Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehel piacra....
Á, nem én úgy hallottam, hogy Olasz.
Német vagy osztrák
Halihó! Az fzr 500 milyen piacra készült?
Illetve egy kis furat szokott lenni a dugattyúban,ha az eldugul akkor nyomás alatt marad a rendszer, nem tud visszaengedni!
Az se mindegy milyen alkatrész,milyen anyagból vannak a karmantyúk és ki gyártotta őket,ha csak egy-két századdal kisebb már átereszthet visszaengedéskor,akkor beszökhet levegő.Az ezres kuplungját nem ismerem,Abban is lenni kéne egy Bypass szelepnek,ami alaphelyzetben feszteleníti a rendszert.Először tényleg légteleníts,ha nem javul akkor bonthatsz.Én ezért örülök hogy az enyém bowdenes kuplung.
de mitől levegősödik fel? mondom zsír új minden és légtelenítve van
Nekem a kocsinál a fék volt ilyen,van a dugattyúban egy kis szelep,alaphelyzetben annak kéne visszaengedni a felesleges nyomást,az leragadt,és alig mentem pár kilométert máris világított a féklámpa,pedig nem nyomtam!
Mielőtt szétszednéd,először nézd át a kuplung hidraulikát,mert szerintem levegős,és légteleníts!
Baja nem volt ma is 1 város
szevaaa, mizu?
Mi volt a baja?
Most egyenlőre Zsoltinál találkozunk jővőhétvégén 2 napra
mikor lesz találkozó? már kész a gépem
jó reggelt mindenkinek, ki megy locsolni? :D
Még a végén vezérhelyetes leszel
Nemsoká jön a család, nekem meg tréningeznem kéne, meg standard teszteket csinálni. Tegnap megvolt az első fehér inges műszakom, ami olyan szempontból jó, hogy nem "dolgozom", hanem felügyelem a munkát, viszont iszonyat sok mindenre kell odafigyelni.
Múzsikus jó reggelt
Nem az a Pupu