Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsubaby!

Ezekszerint te lennél a kormánytelók doktorNője
Ha érdekel még valami a kormánytelóról, küldj mailt. zsubaby@hotmail.com

Üdv

Zsu
Nincs mit. Köszi.
Köszönöm ZSu.SZép a r6 od.
A tank elé, a villahídhoz illetve lehet tenni a villák elé, a műszerfal alá is, de azok kevésbé jók.

Itt egy kép a tank előttiről, nekem is ilyen van az R6-on.

Hello EREGYESEK.Van e valakinek 98-01 ig r1 sen kormánygátlo?
HOVA A FENÉBE RAKJAM FEL????????????
Ha tudtok segiteni megköszönöm.
O.K. Köszi az infót! Mivel pályára csak évente kb. fél napot tudok majd menni, így választom a kényelmesebb CBR 600 FS-t ami a magyar aszfalt egyenletlenségeinek jobban ellenáll. És még olajat sem kell vennem annyit nameg az esésre visszagondolva talán nem árt ha visszaveszek a lóerőkből és így nem ugrok olyan könnyen 200 fölé. Aztán 2 év múlva vehetek egy jobb kiforrottabb R1-et olcsóbbért!
Azt tudom,hogy a Yamahák gyárilag másabb illesztéssel készülnek,szóval az olajfogyasztásuk természetes dolog.Egy barátomnak van abból a szériából,de mikor beesel mögé féktávon, szóval visszaengedett gáznál, jön a kis kék füst rendesen.Pedig csak 10000 km van benne.De azért ez sem általánosító jellegű dolog.
Az R1 eszi az olajt....mennyit? A Suzuki és a Honda felől nem hallottam ilyet. Azok nem eszik vagy lényegesen kevesebbet nem észrevehetőt? A Tunderace-m az zabálta 1000 km/1 dl, de ennek a konstrukciónak ez volt a hibája úgy tudom 1998-ig. Attól függetlenül jól ment. Talán maradok a kényelemnél és a kisebb megbízhatóbb köbcentinél egyenlőre. DE AZ R1 AKKOR IS A LEGSZEBB!!!
Egy biztos, a CBR egy nagyon jó túrasport motor, az R1 meg egy igazi,kényelmetlen,egykerekezős szupersport!Közel 60 Le különbséggel.Suzuki szalonban dogoztam, nem sok váltóproblémás gépet hoztak szervízbe.Amennyit mi csináltunk, annyit csináltak a Yamahások is.
Yamaha YZF 1000 R Thunderace-m volt, csak eldobtam egy kanyarban 160-al, mert 220 sok volt (ennyit bírtam csak lassulni sajna és a szomorú, hogy nem is volt nagy kanyar). Nagyon húz a szívem a CBR felé mert viszonylag jól néz ki és mindenkitől a megbízhatósága felől hallok, nomeg nem is olyan gyenge, DE AZ R1 GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰ !!!!!! Lehet kihúzok akkor 1-2 évet a CBR-el, aztán váltok R1-re. A Suzukinak tényleg nem dicséretes a váltója, bár nekem csak egy 2004-es SV1000S-hez volt szerencsém, de nem valami fasza volt a váltó, a 96-os Thunderace-m váltója jobb finomabb volt pedig van köztük pár év.
Hi all. A GSXR valóban jó konstrukció. Csak a váltó szarik be 15-25000 km után (használattól függ)
Nos Pohi! Azért egy CBR600 vagy R6 és egy R1-es között(főleg abból a szériából) óriási a különbség.Nem tudom milyen tapasztalatokkal rendelkezel, de ezt tartsd ezt szem előtt.A 750 meg ugye a kettő közt található, vagyis egy arany középút.A CBR-től megbízhatóbb motor nem kell.Nekem is volt.Az R1-et alaposan meg kell nézni vásárlás előtt, meg legyen otthon mindíg egy kis tartalék olaj .A GSX-R-t szintén meg kell nézni,de alapvetően az jó konstrukció.
Hát skacok, tavaszra tervezek mocivételt, rengeteg tipust végilestem és azthiszem a legszebb az R1!!!!! !!!!!!! Kíváncsi vagyok a legjobb is e! Szóval kb. 1.500.000 Ft ami rendelkezésemre áll majd. Ebben az árkategóriában szóba jöhet ugye az 1999-es R1 szigorúan piros-fehér, 2001-es GSX-R 750-es, 2002-es Honda CBR 600 FS Rossi replika, vagy egy fiatalabb R6. Ti mit javasolnátok?
Egy kis Rossi design
hát ha azt a szart levennéd hátulról, akkor egy tökéletes motornak nézne ki. szerintem.
ezt szólom :o)
Kilépö.De még sosem mertem ráálni:
Jaj de csecse Gondolom szikrát szórsz rendesen
Mivolna már az a kis csíntalanság a faridom végén?
(tudom mia)
na mit szoltok?
Na ez meg az enyém..
Tényleg nagyon rendben van