{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5636476] 2020. 08. 29. 19:34
Albert Yoda
Szia conan91!
Ugyan ez a hiba lépet fel a 2001 r6 -nál végül mivel orvosoltad a problémét akkumulátort már cseréltem a barátom r6 -jábol ki vettük bele raktuk és semmi csak kattog a relé , mi előtt relét vásárolnék gondoltam megkérdezlek .
Köszi a segitséget előre is . Jó motorozást
[#5635170] 2020. 08. 24. 15:23
MuZ
Igazatok van, nem fogalmaztam pontosan!
Fogyasztó nélkül, fordulaton, 14,6-ig lehet rövid ideig terhelni az akkut!
Zoli jól írta, hosszú távon 14,2 a max. amit még szeret!.
[#5635122] 2020. 08. 24. 13:35
Zoli32
A legtöbb 14,2v.
[#5635118] 2020. 08. 24. 13:12
Chaparral_2j
Biztosan nem 15 korul kell lennie
[#5635059] 2020. 08. 24. 9:12
MuZ
A multiméterben nincs lemerülve az elem, minden csati rendben, nem oxidálódott,laza, stb.?
Bizti nincs e kimenve, a relék környékén olvadt burkolat?
Egyébként ez valóban kevés töltés, 15 körül kellene lenni!
[#5635057] 2020. 08. 24. 8:45
Szabolcs001
Sziasztok! Valaki megtudná nekem mondani yamaha R6 2004-es évjáratnak mennyinek kellene lenni a töltésnek alapjáraton és fordulaton?
Nekem 13.6nál nem megy feljebb 6-7ezres fordulaton.... viszont néha olyat tapasztaltam hogy lemerült az aksi menetközben vagy gyenge áramfeszültséget írt ki (46os) hibakóddal ilyenkor csak bikával tudtam indítani viszont ha multiméterrel rámérek az aksira akkor 13.5alá nem esik nagyon a feszültség töltésnél......
valaki már tapasztalt hasonlót jelenséget?
[#5629175] 2020. 07. 17. 11:52
debro11
Hello én az ebay rendeltem pont most raktam fel. Mondták páran h nehéz meg nem biztos h jó lesz de annyira nem volt vészes a fel rakás kicsit hagyni kell a napon melegedni az idomokat és úgy egyszerűbb fel rakni. Egyedüli negatívum h a hátsó sarvedo ami a dobozban volt az nem r6 hanem szerintem r1 való. Ha esetleg valami kérdésed lenne írj nyugodtam ha tudok valamiben segítek.
[#5627104] 2020. 07. 01. 21:37
R.Z.
Nagyon tanácstalan vagy motorvásárlással kapcsolatban, ahogy látom! Akartál már SM-t, most SSP-t, szerintem döntsd el melyik irányt választod, mert homlok egyenest más a kettő! Miután eldöntötted, hogy mennyi a keret amit még "jó szívvel" rászánsz, nézdd meg a kiszemelt példányt és próbáld ki! Minden annyit ér, amennyit adnak érte, ha neked megéri a plusz kiadás, akkor felesleges a különbségeket keresni, vedd a drágábbat! Szvsz., ha nem a másodpercekért fogsz küzdeni egy zárt pályán, könyöködön fordulva, bökős féktávot véve, akkor megleszel csúszókuplung nélkül is! Előző kérdésedre pedig, legjobb tudomásom szerint az RJ11-ben már volt csúszókuplung!
[#5627102] 2020. 07. 01. 20:49
Ruczak
Tényleg nem tud segíteni senki? Tud annyival többet az rj15-ös, hogy megérje azt 3-400ezer Ft pluszt? Köszi
[#5626734] 2020. 06. 29. 18:12
Bangyi
Üdv mindenkinek!
Kérdés az lenne, hogy valaki rendelt mar aliexpress-ről idomot?
https://m.aliexpress.com/item/...

Ilyet vagy hasonlót?
Tapasztalatokra lennék kíváncsi.
[#5626387] 2020. 06. 27. 18:25
Ruczak
Ezt a tolongást!
[#5625506] 2020. 06. 21. 12:07
Ruczak
Sziasztok! Segítsetek légyszi. Melyik r6-osba került bele előszőr a csúszókuplung? Rj11?
Melyiket érdemesebb megvenni? Rj11 vagy rj15? Köszi
[#5622700] 2020. 06. 05. 7:39
jedibaa
Van egy típus specifkus bekötőcső, ha valakit érdekel. Ha valaki szeret barkácsolni, vagy már van neki dob, csak a bekötőcső hiányzik stb. A cucc természetesen vadonat új, és a dob felőli végének a külső átmérője 52mm.

