Sok a króm? Vag. Mitől lesz ilyen sok? Úgy emlékszem a képre, mintha egész egyben lenne az a motor!
nagyobb fesz átüti, oszt vége. Kínai..
Lefested a falakat és látod hogy az eddig egész jónak látszó ajtók mennyire használtnak tűnnek. Aztán az ajtók festése után feltűnik hogy a kilincsek milyen kopottak az újszerű ajtókon. Aztán a szőnyegpadló kissé kopott foltjai is ordítanak az új környezetben, stb.
Szép lett a fényezés (~50e) de hőálló ezüsttel vannak lekenve a felnik mert rozsdásak voltak már 30 éve is? Azokat krómozni és küllőzni kell (~20-25e) vagy cserélni. (75e) Kissé horpadt a lámpakeret? Az sem maradhat úgy. (10-ből megjön) A kip. dobok és a könyökök? Hát persze hogy hőálló ezüst mint a felnik. (28e+45e) Új gumik? Alapból. (~20e) A kormánykapcsoló hogy mutat 48 évesen a gyönyörű fényezés és krómozás mellett? Hát persze hogy új kell ~6-8e-ért. Lámpafoncsor? Mint egy fekete lyuk fénye. (de ~10e-ért fényt áraszt) Egy 48 éves ülés? Már a szivacs porát is széthordta a szél. (~10e) Hátsó lámpa búra? 3,5e-ért ajándék. Egy hiányzó láncburkolat, egy alu karbifedél? A blokkhoz már nyúltunk? Dehogy . Papírok? Áhhh.
És így tovább.