{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5487822] 2018. 09. 30. 21:22
bello99
https://oem-parts.hu vagy www.partzilla.com itt találsz szerintem
[#5487786] 2018. 09. 30. 18:24
RN09
Szia, engem érdekelne a gyári rendszámtartó és index..../cserébe tudok adni gyári túraplexit!/
[#5487726] 2018. 09. 30. 7:13
freazer
Elég elhanyagoltnak néz ki
[#5487668] 2018. 09. 29. 18:59
Vidom
Marka szerviz. Vagy ebay r1 brake pin
[#5487667] 2018. 09. 29. 18:44
Pesze
Valakinek oda való csavar? Vagy ötlet honnan tudnék rendelni?
[#5487451] 2018. 09. 28. 15:37
Revenger
Szia,

Nekem van azt hiszem, kell még?
[#5487184] 2018. 09. 27. 16:24
pohi
Én nem nyúltam még hozzá. Szerelő kell úgyis a cseréhez, az majd segít.
Kozmax-ot (Kozma Tamás) tudom ajánlani a yamaha word-ben....
Itt is fent van a fórumon kozmax néven.
Teljes szervízkönyvet tudok küldeni emailben vagy letöltöd innen:
https://blackbears.ru/index_en...
[#5487182] 2018. 09. 27. 16:03
ronaldo21
Engem inkább a léptetővilla ami foglalkoztathat szerintem valami mechanikai oka van amiért nehézkes olykor az 1ből 2be váltás... sokszor bele kell erőszakolni ha kicsi lendületesebben akarok vele elindulni... Ez az alkatrész pontosan hogy néz ki és a váltókar környékén lehet? Tudsz linkelni egy oldalt ahol árulnak?
[#5486799] 2018. 09. 25. 22:38
Gyuresz46
Elkelt a motor aztán ezek maradtak azért raktam csak most fel Az a fekete gyári relé mert én ledeset raktam indexek miatt.
[#5486749] 2018. 09. 25. 19:42
pohi
Na bakker ha előbb szólsz a hasidomcsavar eljöhetett volna a rendszámtábla tartóval. :)
Az a fekete az mi? Relé?
[#5486734] 2018. 09. 25. 18:42
keki
Yamaha R1 02-03 gyári kipufogó szép állapotban 15e ft-ért eladó.Érd:zolimotor@gmail.com
[#5486724] 2018. 09. 25. 17:34
Gyuresz46
Üdv! Eladó 2002 es R1-ről maradék motyók. Lánckerék 14/43 as jó állapotú nem cápafogú.Csavar a hasidomhoz való a bolha meg a a belső burkolaté ha jól emlékszem. Barracuda csatiból meg többet vettem feleslegesen. Aki elviszi egybe annak leakciózom
[#5486720] 2018. 09. 25. 17:14
pohi
Én gondoltam az exupra is...nezd meg nem e zár nagyon....az is fullaszthatja.
Motul elméletileg okés, a gyárija 10w30 vagy 20w40, de a 10w40 szerintem jó bele....köztes megoldás.
Akku is lehet ludas ha nincs meg az amper...vagy a fesszabályzó.
Nekem van fent volt figyelő mert már szívtam meg ezzel a tipussal, rángatott kis sebességnél és le akart állni, pörgetve jól ment.
Akkor halt meg a fesszab....aztán a generátor is vagy egyszerre....fene se tudja de cserélni kellett mindkettőt.
A szinkronra is érdemes lehet ránézni, bár azt hiszem azt írtad az okés.
A szívósor ennek érdekes olyan injektorkarbis nekem :D
Én mikor ezt megvettem darabjaira szedtem, kitisztítottam a vákumcsöveket, meg kitakarítottam belül a levegő réseket, meg a gumi membránokat is, stb.
Téli elfoglaltságnak kitűnő lesz.
[#5486692] 2018. 09. 25. 12:35
ronaldo21
Nekem csak 1-ből 2 be érzékelem ez a jelenséget, csak szokatlan még mindig meg szar mert ha megyünk motorozni hiába erős a motor mégis lassabban gyorsulok mint a többiek mert nem akarom beleerőltetni a 2.ba... van amikor húzom és alig akar belekapni... de ez random fordul elő van amikor könnyebben veszi, de még mindig nem olyan hondásan.. nekem is 42 ekm van benne...
[#5486691] 2018. 09. 25. 12:33
ronaldo21
Én is motul mint p46 ahogy írja ugyanaz a típus...
[#5486690] 2018. 09. 25. 12:28
kolorinc
Hali! Nem olvastam nagyon vissza.
A fojtószelepeket lehet szinkronizálnod kéne.
Alapjáraton sokat számít, ha nem is az a gond, egyből látszik, hogy melyik henger hogyan/jár e egyáltalán.
[#5486684] 2018. 09. 25. 11:58
p46
Nekem is ilyen 2003 as van valós 42000 km el,egyelőre még nincs ilyen baja.
Én motul 7100 10w50-t használok,előző tulaj shell advance 4t 15w50-t használt.
[#5486683] 2018. 09. 25. 11:50
pohi
Milyen olajat használsz?
[#5486682] 2018. 09. 25. 11:48
pohi
Ez volt a szériahibája ha jól emlékszem a 02-03-as verziónak.
Kikopik a léptetővilla elméletileg és ez 2-es és 5-ös sebességnél mutatkozik meg.
[#5486679] 2018. 09. 25. 10:19
ronaldo21
Hali! Lehet normális dolog, de nekem ha váltok 1ből 2-be elég nehézkesen veszi be ha magasabb fordulaton (6000 felett) váltok a többi fokozatot nagyon szépen veszi. Így használom már 2 éve csak egy honda váltóval nem tudom összehasonlítani... nem tudom mennyire normális ez...
[#5486661] 2018. 09. 24. 22:22
Horika97
Szia, már megtettem
[#5486614] 2018. 09. 24. 20:18
gotan
Hali!
Én a generátorra is ránéznék, nem sült-e meg valamelyik tekercs vagy fázis vezetéke. Hihetetlennek tűnik, de ki tudja.
[#5486503] 2018. 09. 24. 9:27
Horika97
Nekem vezérlés 4000km-es meg könnyen is indul, 3000 felett meg ki is van simulva. Most kezdte nemrég, nem jövök rá a hibaokra
[#5486490] 2018. 09. 24. 7:28
motobogyó
Szabolcs megye....ez is dadogott meg nehezen indult....vezlánc csere megoldotta
[#5486485] 2018. 09. 24. 0:35
Horika97
Nekem 230nál jött elö a jelenség minden előjel nélkül.... de az enyém blokkjában iszonyat mennyiségű gedva volt. Mikor megvettem pedig szép volt a hangja. Tőlem mindenből újat kapott, nem kevés pénz lett ráfordítva, de most van egy új motorom leszámítva azt, hogy most 3000alatt dadog, kihagy... melyik részén laksz az országnak? Kicsit kölcsön pofátlankodnám a trafóidat, hogy azokkal jó-e