)
Érted? egy olyan motoron, ami gyakorlatilag mindet kibír és túlél. Na akkor basztam le a picsába, és raktam vissza a gyárit. Az egy dolog, h nem engedélyes, mert az az Én dolgom, h megbasz-e érte a rendőr. na de, hogy olyan cuccot árulnak, ami szétcseszi az elektronikát úgy, hogy szabályosan van bekötve...Hát kicsit ideges voltam.
Legszívesebben visszavittem volna, de akkor már úgy voltam vele, h nem éri meg a rohangálni utána. Anno 11000-ért vettem. Tanultam az esetből. Tuningkütyüre többet nem költök, csak ha minőségi és engedélyezett és nincs köze a gép elektronikájához!
Én még soha nem vettem le a váltókar rudazatát emiatt.
Remélem ez lesz a legnagyobb gondom a motorral!
- milyen olajat használsz?
- hány km-ként?
- milyen láncsprayt használsz?
- milyen időközönként?
- van tapasztalatotok a Givi tanklock rendszerével kapcsolatban?
- van-e jelentős különbség a Givi monolock/monokey dobozok terhelhetősége/minősége/kihasználhatósága között?
- milyen gumiabroncsok váltak be eddig legjobban a túrázások alatt?
Mindenki tapasztalatait örömmel fogadnám...
Köszi előre is!