Valószínű olcsóbb a Run/Stop kapcsoló ha elhasználtam, mint egy gyújtáskapcsoló. (+ hátsó zárak, hogy egyforma legyen a kulcs)
Délelőtt még voltak kétségeim, de 14h- kor hívott a természet. Nem volt maradásom. CsaLÁD BÓLINTOTT, ruha fel és hajts.
Mindig úgy van. Én is hol fulladok le? Hungária körúton...nagyjából 70 járókelő és 40 autós szeme láttára
Persze tarhálhattam volna ott bikakábelt, meg ilyesmi, de az nem az én stílusom - szeretem egyedül megoldani, amit elbaxok
Egyedül betolni egy ezrest.....
Addig kapcsolgatom a gyújtást, míg kerreg az AC, de ez csak több nap után van így. Egy pici szívatót neki, ha nem meleg, és már indul is. Nincs nagy rutinom az indítgatásban, mert könnyen indul. Most szezon elején volt egyszer oboa, mikor le volt merülve az akksi
Döbbenten nézték a benzinkutasok, ahogy egyedül betolom az 1000res motort, a lemerült akksival - szerintem nem rám fogadtak
de sikerült elsőre.
. Ahogy nézem a felhőket, ma vagy nagyon eldurvul az idő vagy nagyon eldurvul az idő. A fejem is szétesik mindjárt.
Hol süt a nap, hol világvége fekete felhő tömkeleg.
minden nap tanul valamit az ember. Relatív hosszú idejű állás után van valami praktika indításhoz? Ti, hogy szoktátok? Mert szeretnék a lehető legjobban odafigyelni a kis rízsrakétámra
lesz ám tapadás...
Egyébként én azt a gombot nem használom soha. Minek, úgyis oda kell nyúlni a kulcshoz, mikor kiveszem, meg amikor én megtanultam a
motorozást, ilyen még nem volt a motorokon