Ugyan nem követtem pontosan ennek az 1000 blokknak az evolucióját, de az elödök nem voltak számomra a megbizhatóság példaképei. Az FZR 1000-ben (92`?) - ben szintén váltót cseréltem a barátomnak (90-es évek második fele), majd a YZF1000-es (97-98`?) meg ette az olaja liter szám (300 km -en egy liter). Nem volt benne 40 ezer km. Henger dugosor csere javított a helyzeten. A 20 szelep egy 20+ éves motornál nem elöny szerintem...Aztán még volt egy köröm egy FZ1-el (2005?) Abban hengerfej, vez tengely csere volt 38 ezer környékén...monduj ezt inkább a szakszervizben karbulálták el...mert ilyen kokszosodást még egy 2 ütemünél sem láttam mint ami annak az égésteréböl leválasztottam...
Ha egy váltó elkezdi szorni a fokozatot, ott elég gyors amortizáció jöhet létre. A leválló spém a kényszerkenéssel sok érzékeny siklócsapagyhoz eljuthat, mielött fennakad a szüröben. A váltót ki lehet cserélni, de ...
Persze én csak technikai szempotok alapján véleményeztem, beleszámítva, hogy 20 éves motornál föleg hogy egy kihegyezett technika (nem egy csopper) túl sok kiméletességre nem lehet számítani a használat során.
Ìgy elsöre a föfékhengert támadnám meg, ha valóban mindent jól lelégtelenítettek. Karmantyúkat kell megnézni, a membrán a folyadék felett, meg az az feletti kupakot, hogy engedi -e a membrán szellözni. Vagyis mikor a föfékhenger dugattyúját benyomod a membrán utána megy a csökkenö folyadékszintnek, de ha membrán felsö fele nem tud szellözni a felettö levö fedél furatán, hasításán, akkor nem fog tudni utána menni a folyadéknak.
Sziasztok. 2004 es r1 el van problémám. A féket minden motorozás után légteleniteni kell. Fém fékcső, féknyergek felújitva, brembo főfékmunkahenger. Valakinek ötlete?
Mintha egy régi Superbike-os motorbontós cikkben olvastam volna azt, hogy a 02-03-as R1-hez már nincs bontott váltó. Mintha valami gond lenne a második fokozattal.
De lehet rosszul emlékszem.
Sziasztok
esetleg tudna valaki tanácsot adni? 2012 r1 gyári fokozatkijelző indulás után 10-15 perc múlva a 0-2 visszajelzés villog és eltűnik... a többi mükszik még... :)
Àllítani nem lehet rajta. A csavar nem pizicionál. A körkörösséget-egytengelyüséget a keréken a váll (kék-5db váll) adja a társának. A felfekvö sík felület (narancssárga-5db) meg az axiálisan ad poziciót a tárcsának. Mind a "két" felület, és azok tisztasága, sértetensége, fontos a tárcsa megfelelö poziciója miatt. Ha szennyezödés van alatta, megsérült, mert megütötték, akkor a tárcsa el fog vetemedni és ütni fog.
"A felszerelés után pedig nagyon ajánlott a tárcsák kiórázása, hogy ne üssenek tengelyirányban (oldalra)"
Csak 1 kérdés ezzel kapcsolatban A csavar kialakítása olyan hogy meg vezeti a tárcsán lévő furatot hogy jól illeszkedjen. Gondolom ez minden motoron így van ki alakítva. Tehát nem tudod máshogy fel rakni csak a megfelelő helyre akkor hogyan tudnak állítani rajta. Hogy ne üssön a tárcsa.
Tudja valaki esetleg hogy a 2KS-85800-00 ccu kompatibilis e 2018as rn49 el? Vagy csak a 32vel