Lehet hogy kerülök egyet,de van vele kicsi meló.Zsolti nem értett az indexhez,a ledesek villognak mint a stroboszkóp,azt rendbe kell hoznom.Meg csinálnom kell valami háttámlát az asszonynak,félek egy kövér gáznál elhagyom.
A mostani szivacsozást is én alakítottam ki, ő csak rá igazította a huzatot. (mivel varrni nem tudok)
Felhajtom a huzatot, kivágom a szivacsból a 20mm-nyi helyet és beleteszem, majd visszateszem a takaró réteget és a műbőrt.
http://bergermotor.hu/keszites.html
http://www.tommot.hu/hu?view=article&catid=1%3Ahirek&id=78%3Azsele-es-zsele-motorules
Ja,az ülés:én ugye kibontottam és jól megtömtem szivaccsal a Yamiét.
Na a Kawáét nem kell,az hátul szélesebb m int a seggem,a hazaúton kényelmesnek tűnt elsőre.
Köszi,azt hittem nehezebb kezelni mnt a Yamit,de nem,csak a kormányzást kell még szoknom,úgy néztem ennek meredekebben áll a villája,és ugye ez már fordított telós.
...mivel láttam, hogy új a fékdob, azt hittem, azt is akkor csináltad, és ahhoz nem lehet behúzva a kézifék... én is emeltem már minden xarral autót, de még szerencsére sosem esett le, de nem is akarom kipróbálni, milyen az
A toyota az asszonyé és annak nincs is Baja. Ja ezt már 3,5 éve hajtom, de volt vele gond bőven. Sajnos nem igazán találtam nyomát a tömítés átégésének, de kinyomja a vizet a kiegyenlítő tartályon keresztül. Bíztam benne,hogy csak a hűtő sapkával van baj, de ha levettem folyamatosan buborékolt. Az olaj nem vizes, a kipufogó nem gőzöl nem forr a víz, de folyamatosan nyomja ki magából a vizet. Előzmény: pár hónapja nagy esőben vagy latyakos időben leállt a 4-es henger és kerreget mint állat. Száraz időben nem volt soha semmi gond. Először azt hittem valamelyik csati beázik és az szopat. De hiába kerestem semmit sem találtam. Múlt héten megtaláltam a hibát, az intercooler csonkján volt 2 hajszálrepedés, ahol alacsony fordulaton amikor nem volt túlnyomás beszívta a vizet és azért állt le a 4-es henger. Volt, hogy olyan komoly volt az égéskimaradás, hogy lekapcsolta az 1-es hengert is és átállt vész üzemmódra. Na az valószínűleg nem tett jót neki. 3 hengerrel viszont biztos mentem pár 100km-t összeségében. Az egészben csak az a szívás, hogy múlt héten vettem meg a hűtőt és holnap akartam kicserélni
Nem baj. Köszönöm , hogy nem felejtetted el megnézni. Hideg van még így nekem sincs kedvem szerelgetni. Majd ha jó idő lesz. Azért mindig olvasgatlak benneteket.
https://www.ebay.com/itm/Gel-P...
Pár hete nézegettem hogy 14e lenne mindennel együtt, kéne venni egyet. Erre tessék. Mondjuk nem cseszett ki velem, mert így találtam 10370Ft-ért csájnából (ahonnan gondolom ő is rendeli) Szóval meg is rendeltem. (20mm-es, az való a motorülésbe)
Jó drágán csinálják.
Felhajtom a huzatot, kivágom a szivacsból a 20mm-nyi helyet és beleteszem, majd visszateszem a takaró réteget és a műbőrt.
http://bergermotor.hu/keszites.html
http://www.tommot.hu/hu?view=article&catid=1%3Ahirek&id=78%3Azsele-es-zsele-motorules
Na a Kawáét nem kell,az hátul szélesebb m int a seggem,a hazaúton kényelmesnek tűnt elsőre.
Pár hete nézegettem hogy 14e lenne mindennel együtt, kéne venni egyet. Erre tessék.
Nem, nem én voltam. (rohadjon meg nem adta olcsóbban, pedig párszor igyekeztem rá hatni)
Bár én tartanék már ott hogy elkezdjem a projektet.