), mert nap mint nap ugyanazt a 17-17 km-es utat teszem meg, és mint ilyen, ritkán vonz, hogy 7 perc alatt otthon legyek. Viszont túrázáskor, csapattól függő, de jól jön a plusz erő. Legutóbb nyáron fordult elő, hogy 120-130-as tempóval belekeveredtünk egy nagy forgalomba, én hátul voltam és mire az előzésnél sorra jutottam, 180-nál még mindig nem értem be őket, szóval ilyen helyzetekben kellene, hogy dinamikusabban tudjak előzni. Gyorsan kapjon a motor, ne kelljen 8e-nél pörgetni előzés előtt vagy épp várakozva, mikor tudok menni. Leo dobbal 8e környékén már félelmetes lassan menni.
(mert, ha gyors vagy, pl. pályán mész, nem úgy hallod)
Tudom, nem azért vennéd, de ha józanul meggondoljuk, teljesen felesleges. Nekem egy 100 Le környéki 900-1400 ccn az álmom, valami klasszikus túramotor, de nincs szívem eladni a jelenlegit, annyira szeretem.
Az Fzs kis kompromisszummal mindent tud amit kell.
Nyilván jobban hangzana a "hány köbcentis?" kérdésre, ha kétszer annyit mondhatnék, de az sem izgat, motorozni használom, nem mutogatni.