ki se lehet használni közúton...
Én is most cseréltem láncot rajta (80e km-nél) az elsőt, 35e körül cseréltem rajta, úgyhogy elég szépen muzsikált a DID
Amit viszont észrevettem, hogy ahol probléma volt a régi lánccal ott már nem volt X gyűrű benne, valahogy kiszakadt... de egy olyan 4-5 helyen is... Én minden mosás után fogkefével végigsikáltam, majd Motul Factory láncspray-t adtam neki. Gyertyákat iridiumot raktam bele, szelephézagot most állítottam én is rajta másodszor. Hengerfej munka után kapott új szelepszár szimeringeket is. Nem vészes kikötni amúgy az emissziós cuccot, csak ahová megy be a hengerfejbe oda kell a kis lyukakba menetet vágni és csavarral ledugózni, plusz a légszűrőháznál is a karbiknál levő kis "csöcsöt"
Amúgy minden rohadt jól le van írva-fényképezve itt: http://cartestsoftware.com/fz1/
Vettem bele jó pénzért dynojet kitet is, plusz K&N Air/Fuel monitorral belőve, hát a gyári fuvóka jóval felül van méretezve, azaz meg van etetve anyaggal a motor rendesen! Gyárilag 130-132,5 fuvóka van benne, namármost én 120 mérettel mértem nagyjából jó értékeket! Ja a légszűrő K&N, és sikerült egy Akra rendszert! szerezni hozzá
Amit nézz meg, hogy mennyire lóg a himba mert gyárilag alul van méretezve a himbarendszer. Nekem is már cserélni kellett! A furat ovál volt! Egy másik motornál átláttam a tűgörgő kosár mellett, annyira tojás volt már!! Nagyon durva, rakok képet ha érdekel valakit... Szóval most lánccserével szétszedtem a himbarendszert, kitakarítottam és átzsíroztam az egészet újra MoS2-es zsírral. Lengőkart szintén! Hátsó kerékben cserélnem kellett a csapágyakat, elsőben újrazsíroztam! Raktam új felnicsíkokat
Első lánckereket gyárit vettem, mert azon van gumiréteg, így halkabb sokkal gurulás közben. Jah E-bayen vettem rá hullámos tárcsákat 50-párezerért első-hátsó szettet, fullos brembo betétekkel. Felső fékmunkahengert cseréltem radiálisra. Így már (majdnem) tetszik a fékerő is. Fém fékcsöveket már régen rárakattam, de amíg nem szar a gumi addig nem veszel észre semmit kb.. Én olajat minimum 7100 Motult raknék, de amíg van nemsokkal többért 300V 5W40 addig azt teszem, K&N olajszűrővel... hihetetlen ez az olaj! Hengerfejet ennél szedtük le, mindenhova olyan faszán oda"tapad-ragad", hogy még a szerelő haver is csak nézett, milyen olaj ez
Ma elvileg megcsináljuk még az első telót, tisztítást, szimering és olajcserét.
Kicsit off, de érdekel a véleményetek. No Fear motoros cucca van valakinek? Találtam egy csizmát, és igazából az a kategória hogy ilyen árban nem lehet nem megvenni és kipróbálni, de hátha van valakinek valami tapasztalata ezen a téren. Első csizmám lenne, max ha nem jön be tovább passzolom.
http://images.sportsdirect.com...