Nem hinném, hogy nekünk számítana ekkora különbség, nem a tizedmásodperceket hajtjuk a pályán!
Vezethető, motorozható, élvezhető!
A két jel között legyen, R1-en meg a kis ablakon belül!
Azt mondja, a fordulatszámmérő elkezdett menni, mint mikor ráadod a gyújtást, kivillant a sárga lámpa. Oda érek, egy nagy tócsa a földön a motor alatt. Na mondom fasza.......
Nézem, üzemanyag (amit még mindig nem értek). Gyújtást ráadtam, 46-os kód, és alig hallom az üzemanyag szivattyút... Be a céghez szerszámokért, vissza akútra, ülés leszed, tank felhajt, rendesen tol az üzemanyag szivattyú. Akksit néztem, nem tűnt lazának a saru, rámértem, 12,8 V. Telefon utánfutóért, tegnap meló, ma mondom megnézem. Ülés le, sarut megmozgattam, és a magyar nyelv gyönyörűségeit elmondva fél percben szidtam magam. Saru megtisztít, cigi után vissza rak, pöcc-röff, sárga lámpa elaludt. Ideges voltam, nem kicsit, de legalább megjavult!
Olyan érzés, amit nem lehet elmondani!
Nem irigyellek Téged sem!
A negatív saru fellazult, és hol érintkezett, hol nem, oxidálódott, és nem érintkezett megfelelően!
Saru tisztítás után eltűnt a hibakód, és pöcc-röff!
Én már 2 éve csak azt veszek.Szerintem közúton tök mind1!