Az FJ1200 vérzik. Motorolaj szivárog valahonnan oly módon hogy a generátor alján folyik végig, onnan pedig lecsöppen az olajszűrőházra. A generátor kihajtás szimmerringjére gyanakszom.
Hát jó idő itt is csak az időjárás jelentésben volt, valójában qrva hideg volt. De le kellett már mosni az olasz bogarakat, meg át kellett mozgatni a gépeket, mert beáll rajtuk minden. A GTR úgy indult-járt mint mindig (óramű) az FZR azért igényelt pár koppintást az úszóházakra az alatta terjedő benzintócsában, aztán a hengerek kb. egyenként magukhoz tértek.
Garázsvásár akkor lehetne, ha minden ki lenne telepítve a garázsok elé. A hexagon jó helyen van bent, a Jawa a műhelyben áll a javító soron, meg nagyjából a Babetták is.
Hát sajnos ezt nem tudom... nekem az volt a legnagyobb esésem, mikor mentünk az adriára (azt tudod mekkora volt 😁) és összesen az volt a második. Persze ahogy múlik az idő, nem kizárt hogy lesz még ☹️
Az egy másik kérdés, hogy miért történt és mit lehetett volna tenni, nekem nem ez volt a lényeg.
Nekem az érzés ugrott be (mikor én is esni szoktam) hogy a test megfeszül, a bent szorított levegő meg üt belül egy baromi nagyot a szervekre. Én is ugyanígy próbáltam levegőt venni földet érés után. (qrvára fájdalmas)
Kell hozzá kb. 3-4 perc, mire úgy ahogy összeszedi magát az ember és ismét működni kezd. Az egyéb testi fájdalmakat (akkor még) nem is éreztem, az adrenalin annyira elnyomott minden mást. (de ezt nem tudta egyszer sem)
https://www.youtube.com/shorts...
Kb. pont ugyanilyen hangokat és mozdulatokat produkáltam én is mindegyik esésnél (volt már pár) mikor próbáltam feltápászkodni és levegőt venni. Egyből beugrott a vidit látva. 🙀
A Szlovén túratervbe beletettem azt a szakaszt is (Triglav kör néven) viszont a Mangartra nem tudtam hogy nem lehet teljesen felmenni. (utcatérképen néztem még tavalyelőtt, de csak 2019-es képek vannak, ott még nem volt lezárva)
Ha már ott vagytok a Tolmin Trenta Soca szakaszt ne hagyjátok ki, nyilván Vrsiccel együtt. A mangart nem nagy szám mióta lezárták a felső harmadát, én még voltam fenn parádés a kilátás. Max már csak gyalog lehet felmenni a tetőre. Az olasz határig meg utána lefelé a hágó élvezetesebb, a Mangart inkább csak bakancslistás. Meg ha köd, pára eső van felesleges neki indulni is.
A héten leveszem a generátort, kicserélem a szimmerringet, és megint jó lesz. Talán megint 38 évig...