nekem köcsög sváb nyelvű kézikönyvem van
értek belőle 10 szó max
arra a csavarra entlüftungs schraube-t ír
csavart még értem de a többit.......
nem kell ezt az olaj dolgot túldramatizálni
zsigulival részleges olajteknővel(fennakadtam egy tűzcsapon) kb 6km-ről hazamentem aztán semmi baja sem lett pedig max 1km-ig szórta az olajat
téblábolok egy kicsit a h4-el aztán meglátom izzik-e a fesszabályzó az a leggyengébb láncszem úgy is
Akkor nekem két anyám van! Igaz én sem szoktam sűrűn alkalmazni,csak ha fullra szétszedem a blokkot.A gyógyszertárban kicsi pénzért lehet venni injekciós fecskendőt,pont bele fér lyukba.
Nem is úgy gondoltam,hogy oda szereled fel! Az összeszerelés után tudod rátenni ,hogy le tudd ellenőrizni ,hogy van-e olajnyomás.
Az bizony nem olajbeöntő, hanem légtelenítő. Csak nem hülyeségből írták a japperek a kézikönyvébe?! Hogy olajcserénél az indításnál is legyen kenés, azt meg úgy szokták, hogy a szívószelepeknél lévő ablakot (ahol a hézagot lehet állítani)leveszed, aztán beöntesz ott egy doboz olajat, a többit meg a tartályba. Az olajrendszert is kell légteleníteni, mert a levegő nem ken olyan jól mint az olaj, ennek ellenére én azt vallom, hogy elég gyorsan kidolgozza magából a levegőt, én nem légtelenítettem még le sosem.
nekem az xt 2 lámpás kb jól lehet látni vele
igaz nem kell messzire világítania
ellenben a cagiva közútra van használva annak annyit ér a lámpája hogy az útszél jelzőkön még villogtatja a fényvisszaverőket 200-300 méterig de egy faágat már nem látok meg az úton 50méteren kívül
épp most faragok bele egy 55/60as h4est kipróbálni bírja-e a generátor töltéssel, kn ennyit eszeget a xeon üzem közben
ilyen bizony szerintem senkiben sem forgott.....
6 os lyukba töltsön olajat akinek 2 anyucija van
olajnyomásmérő? 10km belül leveretném a növényzettel.... hülye helyen lenne meg 6os csavaros(ár ha van ilyen) semmi tartású
nem barbi mocika ez, hanem terepjáróóóóóó
legegyszerűbb olajnyomásjelző:
t elosztó valamelyik csőbe aztán kész is van
Az meg se fordult a fejetekben,hogy esetleg ide lehet rátenni az olajnyomás mérőt? -és ha valaki nagyon tutin akarja megcsinálni az olajcserét akkor ezen a kis lukon beletölthet olajat,hogy az indításnál legyen rögtön kenés!
Légteleníteni a féket kell!
Ha elutalod a lóvét úgy odaadom 3000-ért postával, de utánvéttel a posta van vagy 1600, elég szarul jönnék ki belőle . Nem volt rajt óra amikor megvettem, azért kellett újat venni. Nincs másik sajnos, azt nem tudok adni.
postával eggyütt megveszem 3000-ér.amugy nézegettem a képeid vettél zsir ujj km órát meg fod.sz méröt?a régi rossz volt? vagy nem is volt?ha jo és megvan tedd nekem férre mnegveszem csak most nem állok a legjobban anyagilag! de ha mondasz rá egy jo árat akkor kérek anyámtol addig!
üdv
Ennek is van hangja rendesen, de még nagyobb fordulaton nem hallottam.
Holnap reggel viszem a postára a megbeszélt cuccokat.
Egyébként a tiéden van rendszám?
egyik cimbinek volt kipuffja ami kicsi fordulaton csak morgott, utánna meg egyre nőtt a hang.....
olyasmi kellene mert csak nagyritkán kellene nekem a nagy hang, csomag meg ráér lehet fel sem használom a következő 10 évben
de majd tolj egy mailt hogy mutter készüljön rá....
Holnap vagy max szerdán fel tudom adni, másnap nálad van remélhetőleg.
25 volt a kipuff, full saválló az egész, elég fasza hangja van, már elég messziről lehet hallani . max 4e-ig pörgetem, mert a kézikönyve azt írja hogy az első 1000km-en csak 4-ig illik.(henger, dugó, hengerfej csere volt)
Nézd meg az adatlapomon van egy fotógaléria, ott fent van az is hogy mi volt rajta, na az brutál volt, attól szabályosan megfájdult a fejem.
itt olajcserékről volt szó
szétszedés után ajánlatos mérni meg olajozni
értek belőle 10 szó max
arra a csavarra entlüftungs schraube-t ír
csavart még értem de a többit.......
nem kell ezt az olaj dolgot túldramatizálni
zsigulival részleges olajteknővel(fennakadtam egy tűzcsapon) kb 6km-ről hazamentem aztán semmi baja sem lett pedig max 1km-ig szórta az olajat
téblábolok egy kicsit a h4-el aztán meglátom izzik-e a fesszabályzó az a leggyengébb láncszem úgy is
Nem is úgy gondoltam,hogy oda szereled fel! Az összeszerelés után tudod rátenni ,hogy le tudd ellenőrizni ,hogy van-e olajnyomás.
igaz nem kell messzire világítania
ellenben a cagiva közútra van használva annak annyit ér a lámpája hogy az útszél jelzőkön még villogtatja a fényvisszaverőket 200-300 méterig de egy faágat már nem látok meg az úton 50méteren kívül
épp most faragok bele egy 55/60as h4est kipróbálni bírja-e a generátor töltéssel, kn ennyit eszeget a xeon üzem közben
6 os lyukba töltsön olajat akinek 2 anyucija van
olajnyomásmérő?
nem barbi mocika ez, hanem terepjáróóóóóó
legegyszerűbb olajnyomásjelző:
t elosztó valamelyik csőbe aztán kész is van
Légteleníteni a féket kell!
35ös sima izzó ló@ sem világít....
xenon
4000 FT
A betétek is bent vannak, meg adok hozzá egy szett menesztőgumit is.
üdv
Holnap reggel viszem a postára a megbeszélt cuccokat.
Egyébként a tiéden van rendszám?
olyasmi kellene mert csak nagyritkán kellene nekem a nagy hang, csomag meg ráér lehet fel sem használom a következő 10 évben
de majd tolj egy mailt hogy mutter készüljön rá....
25 volt a kipuff, full saválló az egész, elég fasza hangja van, már elég messziről lehet hallani
Nézd meg az adatlapomon van egy fotógaléria, ott fent van az is hogy mi volt rajta, na az brutál volt, attól szabályosan megfájdult a fejem.
"Az olajszűrő fedlapjának tetején" ?
Miről beszéltek?
küldöm muterét az mindig otthon tartózkodik..
amúgy a kipuffod mennyibe fájt?
mennyire brutál a hang? kicsi fordulaton halk még? (2,5-3erzerig kb)