Nálatok hogyan kezdődött a Yamaha iránti szeretet? Én Dunakilitin voltam még gimnázium elsőben motoros találkozón, és egy összeidmerkedtünk egy-két taggal, akik tulajdonába tartozott egy R1, és 2 db R6. Mocskosul feszítettek rajta ám!
Én is azt tettem volna a helyükben, ha akkor lett volna ilyen motorom. Aztán két nap hulla részegség, és könyörgés után elvittek egy körre engem, és egy barátomat. Mentek, ami a csövön kifért!!
Aztán remegő lábbakkal szálltam le 15 perc halálfélelem után a motorról, az adrenalinszintem az eget verdeste, hihetetlen jó érzés volt, örökre megmarad bennem.
Azóta megy ez a szerelem, és csak erősödött, mikor megláttam a 2005-s modellt. Gyönyörű, megbízható, villámgyors, csak egy kicsit drága. De megéri. Nekem meg!!
) Szóval érted! Na legyetek jók, meg ilyenek!
(Vagy létezik olyan R6-os, ami egyesben megy 260-at? Én nem tudok róla! Mindegy...
) De miért ékjen a tél? Olyan hideg van, meg hó, meg jég, meg csúszik, meg télikabát, meg karácsony, meg nátha, meg kötött sapka, meg radiátor ezerrel, meg nincs sátorozás, meg nincs fesztivál, meg izé. Szóval érted!!
Na nem baj, lesz rosszabb is még, asszem. Hát ellépek egy kicsit sörözgetni, idén már nem kell melóznom. Este meg megyek bulizni, oszt felcsípek valami nénit, és leitatom magam. (Majd ő fizet
) Na csokoládésmákoslecsóssárgarépatortafagyit! (Mindenkinek!!)
(A kamat csak, ha jól számoltam, akkor 10-15%, az infláció meg ~10 %. De évente!
Vágod? Ezek szerint jobban jössz ki, ha részletre veszed a vasat. Csak ennyit akartam.Ja, és igazad van, egykerekezni, meg művészkedni tényleg jobb, mint a bejáratás.
Na csőtészta!
fizetni ami nem kevés.Pozitívuma
,hogy 2005 a motorozás éve lessz.A bejáratásnál már csak egykerék,pályanap és a szerpentin a királyabb.Én a helyedben várnék is meg nem is. Idén még nincs regisztrácios díj.Viszont ha jövöre veszed + 110000 Ft.Én idénre döntöttem már nagyon várom.
Ha zsír R6 mellet döntessz az nem zsákbamacska.
Hát mit vegyek én nektek ajándékba? És a családtagjaimnak? Ez de gáz!
?) 2003-as? Jó lenne, de egyre inkább hajlok arra, hogy megvárom a nyarat, és akkor már tudok venni egy teljesen zsír új vasat, amit nekem kell bejáratnom. A bejáratás meg a legjobb dolog a motorvásárlásban, amikor érzed az erőt alattad, de még nem húzhatod neki, alig várod már, hogy végre pörgesd a motort, de még nem lehet. Előbb meg kell szelidíteni alattad a lovakat, egy ménesbe terelni, és uralkodni felettük. Ez az élmény felér mindennel nálam, és már nagyon régen járattam be új motort, de nem bírom már sokáig. Kell valami új az életembe.
Há mingyá' megőrülök! Hogy én mennyire utálom a telet!
Egy kicsit, mitha elkalandoztam volna, nem? Hoppá...
Szóval arra a döntésre jutottam, hogy még várok, várok, várok...
Csak azt nem vágom, hogy a gépet részletre vegyem-e, vagy még gyűjtsek egy kicsit többet? Na ezzel kapcsolatban várom a véleményeteket ide a topicba. Bocsánat, ha egy kissé hosszú voltam, néha annyira nem kell melóznom a számítógép mellett, hogy hihetetlen. Menjek gyárba dolgozni, mi? Ott nem unatkoznék, az tuti. (De nem is keresnék ennyit még 3 műszakban sem...
) Na majd jelentkezem. Csőgáz!!!
. Ezért nem is nagyon mertem döntögetni a gépet
ráadásul nem akartam megkockáztatni egy sódárágyat sem. De majdnem sikerült. Nekem a dunlup D208 GPA-t ajánlották.
Majd meglátjuk, még nem döntöttem el milyet rakok fel jövöre, de előtte le kéne koptatnom a Michelin-t
. Még nem alakítottam a gépen full gyári, majd talán tavasszal. Már alig várom, hogy tavasz legyen és húzhassuk a gázt a Ringen
.
Lásd 2005 R6.
még az előző tulaj gumizta igy fel,a nemnormális
mindegy semmi gond nincs a /60as gumival pedig egypár pályanapot lekarcoltam vele /amúgy csak utcai metzeller./ a szezon végére már kicsit csúsztak de fullra kontrollálhato maradt legjobb időm a h.ringen 2:11 volt és csak kormánytelo meg egy nyitott dob van rajta jövöre metzeller normálméret pályagumit dobok rá és irány a ring,remélem össsze futunk egy kis eszmecserére
üdv
Úgy néz ki, hogy a Yamaha motorokból még nincs elég az utakon, amit egyrészt sajnálok
, másrészt örülök neki, hogy nem lett belőle tömegmotor.
Egészen más egy YZF-t vezetni, mint egy másik hasonló kategóriás motort(GSX-R600,ZX-6R).Szerintem. Hát most hirtelen ennyi, aztán majd jövök.
R6-R1 clubnak már 2 tagja van"yzfr6 és kissanci"én".
Hoppá az R6 bajnokságot majd elfeledtem.
Szal ha valaki tud, akkor írjon a ide a topicba.
A téli motorozással meg igazad van(TAPADÁS 0).
Én is örülnék neki, ha megdobnának egy 2005-ös modellel. Nekem 1998-as, első kiadású van, ezt is törötten vettem,még két éve.Sok sikert a motorozáshoz,bár télen nem túl okos dolog (tapasztalatból mondom)
Remélem azért nem haragszol rám,nem akartam senkinek rosszat!
Csak úgy emlékeztem, de ezek szerint már egy kicsit szelektív a memóriám.
Szóval mégegyszer bocsi, meg elnézést!
Nekem még a régi szép időkben kezdődött a YAMAHA imádatom. Az FZR-ek voltak a nagy kedvenceim. A YAMAHA paláttáról TZR és XT tudhattam a magaménak. Közben volt más bringám is, de ez olyan, mint a csajozás. Azért, mert a szökéket szereted, attól még becsúszik egy két vörös, és fekete is.
Üdv! Tomek