R6 '99-'02
ára egy 5-ös
jedis@freemail.hu
[#5621320] 2020. 05. 27. 17:52
kawaszeki
;t=323s
tessék zx9r 98-99 C modell vas préselhető henger hüvelyek karburátorral .
[#5621319] 2020. 05. 27. 17:49
kawaszeki
fel kellene nőni a sport motorokhoz, kinek a 90 kinek a 190 a túra tempó. ha 90 -el kellene elmennem tátra lomnickára beülnék egy huhuki 1.3 ba és elballagnék klímával ha esik ha fúj, leszarnám a motort ! annó itt volt egy csávó akit " madárnak " hívtak, egy 250-es átfaragott simsonnal nyomta hagyjuk milyen állapotban, egyszer a siroki bulira menvén eger 24 kivezetőjén a város tábla után felbakolt motort látott a cimbora, megálltunk, a madár épp ütötte fel a sátrát az út melletti dzsindzsában, defektet kapott valaki segített neki kiszerelni, valaki elvitte javíttatni, ő meg kb sejtette hogy aznap nem fog odaérni ahová elindult. kinek hogy ....
[#5621311] 2020. 05. 27. 17:35
kawaszeki
a szervizes mondta hogy sürgősen kellett a motorház mert le volt foglalva fizetve az út szállás....... nekik is pikk pakk meg kellett oldani. legyen az ő titka hogy miként használta, én attól kapok agyfaszt mikor a Gs tulajok feszengenek hogy 4-500km mennek és hogy milyen kényelmes...., reggel innen a keleti végről indulva fél egykor már a tátra lomnickán néztük a sielőket , 400km egy zokszóra zx9r /hayabusa. mert túrázni csak Gs -el lehet ?
[#5621260] 2020. 05. 27. 15:24
lazlo
túrára??? ott megis hany %-at hasznalta ki annak a temerdek loeronek ami van egy 954-ben? tizedet? legalabb autopalyan tiltasig huzatta 3 taskaval a hatan?
[#5621249] 2020. 05. 27. 15:01
Chaparral_2j
Nem a szemelyedet tamadom, hanem az en tapasztalataimmal vetnem ossze, azt amit kerdeztem.
Burgman?
sportmotorrol beszelunk, amit esetenkent meghajtasz. Altalaban ott verzik el a vashuvely, amikor meghajtod.
Asszem kiszallok a diskurzusbol, mert nem jutottam sokkal elorebb.
[#5621244] 2020. 05. 27. 14:26
kawaszeki
annó kecskemétre kellett egy 954 blokk mert hibás lett, küldték hüvelyezni, utána a tulaj ment európai túrára. saját szememmel láttam a hüvelyezett blokkot, és a maradék nicasilt is láttam, szerinted folytatná valaki ha nem működne. ha azt látnám hogy nincs esély szerinted koptatnám a billentyűket ?
[#5621239] 2020. 05. 27. 14:10
kawaszeki
szerinted foglalkozna vele valaki ha nem működne ! nekem a burgman is hüvelyezve van, a következő burgman henger is hüvelyezve lesz. ha a hüvelyezés méret pontos akkor nincs mit izgulni, mivel garanciás a munka így nincs az hogy kapu garancia.
[#5621232] 2020. 05. 27. 13:42
Chaparral_2j
Nem erre gondoltam.

Arra gondoltam, hogy a meghuvelyezett motorok messze nem tunnek teljesertekunek a "problema megoldasa" utan, ertsd, amelyiket meghajtjak, (sportmotornal ez uzemszeru) az nem nagyon birja. Ezzel kapcsolatban mik lettek volna a tapasztalatok, dehat inkabb elmegyek meregetni, hat velem nem stimmel valami, hogy kerdezni merek.
[#5621227] 2020. 05. 27. 13:12
kawaszeki
nézd, röviden ! márkától független 1999-2000 tájékán minden gyártó nicasilra váltott, kisebb nagyobb sikerrel, pl kawasaki zx9r 2000 től fasza, yamaha r1 kuka, cbr 954 kuka, gixer jó........... na most, vagy megoldják a problémát és tovább tudod használni a motort, vagy neki állsz és addig számolsz amíg tetszik ! várhatsz egy keveset futott motorblokkra 2-4 évet, de lehet csak 1 hét, kiadsz érte 250 -et vagy megveszed komplett 3-450 között és vagy jó vagy sem. egy huszasért hüvelyezik meg? nem, de sokkal kevesebb mint egy csere blokk. de legyen egy R1 vagy 954 ami 800 -1.2M árban, és nyilván nem dec 6 -án a mikulás guruláson fogja letolni a gatyát hanem szezonban. 2 óra kivenni a blokkot 1 óra porrá szedni, 1 óra alatt elmosod, viszed, pár nap de már előre rendelheted a tömítés készletet, kb ugyan annyi idő alatt beköszörülik a hengerfejet és lapkázzák, neked vagy másnak kb 4-5 óra az összeszerelés, 3 óra vissza a vázba, szinkron beállítás új olaj és élvezheted. ha ez rosszul hangzik akkor kezd el méregetni a vas és nicasil henger hővezetését !
[#5621215] 2020. 05. 27. 12:35
kawaszeki
remélem sikerül kihozni belőle ezt !
[#5621213] 2020. 05. 27. 12:32
kawaszeki
remélem tudtam segíteni.
bika az R6 !
[#5621139] 2020. 05. 26. 22:01
kawaszeki
igen írok.