{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5347234] 2017. 04. 21. 17:56
veresr8
sziasztok r6r ventilátor relé és a hőgomba nem tudjátok hogy merre található ?
Vettem egy ilyet és be szeretném kötni
[#5347154] 2017. 04. 21. 10:53
jimpy82
Yamaha r6r ELADÓ!!!http://www.kepesmotor.hu/yamah...
[#5346922] 2017. 04. 20. 8:02
kawazixxer
Nagyon szívesen!
Én is játszottam vele sokat, mire rendben lett az alapjárat.
Sok sikert a gyertyacseréhez! :)
Köszönöm szépen! :)
[#5346791] 2017. 04. 19. 17:34
vikktorr
Köszönöm a választ , annyira nem zavaró az ingadozás csak én betegje vagyok ha valami nem hibátlan először a gyertyacserével kezdem majd ngk cr10ek-szeretnék belerakni, utánna veszek bele gyári levegőszürőt és utánna szinkron aztán remélem jó lessz. Egyébként szép nagyon az r6-od.
[#5346456] 2017. 04. 18. 8:18
kawazixxer
Szerintem jó 1 híján, de azt nem hiszem, hogy észre fogod venni. :)
Ha annyira zavaró, tovább kell menni.
Injektorok tisztítása, szinkronizálás,nyomások mérése a hengerekben(Ha egyformák az értékek, akkor úgy gondolom, hogy nincs gond), én úgy hiszem, hogy ezek mind lehetséges okok,de nyugodtan javítson ki, aki nem így gondolja.
[#5346117] 2017. 04. 16. 20:07
vikktorr
Megnéztem én is a diagnosztikai menüt és nekem az 1-es alsó értéke:17 ha teljesen behúzom a gázt akkor:96. Ez most jónak számít??? Nekem is ugrál az alapjáratom.
[#5345795] 2017. 04. 15. 14:15
kawaszeki
yamaha r6 üvegszálas pálya idom eladó. 25 e ft.
[#5345634] 2017. 04. 14. 21:43
kawazixxer
Én a TPS szenzort úgy ellenőriztem, hogy beléptem diagnosztikai módba, talán a videóban is mutatja a srác.
Egyből az első menüpont azt mutatja.
Alsó érték: 15-17 között kell, hogy legyen, amikor elengeded a gázt.
Ha teljesen behúzod 97-100 között.
Ezzel tudsz játszani, ha kicsit lelazítod a szenzor csavarjait, majd mozgatod, amíg meg nem találod a helyes értéket,de közben a diagnosztikai menüben nézheted az értékeket.
Remélem segíthettem!

Üdv.: Ádám
[#5345629] 2017. 04. 14. 21:34
kawazixxer
Szia!
TPS szenzort próbáld meg kitakarítani, habár nálam ezt a problémát az injektorok szinkronizálása oldotta meg.

[#5345492] 2017. 04. 14. 10:05
frugyi
Sziasztok van egy 2004 es r6om, az alapjárat ingadozik valaki tud rá megoldást? http://videa.hu/tagok/norbi110-1592712
Ez a video bemutatja a hibát! Köszönöm a válaszokat
[#5345488] 2017. 04. 14. 9:47
rinko_balint
Hello, ismeri vki ezt a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r6-11333172
[#5344911] 2017. 04. 11. 19:33
kawaszeki
az r6 nem túra motor, viszont kiváló túrasport vagy pályamotor /alap/
[#5344866] 2017. 04. 11. 16:54
veresr8
Katalizátort nyugodtan ki fogom tudni iktatni ?
motor teljesítménye nem fog változni ?
[#5344843] 2017. 04. 11. 14:47
RC51
Azert van hogy ne legyen hibakod. Mi sokat hasznalunk. CBR1000RR 2010-2015 320 Ohm volt amire emlekszem.
[#5344800] 2017. 04. 11. 9:54
veresr8
Sziasztok használ valaki R6R be lambda sensor kiiktató ellenállást?
http://www.ebay.com/itm/221413...

mi a véleményetek ? hibát nem fog dobni ?
[#5344773] 2017. 04. 11. 7:51
kawazixxer
Szia!
Sajnos érdekes emberek mindig voltak.
Nem egy túragép az biztos, legalábbis nekem.
Én mondjuk 183 magas vagyok, de lehet, hogy egy alacsonyabb embernek kényelmesebb.
3-400 km-t azért szerintem ellehet vele menni, viszonylag kényelmesen.
[#5344727] 2017. 04. 10. 20:54
garcia66
Sziasztok!
Ma megnéztünk a kollégámmal egy 2000-es évjáratú R6-t. Sajnos nem a srác nevén volt, ezért hanyagoltuk - bosszantó, mert azt mondta telefonba, hogy az övé. Úgy látszik csak én vagyok ilyen régimódi, mert nekem az "enyém" azt jelenti, hogy az én nevemen van. Megmondom őszintén, én "ilyen közelről" nem láttam még ezt a típust, mert teljesen hidegen hagynak a sportmocik (bocs :) ) A haverom túrázgatni szeretne vele, de nekem nem tűnt olyan gépnek, amivel kényelmes lenne menni 3-400 kilométert. Ez valóban így van, vagy csak én láttam így??
[#5344513] 2017. 04. 10. 7:45
kawazixxer
Sok mindentől függ szerintem.
Ki hogy használja...
[#5344495] 2017. 04. 10. 5:37
hiei
Nekem még csak 37000km van a gépbe most még nem kell csak furcsállom h 50-60e km-et írnak vezlánc cserére holott jó pár motornak olyankor még telljesen rendben van a vezlánca.
[#5344479] 2017. 04. 09. 22:16
kawazixxer
Szia!
Volt cserélve, de nem nálam.
Onnan tudom, hogy a gyári láncon nincs semmiféle márkajelzés.(Állítólag)
Ezen pedig van. "M" Morse lánc van benne.
Nem tudom ki cserélt benne és mikor, de épp szelephézagot állítok és a láncra is ránéztem, ami nekem kissé cserésnek tűnik.
Sétál a lánckeréken kicsit, habár éppen a lánckerék kopása is közrejátszhat, de megközelítőleg 3-4 óra szétszerelés után, lehet megérné a láncot is kidobni.
Egyik ismerős Suzuki RF 600-as motorjában 100 000 km-nél!! volt először vezérműlánc cserélve.
Szóval azt javaslom, hogy győződj meg az állapotáról, és aszerint dönts.
[#5344029] 2017. 04. 07. 19:51
hiei
Szia!
Neked volt már vezérműlánc csere?
Ha igen hány kilóméternél?
[#5343975] 2017. 04. 07. 16:09
kawazixxer
Szia!
2003-as évjárattól, típushibája csak a motor gazdájának lehet, ha nem törődött vele. :)
A 2003 előttieknek lehetnek problémái a hengerfallal...
Nem olyan rég raktam fel képet, görgess lejjebb és megtalálod.
Nekem egy 2004-es van.
67000 km-el, de panaszom nincs rá.
Bátran ajánlom, ha megkímélt állapotú a gép.
Remélem segítettem.
[#5343957] 2017. 04. 07. 14:20
lazlo
r6 vásárlás előtt állok. jól emlékszem a legelső generációnak volt egy kis probléma a váltójával ill. a blokkjával? melyik évjárattól javították ezt ki? mi az amire feltétlen figyeljek? 2003-tól injektoros motoroknak van vmi tipushibája amire figyeljek?
[#5341993] 2017. 03. 30. 14:59
VR46N