A fojtoszelepsoron van egy hideginditast segito elem, ami ugy mukodik, mint a hutokorben a termosztat. Viasz van benne es kap a hutovizbol. Amig a viz hideg, kinyit egy extra levegojaratot es a motor emelt fordulattal indul. Ha bemelegszik (es a viz is) a viaszpatron becsukja az extra levegojaratokat, az alapjarat helyre all.
A hutoviz idoszakos csereje (a fek/kuplung folyadekokkal egyutt) kevesek hobbija, a hutorendszerben es vele egyutt a viasz patronban a szutyok felgyulik, a viasz altal mozgatott alkatreszek mozgasa esetlegesse valik, hol jobban, hol kevesbe nyit vagy zar, egyszer csak a teljes vizkore eldugul es a viasz patron is megszorul valahol. Ha ehhez az allapothoz allit az ember alapjaratot vagy fojtoszelep szinkront, az nyilvan ossze-vissza jarast fog eredmenyezni.
Szet kell szedni, ki kell pucolni, meg kell kenni, stb. Aztan ujra beloni a hideg es a meleg beallitast is.
Ha a motor mar jart szerelonel es ez a kolleganak nem is jutott eszebe, akkor masik szerelot kellene keresni.
Eladóvá vált a teljesen karcmentes és hibátlan eredeti carbon Leo Vince dobom, mindennel ami tartozik hozzá!
Összekötőcső Yamaha FZ1-hez való!
Dob, bilincs, összekötő, eredeti rugó. Csak fel kell patitntan iés menni vele!
Eredeti, nem lézerrel utólag gravírozott "E" számmal! A leo oldalán ellenőrizhető a típusszáma is.
Nagyon szép hangja van, rendőrségi papírom van róla, hogy killer nélkül 123 decibelt tud, brutál durrogás mellett! Durrogni killerrel is tud szépen!
Ára egyben 95.000,- Ft.
Átvehető Budaőesten a 18. kerületben - ha hozod a motort fedobom neked!
06301963442
Szerintem valami elkerülte a figyelmed és valamit rosszul vagy nem tettél vissza a helyére! Talán egy vákuum cső? Ha az nincs a helyén attól is lehet szar az alapjárati fordulatszám.
"Olajcserekor a motor a jobb oldalára eldőlt véletlenül, de éppen hogy és a földre sem ért le"
A légszűrőházba less be. Nem ismerem az FZ6-ot, de szinte minden motoron a kartergáz csöve a légszűrőbe "szuszog" és ha a motor eldől, a blokkból az olaj fel tud jutni a kartergáz csövén. Befolyik az airbox-ba, összekenheti a papírszűrőt, adott esetben lecsoroghat a fojtószelepházba, összeolajozhat szenzorokat, stb.
Csak tipp, látatlanban nem tudok okosabb lenni.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Adott Yamaha FZ600N 2008, cseréltem hűtő folyadékot, olajat (Motul 7100 10w40) szűrőket és iridium gyertyát. Azonban az iridium gyertyával alapjáraton szaggatott a motor és csak 5-6 ezer után ment jól. Vissza tettem az eredeti gyertyákat de azzal is. Olajcserekor a motor a jobb oldalára eldőlt véletlenül, de éppen hogy és a földre sem ért le, mert védők vannak rajta. Mi lehet a gond? Néztem hengerenként is, de szerre mennek, minden lehetségest néztem ami eszembe jutott.
A szerelok egy resze nem kedveli a manualis vezermulanc feszitoket. Reszben azert, mert az arra van kitalalva, hogy a juzer tekergeti maganak. Ha elcseszi, akkor koltseges baj a vegeredmeny es bizony nem mindenki belato annyira, hogy a sajat hulyeseget lassa benne. Sokkal konnyebben mondja, hogy "nemreg volt szelepallitason, biztos elb_sztak valamit, az o hibajuk, leverem rajtuk".
