Sziasztok ha valakit erdekel van 2 karbisorom eladó mind a kettőben tökéletes membránok vannak,tehát van egy Yamaha fzr 400-ra való és van egy Yamaha 600-ra való amiben új fúvókák vannak.A 400-asé 15-e a 600-é pedig 18-e egyik sem szív farsot sehol sem és nem csöpögnek.Posta megoldható a vevő terhére.Cserébe érdekel Kawasaki z750 fejidom lámpával.
Egyébként ezt szándékoztam megvenni de 260-ból lett volna meg mindenestől (sokallottam), másrészt a tulajdonjog és a papírjai elég zavarosak voltak. (a Svájcban dolgozó barátomnak volt kettő de 50-esként használta, én megvettem tőle ezt de nem használom már 2 éve így eladom, svájci adásvételi van a haveromtól és ennyi)
Még annyit hogy a dobon (gondolom a kereskedésben) a rozsdára (meg a gumira és az olajszűrőre) fújták tessék-lássék az ezüstöt amit dobál is le rendesen. (drótkoronggal letolom fémtisztára és nyomok neki hőálló feketét, azzal penge lesz)
A vázon csak az akksi mellett van egy kis rozsda a szokásos savasakksi jelenség miatt.
Fényképezővel vettem fel de annak a kijelzőjén nem látszott hogy mennyire mozog, másrészt az elején látszik hogy lenyomva befeszül és kevésbé lóg mint később. ( kerék lógása meg itt nem is látszik igazán, a valóságban sokkal durvább)
Persze, ezért adták 100-ért. (Magyar rendszámos, két éve már állt mert egy 250-es Burgmant vett helyette sanya kollégája, ez meg csak le lett állítva)
A képeken még nem látszik de a mosás után egész pofásan néz ki.
Maga a gép metál fekete de itt-ott már karcos és néhol az oldalidomokon lepattogott a festék. A km óra mutatója le van esve a tengelyről és a km számláló is félálláson van.
A gumik szinte újak, kell az a pár csapágy (meg gondolom a szimering a kihajtásnál) és szilent, fagyálló (bár az szép tiszta volt) olaj és fékolaj csere (a variátort még nem láttam) aztán mehet is.
Ha jó lesz (menetteljesítményileg és viselkedésre) és tetszik amit látok akkor megtartom, ha nem akkor sale. (megegyezés szerint még nem iratom át addig amíg ki nincs próbálva)
Nagy elvárásaim nincsenek, melóba járni és ügyintézni kell, ha meg motorozni akarok akkor ott a gtr. (vehettem volna egy alkalmi pár éves 500-as Szkarabeót itt a robeszos csávónál mindenestől 300-ért de nem akartam annyit kicsengetni egy mászkálósért, másrészt nem kell akkora behemót a mindennapokra)
Ááá, semmi. A vázról csak az ülést kellett levenni.
Mint láthatod a képeken ez az egész a lengővilla tengelyét kihúzva egyben kijön a vázból. (az elejénél megemelve a hátsó keréken gurítható ide-oda )
A gázbovdent, benzin és fékcsövet meg pár víz és vákumcsövet kell lekötni, két csatlakozót széthúzni, a két teló alját lekötni, légszűrőház le és jöhet is kifelé az egész.
A többi csak fel lett bakolva a garázsban, még az idomok is rajta vannak.
A règi már 7 èves ès közèpen majdnem sima.
Süt a nap
A vázon csak az akksi mellett van egy kis rozsda a szokásos savasakksi jelenség miatt.
Fényképezővel vettem fel de annak a kijelzőjén nem látszott hogy mennyire mozog, másrészt az elején látszik hogy lenyomva befeszül és kevésbé lóg mint később.
A képeken még nem látszik de a mosás után egész pofásan néz ki.
Maga a gép metál fekete de itt-ott már karcos és néhol az oldalidomokon lepattogott a festék. A km óra mutatója le van esve a tengelyről és a km számláló is félálláson van.
A gumik szinte újak, kell az a pár csapágy (meg gondolom a szimering a kihajtásnál) és szilent, fagyálló (bár az szép tiszta volt) olaj és fékolaj csere (a variátort még nem láttam) aztán mehet is.
Ha jó lesz (menetteljesítményileg és viselkedésre) és tetszik amit látok akkor megtartom, ha nem akkor sale. (megegyezés szerint még nem iratom át addig amíg ki nincs próbálva)
Nagy elvárásaim nincsenek, melóba járni és ügyintézni kell, ha meg motorozni akarok akkor ott a gtr. (vehettem volna egy alkalmi pár éves 500-as Szkarabeót itt a robeszos csávónál mindenestől 300-ért de nem akartam annyit kicsengetni egy mászkálósért, másrészt nem kell akkora behemót a mindennapokra)
Jó éjt !
Mint láthatod a képeken ez az egész a lengővilla tengelyét kihúzva egyben kijön a vázból. (az elejénél megemelve a hátsó keréken gurítható ide-oda
A gázbovdent, benzin és fékcsövet meg pár víz és vákumcsövet kell lekötni, két csatlakozót széthúzni, a két teló alját lekötni, légszűrőház le és jöhet is kifelé az egész.
A többi csak fel lett bakolva a garázsban, még az idomok is rajta vannak.