Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dodo
Fanatic Motor Center 06-53-310-973
Cegléd Kút u. 13.
én Várpalotán vettem a gépet - fz6n - és kértem rá gombát. nekik is van gyári, de szoktak csináltatni is. alumíniumból esztergáltatták, sztem jobban néz ki mint a gyári, és he kell le is fényezik - nekem fekete lett, mint a motor. 15 ropi. givi csomagtartót érdemes megnézni a shox.hu-n is.
köszi, már beszéltem is vale.
Ha valamikor ráérek a héten, akkor leugrok hozzá.
Cegléden a Yamaha szalonra gondoltál a 4-es fő ut mellett?
dodo-nak !
csomagtartót találtam egy motorosboltban Cegléden GIVI gyártmány 14.000Ft + doboz 36 literes
14.000+ kb 5000Ft a talp a doboz gyors lecsatolásához.
A megrendeléstől kb 3-4 hét
Sziasztok.Hol lehetne beszerezni Fazer 1000- hez bukogombát meg csomagtartot, mert a szalonban 75 ezret mondtak, de azt soknak tartom.
Hello
Nem ez az első. Volt már egy suzuki gsx 600 f em de most túrsabbat szerettem volna.
Kicsit szokni kell de jó lesz ez!!
kb 5 perc az egész. A gyári plexi csavarjait kell kicsavarni (ha jól emlékszem összesen 7db), és ugyanezekkel a helyére felcsavarozni az újat.
Jens egyébként siófokon van. Én legurultam oda és ott vettem át. Még ott felraktam a mocira, segített Ő is. A gyárit meg hátizsákban hazahoztam.
A száma: 06 20 9231 242
nekem is 2002-es 600-as, nem a kockalámpás.

Jens telcsiszámát nem tudod véletlenül?
Mennyi idő és fáradtság felrakni a plexit?

A 7000 pénzt szerintem is megéri.
Ares! Milyen fazered van? Nekem 2002-es 600-as. Ahhoz jó árban vadi újat a vaterán vettem Jens-től. Most is fönt van neki épp egy eladó. Hogy honnan szerzi nem tom, de nem is érdekes. 7e HUF at ára, aminél olcsóbbat úgyse találsz. Ezen a címen ráüthetsz: http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=2758706

Nekem nagyon bejött. Nagyon érezhető a hatása.
Én a Shox-ban vettem Givi rendszert. Kb. 47e körül állt meg a mutatvány. De nem a legkisebb dobozt vettem. Úgy néz ki, hogy kell egy tartó konzol, ez motorfüggő és erre egy doboz tartó platni. Ez a kettő asszem kb 17e forint körül volt. Erre aztán akkora dobozt veszel amekkorát akarsz, és amennyit szánsz rá. 30L a legkisebb, az ha jól emlékszem kb 13-14e körül volt. Ha segítség, most már van (akkor még nem volt) Aprilia klubbtagsági kártyám, amire jár 10% kedvezmény. Egyébként azóta tanktáskát se használok. Inkább feldobom a dobozt, kényelmesebb.
csont ugyanilyen fazer 600-am van, csak hasidom nélkül.

Nem tudod véletlenül, hogy túraplexit hol lehet kapni?
én egy 600-as fazert vettem, de 1-2 ben 8000 fölé nem nagyon húzom hasonló orremelési okból.
Vehettél volna egy Fazer 600-at. Első nagy motorod?
Hi
Ma nagyot mociztam és őszintén el kell mondanom kicsit megijedtem attól amit 8000-es fordulat felett művel a vas. Megváltozik a hangja, eszeveszett tempóban kezd gyorsulni, és erősen emeli az elejét még 100 felett is. Kicsit vissza kell hogy vegyek a tempóból, főleg hogy még csak 700 km van a gépben.
(FZS1000)
Üdv néktek,és rengeteg jó időt!!!!!!!

ui:én egy szelíd gépet akartam
Érdekel valakit Fazer 1000-es (FZS1000, FZ1) fejidom (pályaidom)?
Sajnos én eldobtam a sajátomat és most csináltatnék. A sablon költség (40e)elviselhetőbb lenne, ha többen lennénk. Üvegből 20e-re jönne ki egy darab, persze karbonból is kérhető némi felárért...
lebeszélni tök felesleges. télleg magadnak kell korlátokat szabni. én sem vok egy rossi, saját nagymotorom még nem volt, gyakorltilag minimális a rutinom. ha úgy vesszük babettáról és simsonról ültem át az fz6-ra. az meg kb 0,75 meg 3 LE
meghajkurásztam már 1-2 erősebb motort is, ott is meg tudtam állni, hogy ne vaduljak. a lényeg, h ne kezdd azt hinni, h már az utak ördöge vagy. nekem is eljött párszáz km után az érzés, de vissza kell magad pofozni a valóságba. amíg ez sikerül, addig nincs gond. ha nem sikerül, akkor jó esélyed van rá, h vmelyik nyírfa teszi meg, az meg ugye nem perspektíva..
jelentem, immáron hivatalosan is beléptem a fazer/fz6-klubba, megvan a masina. gyönyörű, és megy mint az ördög. persze még szolidan az 1000-es szervizig, de így is jókat dülöngéltem vele. majd feldobok 1-2 képet!

elég meggyőző a moci, kitettem a melóhely elé, a portás alig győzte hessegetni a kölköket. kíváncsi vok, h a szöszkékre is ilyen hatással lesz-e. mmint nem a portás hesegetése.. :-)

mindenkinek jó hétvégét, széles utat! szuper tekergő időnk lesz!
Én egy 125ös Yamaha Virago után ültem át (kb 12 ló?!)
Ha tudszésszel menni, akkor nem lesz semmi gond. Amúgy meg azért is ajánlom a Fazer 600-at, mert segít dönteni, hogy igazából milyen motorra van szükséged. Mindent tud, de semmiben sem jobbat, mint a kifejezetten arra a stílusra gyártott motorok, de megállja mellettük a helyét. Egy idő után biztos ezt is kicsinek fogod találni. Azért ajánlom a Fazer-t, mert sosem hagy cserben.
Ezt agyban kellene eldöntened!

HA megbirod állni hogy ne huzd tökig a gézt akkor nem beszélek le de ha nem akkor inkább kisebbet vegyél
Üdv!
Kb 30 lovas első mocim (P21) után most tervezem fz6n vásárlását. Légyszi próbáljatok meg lebeszélni. Kezdetnek nem túl durva egy ilyen gépre ülni?
BOS 175.-
Micron 153.- (a karbon és a titán 200.- fölött)

Akitől vettem a BOS-t azt mondta, hogy hallott Micron-t is, de annak elég gyenge volt a hangja.
Hi! csak egy 5let
Nem szeretnéd esetleg a hátsó sárvédődt bekarbonozni?
10-15 körül megvan?!
Karbon a motoron topik!
Hello!
Tegnap vettem át az új Fazer 1000-est és 500 km után azt mondom, hogy ez egy nagyon kezes nagyon jó túrasport motor!
Jól lehet dönteni, állatul gyorsul és elég nehéz ahhoz, hogy ne kapkodj vele.
Az biztos, hogy nem egy GSXR1000, de én nem is azt akartam.
200km felett már nagyon kell hasalni és még így is tép a szél de legalább nem akarok állandóan száguldani vele. A hosszú élet titka a "lassan járj...."
Üdv mindenkinek, vigyázzatok magatokra és jó mocizást!!
a BOS hörgőt mennyiér mérik? én akrapovic-ot meg remust nézegettem, az elég húzós, kb 210. lehet, h csak jövőre..