) egy fillérbe se kerül, mert van neki. (Feltéve hogy nem flexelték meg ügyesen okosan jóságosan.
)
)Mert így elég gáz bármit is csinálni az oldaltámasz nem egy stabil dolog. Félek egyszer feldől,és b@szhatom a szép motort!
"Most figyeljen az összes lapkamániás!
AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
A lapkát ami egy pénzérmére hasonlít,az emelőtőke tetején lehet kicserélni és KÖZVETLENÜL EZT nyomkodja a vezérműtengely bütyök.(ez cserélhető vez.tengely kivétel nélkül)
Mivel különböző a vastagságuk,ennek a cseréjével lehet változtatni a szelephézagot.
Na,AZ FZR NEM ILYEN!
Ebben a hézagoló betétet a zárt tetejű emelőtőke(igen,az a kupak a képen) ALÁ a szelepszár végére kell tenni,(igen,az a kis bizbasz ami meg van számozva és NEM HASONLÍT EGY KICSIT SEM A LAPKÁHOZ MERT NEEEEEM! AZ)
tehát szelepszár--erre a hézagoló betét--erre a fényes kupak és ezt nyomkodja a vez.tengely bütyök.
Ezért ha itt szelephézagot akar valaki állítani,akkor meg kell mérni a hézagot--ki kell venni a vez.tengelyt--kivenni az emelőtőkét--levenni a hézagoló betétet--megnézni rajta a számot--és a táblázat sorait és oszlopait használva már látja is hogy milyen számú betét kell bele ÉS KURVÁRA NEM ÉRDEKLI HOGY MEKKORA VOLT A GYÁRI BETÉT!
TEHÁT ISMÉTELJE VELEM MINDENKI HANGOSAN:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
MÉG EGYSZER:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN.(a hétszentségit neki)"