Vissza szívok mindent amit gondoltam
A gyűrűk összetartják!
. Pontosabban mérd meg.
telefonon azt mondtad csapágy csereis volt, mert ezen a gyári 76 csapágyak voltak sok kép lessz de nem érdekes az hogy 10mm helyett 7mm széles szimering volt benne kinek a papné kinek a lánya az hogy 1 beütös fémházas szimering került az osztott blokkba és ezért a csapágy mozgott a helyén/ala petró bandi/
ez azért nem kis tuning. hamár a szimering miatt ketté kellet venni a blokkot igy a fötengely belsö csapágyit is most volt érdemes kicserélni hisz 37 évet már lehuzott becsülettel, a hajtókaralsó görgö még kibirt volna talán 1 1/2 szezont de igy 2 ezüstkosaras gsor került bele. nem sorolom . a kipp csövel kapcsolatban,
meg fogom kérdezni a mihut hogy minek rajzolt nektek ilyen baromi hosszu hátsó kupot az hogy a csö 2dik rugó beakasztója a csonk belső felén van az csak baki. A csövekkel kapcsoletban mi mértük
hogy mi ajó racéra ez is jó de mire ezt fogom megkérdezni.