) addig is vastiplikkel rögzíted a horgonyt és ahhoz láncolod az első és a hátsó kereket is.
Mert a jómunkásnak kijár !
(mer' nehogymá' az olyan bonyolult legyen) meg egy risztó, akkor azért a tróger tolvajok ellen védve van, a profi meg lehet, hogy néz egy könnyebb zsákmányt... mondjuk olyat, amin csak egy lánc van...
Pirosnál megállok, gyújtás le, vissza. Se kép, se hang. Nem is indul. Égő pofával tolom ki a 4x6-os kereszteződés közepéből a gépet... Lökdösöm a kábeleket, nézegetem a csatlakozókat, semmi. Csináltam pár kulcs-el-, visszafordítást, vészleállító fel-le, kuplungkar, össze vissza variáltam ezeket. Aztán mindent le, elkezdtem gondolkozni. Nem jutottam semmire, gyújtás vissza, és láss csodát, működik. Mentem azóta 300 km-t, minden percben azon izgulva, hogy mikor állok meg tolni, de azóta működik.
Valaki tipp, hogy mi lehetett ez? Vajon csak összekavarodott a "számítógépe"? Kontakthiba tud ilyet csinálni? Rohadtul nem tetszene, ha szét kéne szedni a teljes vezetékelést...