Azért kicsit pontosítanám.
Ez egy kínai 8e Ft-os másolata a 383 eurós gyári Mitsubishi pumpának amiből Snoopynak már a felszereléskor folyott a benzin.
A két imbusz kitekerésével kijön az egész óra csoport így odaférni a hátuljához. Az imbusz végére kicsit nehéz odatartani az anyát összerakásnál de meg lehet oldani.
Óracsoport megvilágítást szeretném cserélni, mi az útja-módja? Szerelési könyvben mindent találtam, biztosítékokról, féklámpakapcsoló beállításáról meg az égvilágon mindenről, de az óracsoportól nem A ford.számmérő-vízhőfokjelző körüli imbuszoknál kell támadni?
A trafók kimérve,a kábelek kimérve,pipa kimérve,minden rendben. A szikra mind a 4 hengeren kb egyforma,sötétkékes-lilás árnyalatú,és erősségű.Reggel szépen indult 4 henger,tök szépen jár. Egyszer csak elkezd ömleni belőle a benzin a túlfolyón,és borul minden. Most meg már ugyanaz mint amilyen volt. Megint szarakodik.
Ez is tud örömet okozni a maga módján. Túrázgatsz meglátsz egy kis földutat és hopp elmész arra, sor4 arra már nem jó. Meg amilyen utakkal összefut az ember ott a sor 4 elveszíti élvezeti értékét.
Ez egy kínai 8e Ft-os másolata a 383 eurós gyári Mitsubishi pumpának amiből Snoopynak már a felszereléskor folyott a benzin.