(régen: SP1,SP2) való).
Én ugyanúgy mentem, és nem ért le a futóműtuningos Honda lábtartója.
igaz meg is ijedtem, majdnem el is fikáztam...,
úgyhogy csak óvatosan,
) Gyakorolni kéne, szerintem ha felmelegszik az is tapad úgy hogy eltünjön a majrécsik.
...
) majrécsík van az első gumin, és ez így is fog maradni, nem vállalom be hogy ezeken az utakon ennél komolyabban döntögessem a gépet...
De meg vagyok győződve, hogy fantasztikusan teljesítene mindkét gumi!
, mikor azt teszteltem mennyit megy el tartalékon (átl 5.2jött ki) Mákom volt..alig 10 m kellett tolnom a MOLig. Ekkor nekem se ment bele 19.4litttyó csak 18valamennyi és a tankolás a végén úgy zajlott töltöttem vártam töltöttem... Nem tudom mi, de vminek idő kell , hogy elnyelje az anyagot.
)
A nevjegyeden 600-as van ezert ezt reszletezem.
A 2004-es modellévben esett át egy frissítésen: kapott alu vázat, új blokkot. futóművet, idomokat, etc.
Azt hiszem elotte 2001-ben volt modellfrissites, de erre nem vennem be a ciankalit.
2006-ban meg kapott fekete blokkot.
Az FZ1000-et 2002-ben frissitettek, most 2006-ban FZ1-re atnevezve hasonlo modositasokkal, mint anno az FZ6-on.
Persze anyagiaktol fugg, de sztem vegyel egy 2004-es FZ6-ot, ezeket 10-15e kmrel ~1.4 korul vesztegetik.
T.J.
PS. Mar csak egy het es atveszem az enyemet... (2005-os peldany)