Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Általában azt hangoztatják mindenhol hogy csak szinterfém betétet szabad használni ezekhez a tárcsákhoz, mert a hővezetés, meg az űrhajókeréknél kifejlesztett speciális összetétel és fékteknológia, meg stb,
erre a Lucas meg nem organikus betétet gyárt a gépemhez? Hát meg akarnak ezek engem ölni?
Na jó, persze ez csak egy üresen 310 kilós túragép amit akár letett lábbal is meg lehet állítani lefelé a hegyoldalon, nem egy sportmotor, na de basszus a ZX6R-en (is) ugyanilyen tárcsa és nyereg van.
Az jó csak azért írtam oda hogy ne lepődj meg ha kézbe véve nem úgy néz ki mint a képen. (ez csak egy mintakép)
A ragasztottal úgy vagyok hogy (mint már említettem valamikor) ha normális, komoly helyen csinálják (nem a sarki fészermeister) akkor szerintem vállalható a hétköznapi közlekedős motorozásra (én is csináltattam párszor anno, volt itt a közelben egy fékfelújító cég) de ha valaki keményen húzza a fülét a gépnek akkor vegyen bele gyárit, az a biztos.
Elöl GoldFren van benne, azokat én vettem bele így nem mentek sokat. Előtte Ferrodo volt de az előző tárcsák köszörülgetésekor vettem bele az újakat hogy nehogy a betétekre lehessen fogni ha megint ütni kezd. (persze ütöttek, csak nem annyira)
A Ferrodok meg mivel még jók voltak odaadtam pupunak anno.
Mint már említettem általában keresem az alternatívákat de ezek már szemre sem állnak jól.
Az már semeddig, ne erőltesd. (gyorsan elfogy a vége mert állítólag az a ragasztás miatt már nem teljesen ugyanaz az összetétel)
Ha meg elqrja a tárcsát akkor az drága lesz.
Ma este nem volt itt nagy nyüzsi mindenki készül a 7főre.
Megjött.
6db.

Megkérdezem neked kedden hogy is megy
összes

4db első + a 2db hátsó? Postázni kell nekik, visszaküldik, vagy csak személyesen?

Sanyi
én is gondolkodtam pengéken a végére...
De végül elvetettem, de csak mert nem találtam pengét hozzá.
A ragasztott ugyanolyan jó mint a többi.
Összes. A felüljáró alatti fékcentrumban csinálják.
A római harci szekér jutott róla eszembe

én bízom a hazai iparban, van az olyan, mint a csájn meg különben is, alig fékezek néha olyan motorfék van a 2db 550 ccm hengernél
Nem vágom, részletezd!
6000 darabja, az összes, vagy hogy? Elvitted? Postáztad?
nekem előre lesz ennyi. a hét elején rendeltem meg csájnábúl. (műszaki vizsgabiztos haverom azt mondta, ne ragasztassam. neki ismerőse ezért állt fejre motorral vagy 10 éve. mivel alig volt különbség árban a ragasztgatás és az új között, maradt az új.)
megspóroltam az utat a fékeshez (ott kell hagyni, azaz 2 utat spóroltam meg)
megmaradt a régi, amivel megtehetem, hogy egyformára csiszolom mindet, így marad egy garnitúra fékbetét amin van X mm még.
2 nap,és 6000ft és mindenhová. Én hagyományosat kértem,6mm vastagot.
Csináltam házilag bukógombát.
Neked mennyiért csinálták, és mennyi idő alatt?
Ragasztasd meg,az nem lesz ferde. Az enyém tökéletes.
Most nézem, hogy ez annyira nem drága cucc, bár jó két hét, mire megjön...
A minőséggel azért lehetnek gondok, mert már az is ferdén van felragasztva, amit a gyártó az íbéjjre fotózott vagy inkább
...lehet, nézek drágábbat


Végeztünk a metszéssel.
Kihasználva a jó időt, én is hazahoztam a motorom.
Első kerék ki, megy a gumishoz holnap, de úgy látom, a fékbetétet is jó lenne cserélni, mert a belsők 1mm, a külsők 1,5-2mm, ez azt is mutatja, hogy a munkahenger járatást-pucolást én se úszom meg...

(Elsősorban) József! meddig lehet elég az az 1mm?
Tegyél még egy nullát! Sanyi annyit lefut egy hónapban