Yamaha FZR / FZ

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem erről az Ural reklámszlogen jut eszembe :

"A megfelelő motorkerékpár az önmagában bízó férfinak"

😁
A Maxigumi.hu (Marc haverom) meg azóta sem reagált semmire, bármit is írtam. (azaz már angolul sem akar tudni, pedig hétfőn elég hosszan tártam elé a lehetőségeket, ma meg rákérdeztem hogy van-e valami fejlemény)
Holnap még rámegyek megint az online csetre, hátha Amaël végleg kib&sz az oldalról, vagy legalább közli, hogy ez sem az ő hatásköre.
Az biztos hogy a reklamáció bármilyen formája értelmetlen, qrvára nem érdekli őket hogy kinek mi baja van. (vagy kit mennyire b&sztak át)
Kivettem az első villát a helyéről.
Sok csavar a leglehetetlenebb, hozzáférhetetlen helyeken a burkolat alatt/mellett, kínlódtam a kiszereléssel vagy másfél órát mire ki lehetett húzni a helyéről. (Giancarlo!! Hogy........!!)
Szétszedtem az első telókat, jól szerelhető, logikus és simán ment minden. (Kayaba)
Kiszedni az alsó kormánycsapágyat, amihez még véletlenül sem lehet odaférni semmilyen komolyabb szerszámmal, és persze kiütni sem lehet felülről, mint minden normális motoron.......Giovanniiiiii!!!!.......
Visszarakni és elvezetni a fékcsövet és a km spirált, feltenni a mindenféle műanyag takaró elemeket a kerék felett, az alsó kormánycsapágy körül......szintén idegbaj.
Kicseréltem a kormánycsapágyakat, kb. közepesen sz&rok voltak. A golyók a kosárban szögletesre voltak csiszolva.
Mert az olasz rád bízza a befejezést, legyél kreatív a gépészethez. Ha valóban motorosnak akarsz látszani és nem csak műanyag felhasználó lenni, akkor magad szereled a gépet, és persze tökéletesítheted a konstrukciót.
Ha a japán mérnök hülyeséget csinál, akkor a másik három rászól, hogy "az úgy nem lesz jó, itt maradunk műszak után és megcsináljuk rendesen".
Az olasz meg: "hagyd a francba a porvédőt, minek az! Majd pár évente kicserélik a csapágyat ha nagyon szorul. Menjünk mert már baromi éhes vagyok és nem marad hely a Risztorantéban Dzsovanninál!"
Köszi 🙂 Azért van még mit csinálni rajta de már kezd motor formája lenni. 🙂
Nagyon szép lett 🙂
A táblát azt én a motort is félig meddig. Ez szürke. Kékes szürke RAL 7016
Jó lesz! Te festetted? (még a szürkére emlékszem)
A háborús filmekben nem állt ilyen peckesen... lehet 1 centivel rövidebb rugany is elég lett volna... 🤔
Már összébb ült nem látszik ki a rugó állványon sem. Kész az első rendszám is valamivel jobb lett.
Jó lesz úgy néz ki. 🙂 Egyiknek a vége kicsit szűkebb lett nehezen ment át rajta a teló szár de rugózik egyelőre kis szorulgatások vannak benne de majd bekopik. 🙂 Persze adódtak olyanok, hogy a teló takaró rövid így sztenderen kicsit kilátszik a rugó, meg az első fék bowden rövid ha meg van emelve de lábon nincs gond. Mindjárt csinálok képeket...
Dehogy, sugárzó tekintettel! 😁
Rugó?
Hogy fűti? Lapos elemmel?
ahh, neked az sem lesz jó, ha hisztizel az alig észrevehető pinlock miatt, a fűthető még rosszabb
Ez olyan mint a pinlock, csak ragasztott, hogy nehezebb egyen cserélni :D
Nincs. Ellenben több nolanhoz is van FŰTHETŐ plexis, ami nyilván nem párásodik.
mondom, N40
uu, az nzi-nél azt is néztem
Köszi de ez is olyan csak nem cserélhető. Nekem az a gondom, hogy a látómezőbe bezavar a pinlok... Pedig nagyon jó dolog.
Ahogy elnézem, pót plexi van több gyártótól ilyen kialakítással, de jellemzően nem motorozáshoz készült sisakokhoz.
Ahogy olvasom valami olyasmi van, hogy ezek nem törésbiztosak (szilánkosra törik), motorozáshoz nem elfogadott, hószán, gokart, ilyesmihez való sisakokhoz vannak ilyenek leginkább.
Van, de asszem az motoros szánhoz való. AFX gyártmány vagy mifene. Beépített "pinlock"-szerűséggel. Ilyen a plekó:
https://www.ridersdiscount.com...
Szerintetek van olyan bukó ami nem pinlock betétes hanem eleve a plexi dupla, pinlock?
Astone. A sógor árulja.
Azt mondtad régebben van valami haverom aki bukót árul tudsz olcsón Aston vagy melyiket...