Az se mindegy milyen alkatrész,milyen anyagból vannak a karmantyúk és ki gyártotta őket,ha csak egy-két századdal kisebb már átereszthet visszaengedéskor,akkor beszökhet levegő.Az ezres kuplungját nem ismerem,Abban is lenni kéne egy Bypass szelepnek,ami alaphelyzetben feszteleníti a rendszert.Először tényleg légteleníts,ha nem javul akkor bonthatsz.Én ezért örülök hogy az enyém bowdenes kuplung.
Nekem a kocsinál a fék volt ilyen,van a dugattyúban egy kis szelep,alaphelyzetben annak kéne visszaengedni a felesleges nyomást,az leragadt,és alig mentem pár kilométert máris világított a féklámpa,pedig nem nyomtam!
Nemsoká jön a család, nekem meg tréningeznem kéne, meg standard teszteket csinálni. Tegnap megvolt az első fehér inges műszakom, ami olyan szempontból jó, hogy nem "dolgozom", hanem felügyelem a munkát, viszont iszonyat sok mindenre kell odafigyelni.
Á, nem én úgy hallottam, hogy Olasz.