Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ezek is. Ha valami érdekel küldjetek egy E-mailt vagy msn:szabadospeti@parisat.hu
A blokkot még nem tudom hogy egyben eladom-e Főtengely meg van benne állva a dugó is cserés.
Az alábbi alkatrészek is eladóak.
az fasza :D hmm 95 kilo vagyok az enyém sztem ilyen gumival ilyen áttétellel király lenne akkor :D de mindegy most enduro kell nekem aztán meglássuk, majd veszek egy lánckereket parillán vagy ilyesmi
Basszus!
Úgy néz ki, a 12:54 lánckerék tuningal kicsit túllőttem a célon...
Nem hogy egykerekezni nem lehet, de még 2-esben is elforgatja a hátsó kereket földúton, ha rátépem a gázt. Pedig a gumi is tök új.
Vissza akartam tenni előre a 15-öst, akkor meg rövid a lánc.
Szóval marad így, legfeljebb mostantól majd esőért imádkozom, puha földön talán jobban fog.
nyáron rendeltem bele gyári betétet 6500 volt
után gyártott akármi betét meg volt 5000 és 6000ért is
akkor sokba lesz mi ?
pl.nagyvasról megrendeled, tipus, évjárat szerint.
Nemsokára én is veszek előre kiseb lánckereket, a mostani már kezd hegyesedni. Ja van egy kérdés is! Ugyebár ez az első tárcsafékes vasam és hát még nemnagyon cseréltem bene fékpofákat de most azokat is kéne! Miet kel bele venem? vagy ez mind egyforma?
nincs mit.ha felveszel msnre küldök még többet is ha kell
Megy a sz@rt!
Elvittem egy robogószereldébe, elhajtottak hogy a berántós szaromat vigyem a gépszerelőhöz.
Elvittem a gépszerelőhöz, elhajtott hogy vigyem motorszerelőhöz, mert ennek kereke van.
Nagy nehezen a helyi kawasakinál bevállalták, és 2000ft-ért megállapították hogy nincs szikra.
Érdekes, mert amikor hazaértem kipróbáltam, és nekem volt. Nem is kicsi.
Most találtam valakit, itt az egyik faluba, aki motorokat ÉS kisgépeket is szerel. Azt mondta megpróbál valamit varázsolni vele. Szal itt tartok perpill....
Köszönöm Kiskaldi
Kawa!A kis kínai-val mi van?Megy már?
Én is így voltam az aprilia-val,bár az csak egy mezei 80as vol,de állandóan szerelni kellett,hajtókar,dúgó,henger,csapágyak,kuplung.Valószín
űleg mindez a tuning meg az állandó nyelezés miatt,de hát ha egyszer csak 7000 fölött ment...
Jajj ne haragudj,xabeesz-t akartam írni.
DE most ebből sztem sokat nem tudtál kiszűrni,a lényeg hogy ficsDt-nek írj itt a fórumon vagy nézd meg az adatlapján az e-mai címét és vedd fel vele a kapcsolatot ez ügyben,mert neki is ilyen újfajta agyonrafolytott Dt-je van.
Kölyök gólya koromban nekem is volt egy aprilia etx-em, az is csak fenn a plafonon ment, de akkor mint az állat, és közben igazi malacgyilkoló üvgeghangon visított.
Persze csak azon ritka alkalmakon, amikor ment... szezononként 1 henger-dugó-csapágyak+fogaskerekek,fékdugattyúk. Mégis mindíg megbocsátottam neki, mert ha ment, akkor anyám...
Engem igazából a papírok nem érdekelnek,úgysincs jogsim nagymotorra.
Erőre nagyon jó,bár egy picit már túlzottan is ki van hegyezve magas fordulatra,alul gyengusz,dt mondjuk nyomatékosabb volt.Alkatrész meg alig-alig akad hozzá és persze horribilis áron.
A legközelebbi megint japcsi lesz az tuti!
Ja és gabesz ne haragudj,hogy kiröhögtelek,csak ahogyan feltetted azt az agyonra nyűtt kérdést..én nem bírtam megállni
nekem most csak első lánckerék kell mert az kopott de komplettet nem akarok cserélni, ha majd ideje lesz akkor én is nyomatékositani akarom, ergo nekem is kell a nagy hátulra majd :D jelenleg a rajta levő aszfaltgumit akarom eladni mert veszek rá most heidenaut, ez meg egy vadi uj bridgestone, ma is annyira használtam h eljött haver, megfordulatam vele meg drifteltem egyet udvarba, perezntálva a hangot meg h faszán ki lehet csusztatni a seggét:D
télleg, nem kell valakinek 120/80-18-as Bridgestone Battlax BT45R tipusu gumma? képet is küldök, 2/3-ad áron adom és még télleg nem ment pár kmnél többet aszfalton!
Sirály! Megjött a tuning!
Holnap felugrik pár új cucc az öreg vasra, ennek következtében az eredeti 14:49 áttétel 12:54-re változik, ez remélhetőleg segít majd hogy a zsír új krossz gumi ne kopjon elől annyira(amíg a levegőben van addig nemigen tud kopni ), a hátsóval meg szétrúgjuk a környékbeli dombokat mint tyúk a töreket!
Különben nem tom mit vacakoltok itt sokan azzal, hogy mennyi "visz" a verda.
Nem mindegy hogy 80, vagy 100 a vége?! Mind a kettőt lenyomja még egy beteg trabi vagy egy skoda 120L is. Az izomra gyúrjatok gyermekeim az úrban! Nagy áttétel, nagy nyomaték, azt' irány a domboldal!
A végsebesség meg le van szarva, a krossz gépek se mennek 100-nál többet, akkor meg minek vacakolni.
de nem baj röhögjetek ki nyugodtan mert nem tudok mindent ! azért az infot köszi!most már tudom
Köszi! Mondom nem értek hozzá:D
látom neked is volt DT-d és szeretted :D milyen a Husky? én is gondolkodtam egyen de a papirja nem volt jo sajna, amugy tetszett, gondolom bika cucc, de nem kell rá sokat költeni?
én direkt nem irtam semmit
amugy csak annyit kell tudnia h megy rendesen a gép, de elég az is ha elmondja mennyit megy végre, a fojtott 100 körül kiakad! ha igy van akkor forditva van benne valszeg, ha nem, akkor minden fasza:P vagy nem xD
Ohh máj gád!
Hogyan tudnád belerakni?Benne van az már,csak lehet,hogy fordítva.FicsDt-vel vedd fel a kapcsolatot,ő is szokott írni a fórumra,ilyen gépe van neki is.
megfelel?
Sziasztok
Fel tudna valaki dobni egy karbi robbantott rajzot? Előre is köszönöm.