Megkérdem a lányom (meg az anyját) mi a tervük vele... mi nem használjuk, elvileg a lány járhatna vele, de nem szokott, múlt hónapban ha 1x beleült, azóta se... azt meg nem akarom, hogy itt álltában szétessen, annál többet ér, sajnálnám. Müszi lejár decemberben (de átmegy sztem könnyen, nincs Baja)
Majd megírom, mire jutottak.
http://www.motor.hu/hasznaltauto/megnez/127833/
Pont ilyen, csak nem ilyen szép, és no klima - de az ára se ez
Pesti viszonylatban... ezek szerint ritkán jársz arra Soroksárin lazán 80-90-el megy soxor a forgalom, minden többsávoson 60-70, és ha kis papír autóban ülsz, 1ccerűen nem vesznek figyelembe. Tank kell
Nem mondom, hogy ez jó, de ez van, alkalmazkodni kell.
Ui: barátomnak van wagonírja, újan vette 2004-ben, és már 70e van benne azzal mentünk már párx.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/wagon_r_plusz/suzuki_wagon_r_plusz_1.3_glx_servo-10747927
Amikor én kerestem igénytelen szaladgálóst akkor 450-500e alatt nem volt ilyen. Mondjuk ennyi km-rel nem is csoda ha egy kicsit már füstöl.
A Wagont azért gondoltam mert át tudom érezni hogy milyen lehet ~140 kilóval leülni a földre. (bár engem már nem érint de a Swiftbe még így is furcsa volt beülni)
Az Altonál hozzátenném hogy én a régebbire gondolok (a szögletesebb) mert az "újabb" már egy fokkal jobb. (de annál meg a Swift jobb, nem is kevéssel)
Látom a figyelmes olvasás csak szemüveggel megy, kiemelném a "Pesti viszonylatban" mondatrészt.
Az a jó hogy könnyű ki/be szállni, a hátsó üléseket eldöntve egész korrekt hely van benne, parkolásban verhetetlen, műszakilag szintén a jó értelemben "igénytelen", árban könnyen elérhető és fenntartható.
Utazóautónak nyilván nem alkalmas, ahogy családi csapatszállítónak sem, viszont 1-2 embernek, sűrű forgalomban, parkolóhely nélkül (ahol nem megy 120-szal) miért ne lenne jó, pontosabban jobb mint egy Swift?
Jómagam márciusban vettem egy 4 ajtós szedánt. 2000 es évjárat, 1.6 motor klíma elektromos ablak elektromos tükör elektromos fényszóró szervó kormány abs 2 légzsák. Elégedett vagyok.
Ez egy igénytelen autó, egy munkagép. Mint régen a Trabant. Az a legszomorúbb, mikor ezt pont a tulajdonosaik vitatják
Wagonír? abban mi a jó? A halálfélelem 120 felett? Vagy hogy padkától-patkáig dobálja egy rosszabb út? Vagy a sörös dobozzal egyező merevség, biztonság?
ZD... egy csillogó szemű Honda-idióta - és az is marad, bármilyen motorra ül, vagy bármilyenről ír... és akkor a vélt (vagy valós?) nemi identitásáról és vallási hovatartozásáról még nem is beszéltem
Holnap jön az ország elnöke Nagykárolyba!
Nagy felhajtás lessz.Mig-ek a levegöben stb
Majd megírom, mire jutottak.
http://www.motor.hu/hasznaltauto/megnez/127833/
Pont ilyen, csak nem ilyen szép, és no klima - de az ára se ez
Nem mondom, hogy ez jó, de ez van, alkalmazkodni kell.
Ui: barátomnak van wagonírja, újan vette 2004-ben, és már 70e van benne
Amikor én kerestem igénytelen szaladgálóst akkor 450-500e alatt nem volt ilyen. Mondjuk ennyi km-rel nem is csoda ha egy kicsit már füstöl.
Az Altonál hozzátenném hogy én a régebbire gondolok (a szögletesebb) mert az "újabb" már egy fokkal jobb. (de annál meg a Swift jobb, nem is kevéssel)
76-os évjárat, 182 magas, mos, főz, takarít, stb. és még egész jól néz ki
Az a jó hogy könnyű ki/be szállni, a hátsó üléseket eldöntve egész korrekt hely van benne, parkolásban verhetetlen, műszakilag szintén a jó értelemben "igénytelen", árban könnyen elérhető és fenntartható.
Utazóautónak nyilván nem alkalmas, ahogy családi csapatszállítónak sem, viszont 1-2 embernek, sűrű forgalomban, parkolóhely nélkül (ahol nem megy 120-szal) miért ne lenne jó, pontosabban jobb mint egy Swift?
Ez tetszik nekem is
Wagonír? abban mi a jó? A halálfélelem 120 felett? Vagy hogy padkától-patkáig dobálja egy rosszabb út? Vagy a sörös dobozzal egyező merevség, biztonság?