Ugyanis elmegy nekem kb 8-9000 km-t.
is, meg utcán is.
(jártam már így én is)
úgyhogy vigyázzatok magatokra!!!!
Gondolom úgy oldható meg, ha nem "lábujjhegyen" támaszkodsz a lábtartón, hanem előrébb csúszva, nem? De az nem király...
, Legközelebb kicsinyítsd le 800x600-asra és fog menni.
. Meg, ahogy hallom leszűrted már magad is a következtetéseket.
) Vagy szerinted volt olyan erejű az esés/csúszás, hogy mindenképpen szétszakadt volna a cucc?
Annyi biztos, hogy nem akarok pályagumit, több okból:
- eső sokszor esélyes,
- realitiv sokat közlekedek,
- legyen normális élettartama, nem akarok kéthavonta gumit cserélni...
A mostani, gyári Bridgestone nagyon jól bírta, finom használat mellett 13 ezret elment.
Tehát a cél egy jó esőelvezetésű, jól tapadó, kanyarvadász túragumi.
Szerintem a típusok adottak ebben a körben, de jó lenne valami tapasztalat is, hogy melyik, milyen.
Még két kérdés:
Mennyire változik meg a motor viselkedése a gumi változtatás miatt - másként fog egy kanyarban viselkedni pl. (hiszen lehet, hogy más lesz az íve).
Mikor kell az elsőt cserélni? Ha típust váltok, gondolom mindenképp érdemes, mert ezek párba vannak kitalálva. Ha maradok a jelenlegi (gyári típusnál), akkor maradhat az első, vagy az is gond, ha eltérő kopottsági szintűek?