A masik resze a dolognak, hogy egesz sok kinai vacak is kering az interneten, ami kb. egy horganyzott kapupantcsavar kontraanyaval egy ujrahasznositott uditosdobozokbol ontott hazban, ketes menetekkel. Ismet felmerulhet a szerviz felelossege, ha baj lesz.
Emellett akad olyan is, aki szimplan nem ert hozza (talalkoztam olyannal, aki nem is hallott ilyen keszulekrol) nem tudja beallitani, mert manual nelkul el van veszve.
Amondo vagyok, hogy ha te ragaszkodsz a manualis feszitohoz, kerits egy gyari automatat akar bontottan, kez alol, rakjak ossze azzal. Aztan elviszed es kicsereled magadnak, sajat felelossegre.
Sziasztok! 2006-os FZ6S.e kb 30.000 km-nél elszállt a vezérműlánc feszítő. Akkor nem a gyári, hanem a kézi állítású feszítő került bele.
A héten elvittem szelephézag állítás-korong cserére, de ezzel a feszítővel nem akarja összerakni a műhely, hanem 97.000 Ft-ért rám akar erőltetni ( nem hajlandó összerakni) egy gyári feszítőt, ami már egyszer ott hagyott az út szélén. Van másnak is kézi állítású feszítője? Mi a baj vele? Erősen lehúzás szagúnak érzem.
Nem az a kérdés, hogy tönkremegy, hanem, hogy mikor. Ha el kezd leválni biztos lesz feszültség vesztés, rosszabb esetben a fémtörmelék eljut olyan helyekre, ahol teljesen tönkretesz mindent. Ezt ne várd meg! Lépj be a Yamaha Fazer Klub (Hungary) csoportba, ott keresd Kállai Csabát. Ő foglakozik átalakítással. Én is nála csináltattam Győr mellett tavaly és azóta teljesen nyugodt vagyok. Palástot rak bele a gyáriba, ami nem engedi elmozdulni a mágneseket.
Sziasztok érdeklődnék fz1 a generátor forgó rész problémának van valami előjele? Vagy x futott km után gyakori előfordulása? Újat honnan érdemes beszerezni?
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy nagyon kemény a kuplungom
Új a szerkezet ill a bowden
De annyira kemény a kuplung kar hogy a feleségem be sem tudja huzni ez vajon mitől lehet
Fz6-n 2007
Ne halaszd tavaszra motorkerékpárod rendbetételét, karbantartásét, átnézését! Tavasszal már csak menni kelljen vele!
Téli tárolás mellett rengeteg kedvezmény is vár rád, és apránként, részletekben fizetéssel tud épülni szeretett járműved.
A Pink motorkerékpár szervizben
idén is lehetőséged lesz rá, hogy téli álomra tedd motorod.👩🎤🔧🏍💤🌨🧤🧣🫶🪄
Mit jelent a szolgáltatás?
📌 Fűtött, kamerával ellátott, biztonságos szerviz.
📌 Alapvető szakszerű karbantartás a szolgáltatásban a téli tároláshoz. (Akkumulátor, gumiabroncs)
📌 A motorok szőnyegen pihennek.
📌 Tavaszi beüzemelés
Mit tartalmaz még a szolgáltatás?
🎁 Állapotfelmérés,
🎁Töltésrendszer vizsgálat
🎁 Mosás, tisztítás, kerámia bevonat
🎁 Céges rendszámtábla tartó keret
Egyéb információk:
🏍Tárolási díj: 15 000 Ft/ hó
🏍Tárolási idő: 6 hónap (Október- Március)
🏍Előre kifizetés, egy összegben.
🔧Amennyiben igénybe veszel szerviz szolgáltatást is, további különleges, egyedi akciókkal (20 – 40 %) tudok segíteni! 🎁
Várlak szeretettel, Dorogon. 😊
Érdeklődés, jelentkezés: pinkmotorbikeservice@gmail.com