Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia spyke!
Nekem ilyen gumi van fenn a gépemen.
Arra figyelj, hogy elől /70-es gumi legyen, ne vegyél /60-t!!!!
Akarsz vele pályázni is vagy csak utcára használnád
Ha pályázni is akarsz akkor nem ajánlom, mert eléggé csúszkál a Ringen. Bár ha jól bemelegszik, kezdőknek nem rossz
Az utcára szerintem nagyon jó. Aránylag hamar bemelegszik és jól tapad ezeken a szar magyar utakon
Ha olcsóér adják, akkor vedd meg,de tartsd szem előtt az előzőeket.
By
Szevasztok! És melegebb napot mára! Ki tud nekem valamit mondani a Michelin Pilot Sport gumárol mert lenne egy jó vétel és megvenném bár szerintem biztos nem rossz de ha valaki tud róla valamit amiért esetleg nem jó az írja meg nekem kösz……
Ilyet is lehet csinálni az R6-al
Szerintem ráraknak a pacikra! Mostanában mindenki azt kritizálta bennük, hogy a megjelenés óta ugyanazt adja le. Ez mondjuk nem baj, mert már akkor is verte a többi 6-ost!
Nemsietek én sehová csak valakivel erröl beszéltünk és kíváncsi voltam tudtok-e valamit rólla? kb. enyi mert szerintem 3 év után modell frissítés van mindenhol de az illetö nem hisz nekem
Hova sietsz ennyire Andrev
Még csak nemrég kezdődött a szezon és te már 2006 és 2007-ben gondolkozol.
Egyébként nem hiszem, hogy ülés alá rakják a puff-ot. Szerintem marad ott ahol eddig. Jó helyen van az ott ahol van.
Én nem várok sok fejlődést a 2006 vagy 2007-es R6-tól, mert már így is tökéletes
Biztos lesz egy kis elektronikai, vagy design változás, de semmi komoly.
Majd meglátjuk.
Szerintetek mikorra dobják ki az ujj R6-ot? jövöre? vagy 2007-ben?
Biztos ülés alatti kipuffos lessz nem?
Sziasztok R6 fanok!
Jó ismét újra veletek, de nem tudom, meddig lesz ez még így...
Most láttam, hogy szervezôdik egy R6-klub is? Hát ez nagyon jó! Annak meg csak végképpen örülni tudok, hogy szeretitek a más márkájú motorokat is. Én is azon gondolkodtam, hogy milyen unalmas lenne egy olyan társaságban, ahol mindenkinek R6-ja van. Az a jó, ha minél több fajta motor van, minél színesebbek, minél hangosabbak, minél szebbek... Hát ja. Ha minden jól megy, akko meglesz a motorom két hónapon belül.
Köszi zozo, kezdem kapizsgálni!
Nem lehet keverni más a dermedés pontjuk és ahő türő képességuk is más! Valamint a feltapadásuk vastagsága és a sürüségük is ha pl higab az olaj nem huzzákle a gyürük.
Gyurkesz a külömbség egszerű az egyik ami ásványi olaj az készül a kőolajbol a szintetikus pedig sok különbőző anyag keveréke ( de van benne ásványolaj származék és külömböző aromás anyagok)
Hy!
Ki tudja megmondani nekem, hogy mostanában mi árban van R6-hoz K&N sportlégszűrő , és hol lehet kapni pesten
By
Egyáltalán mi a különbség az ásványi és a szintetikus között? Az már ok, hogy ne keverjem. A számok mindegy?
Tisztelet!
A mai olajok is elvesztik a kenő képességüket. Egy ismerősöm motorja most adta be a kulcsot az ásványi kontra szintetikus ügyben.
nem szerencsés, de lehet. semmi baja nem lesz a motornak.
egy dologra figyelj, hogy ásványit ásványival, szintetikust szintetikussal...
bár a mai olajoknál nem tudom, hogy ez gáz-e, de én erre figyelnék.

na meg a legegyszerűbb egy olajcsere.
Olaj ügyben mennyire vagytok képben? Lehet őket keverni, pl 20w50-re 10w40 vagy ilyesmi, illetve mitszámítanak ezek?
túró:ez tényleg így van. Nem nagyon javítanak már a gépeken. Minden évben csak egy kicsit (design, elektronika) apróságok. Éppen csak annyit, hogy eladható legyen. Egyébként szerintem már nem is nagyon kell. Így is nagyon jók már a gépek A 600-as kategóriában lévő mocik mindegyike szinte azonos szinten van, csak a márka különbözik. Ja azért a kawa egy kicsit kiüt a többi 600-tól azzal a + 36 ccm-el meg a nyomatékszabályzós kuplunggal
Lesli: Szia Laci! Naná! Klassz a géped, még élőbe nem is láttam. Vmikor lehet hogy pénteken megyek ki Tomihoz, majd rád csörgök! Amúgy milyen a vas? 20.-án megyünk ringre, nem jössz ki? Megnézted a DVD-t? Tetszet?(ahoz képest hogy 400-as)
190-es gumi: meg kell emelni egy kicsit a gép hátulját és/vagy leengedni elöl és máris kanyarodik az.. :)
Szia Gyurkesz!
Megösmersz? :)
nekem volt R6, imádtam.
most van kawa 636 imádom. szerintem jobb. nem vitaindítónak írom!!!

superbike magazint néztétek? r6-osok régen s ma... az a fene nagy javulás nem nagyon érződik.
s megjegyzem szerintem így van ez mindegyik motorral... könnyebb, meg egyenletesebb teljesítmény leadás, merevebb váz.. ennyi.
se fékben, se gyorsulásban, semmi különbség. azaz elhanyagolható. a régi javára...
Gyurkesz. Ezzel én is pontosan így vagyok. Sose tettem különbséget motoros és motoros között, akár yamaha, akár honda, akár kawa, vagy suzuki mindegyikben közös, hogy motor. Mindenkinek meg van a maga ízlése és ezt tiszteletben kell tartani.
Iceman! Tisztelet a kivételnek! És persze vegyük észre a lényeget: még egy aprócska dolog, amiben "jobb" a yamaha!
Én pl. nem véletlenül vettem R6-ot....csak erről ért le normálisan a lábam
Szerintem a mai 6-osok közt nagyon kicsi a különbség! Általában véletlenszerűen alakul, hogy ki mit vesz, úgyhogy ez alapján nem célszerű megkülönböztetni egymást, sose lehet tudni, mikor ülünk azonos vasra. Etől független jó dolog, ha van márka szintű klub, mint ahogy az R6 klub szerveződik. De én szívesen veszem más motorosok társaságát is. Jó látni, hogy ezzel nem vagyok egyedül, és mások is ilyen pozitív megjegyzéseket tesznek, mint gixi!