{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5466663] 2018. 06. 29. 21:29
Lacko837
Elnézést. Magyarországon gyűrűnek nevezik
[#5466449] 2018. 06. 29. 12:32
TT36A
Gyűrű lesz az! :-)
[#5466278] 2018. 06. 29. 1:14
MuZ
??
[#5466265] 2018. 06. 28. 22:32
Lacko837
Peldául a karikák okozhatnak ilyen problémát?
[#5465979] 2018. 06. 28. 6:51
ini
Én jó pár éve néztem hogy a 10w40 és a 20w50 között sűrűségben nemigen volt különbség
A tenere olajat engedtem le és haver drz-t is hozta ha már minden olajos csináljam azt is
Hidegen betöltéskor kicsit hígabb volt az 5110
Elméletileg a hideg indításkor jobb a 20w50 mert a levegős motoron nagyobbak az illesztési hezagok

Mindemellett én se önteném bele az 5110 olajat inkább az ásványi 20w50
Abból is a piacon fellelhető legolcsóbb olajat és cserélném 3 ezernként ha sok a rövidtávú motorozás
Sokáig castrol volt a legolcsóbb utána váltottam elf olajra
[#5465971] 2018. 06. 28. 0:38
MuZ
Valahol olaj kerül az égéstérbe.
A 10W40 szintetikus nem neki való.
Én 20W50 ásványit teszek az XT 550-ekbe.
[#5465901] 2018. 06. 27. 18:37
Lacko837
Üdv mindenkinek. Yamaha XT 600E 1993 3TB-ről lenne szó.
Szembesültem egy olyan problémával, hogy amikor hidegen indítom a motort, akkor nincs semmi probléma vele, és amikor elkezd melegedni a motor elkezd iszonyatosan kéken füstölni alapgázon is. Ezután ha elmegyek kerülök vele 1 karikát, akkor már csak enyhén látható kék füstöt dob álló helyzetben gázadásra. Mi okozhat ilyen problémát? Eddig egyáltalán nem füstölt kéken. Körülbelül 60-70 kilóméterrel ezelőtt kezdte ezt csinálni. Olajcsere 300 kilóméterrel ezelőtt volt, a szerelő tanácsolta, hogy milyen olaj kerüljön bele. MOTUL 5100 10w40 technoszintetikus olaj került bele.
[#5462719] 2018. 06. 13. 17:04
ini
nekem a 3aj ténéréhez a sima xt600 nyereg nem volt jó a féktárcsa nem olyan messze volt a villától, de a lánckerék sem
szóval ezt inkább mérd meg nehogy szívás legyen
[#5462716] 2018. 06. 13. 16:55
dr_imi
Hali, nem tud valaki egy hátsó féknyerget?? TTR 250-eshez. Nem tudom ezek közt mekkora különbség van, de a hátsó betét elég sok más motoréval is megegyezik, de elképzelhető hogy esetleg ezek közül is megfelelhet valamelyik??

SUZUKI - RM 125 N - (1992)
SUZUKI - RM 125 P/R/S (RF14A) - (1993-1995)
SUZUKI - DR 250 RS/RLS/RT/RV/RLV/RLW//RW/RY(SJ45A/DOHC) - (1995-2000)
SUZUKI - DR-Z 250 K1-K7 (SJ 44 A) - (2001-2007)
SUZUKI - RM 250 N/P - (1992-1993)
SUZUKI - RM 250 R/S - (1994-1995)
SUZUKI - RMX 250 R/S - (1994-1995)
SUZUKI - RMX 250 SN/SR/SS (SJ13A) - (1995-1997)
YAMAHA - YZ 125 D (2T) - (1992)
YAMAHA - YZ 125 E/F/G/H/J (2T) - (1993-1997)
YAMAHA - DT 200 WR (3XP) - (1992-1993)
YAMAHA - XT 225 W (4JGI-6 SERROW) - (1993-1998)
YAMAHA - DT 230 R LANZA (4TP1/2) - (1997-1998)
YAMAHA - TT 250 R (4GY) RAID/4MR2 - (1996)
YAMAHA - TT 250 RL/RM/RN/RP/RR/RS - (1999-2004)
YAMAHA - YZ 250 D (2T) - (1992)
YAMAHA - YZ 250 E/F/G/H/J (2T) - (1993-1997)
YAMAHA - YZ 400 FK (4T) - (1998)
YAMAHA - WR 400 FK (4T) - (1998)
YAMAHA - TT 600 E (4GV2) - (1994-1995)
YAMAHA - TT 600 K (4LW1/4GV1/4LW2)# UP TO 4GV 003403 (NISSIN REAR CALIPER) - (1993-1995)

Válaszokat előre is köszi.
[#5459625] 2018. 06. 01. 19:37
dr_imi
Nekem a DR350-nél volt hasonló dolog, csak ott nem tudtam sebeséget váltani és vagy 40Km-et 3-ba tettem meg. Egy csavar tört el a váltónál, de szerencse csak az oldal deklit kellet levennem a javításhoz.
[#5459522] 2018. 06. 01. 15:21
badee45
sziasztok! 350-es tömítés cserén esett át szakembernél. Ma felélesztettem, minden ok, de próbaúton 1-es után már csak üresbe tudom tenni. Se 2. sebesség, se tovább. Mi a frász lehet a gond??
[#5449776] 2018. 04. 29. 14:22
Repra645
Sziasztok! Yamaha ttr 600 hoz(1999) hez keresnék gyújtás felőli deknit! Akinek van eladó kérem jelezze! Köszönöm!
[#5447263] 2018. 04. 22. 12:56
ini
A szelepeknek tökmindegy hogy áll a vezérlés
[#5447193] 2018. 04. 21. 22:45
Raptor80
Sziasztok
Most lett összerakva a TTm. Elég nagy szelep hangja van. Ez nem attól lehet hogy egy foggal elrakták a vezérlést? Mitől szólhat ennyire?
[#5447009] 2018. 04. 21. 8:19
big.
Sziasztok. TT600R-hez tudna valaki cdi-t?
[#5428098] 2018. 03. 05. 10:57
TT36A
Keresd Dudás Zsoltot 06303473209
[#5425370] 2018. 02. 26. 12:51
timon29
Halló Úrak!TT 600-hoz keresnék 1db jó állapotú berugó kart !Van valakinek?
[#5425144] 2018. 02. 25. 11:30
gerippo
[#5419779] 2018. 02. 05. 8:10
Lacus123456
Sziasztok!
Keresek TT600 59x utas lábtartó párt
[#5419165] 2018. 02. 02. 16:19
dr_imi
Köszönöm az infókat. Közbe kutakodtam én is :) 10bar a minimum 12bár az átlagos a maximum pedig 13bár. Igazából semmi extrát nem érzek rajta, hidegen-melegen is jól indul, csak hát mióta nálam van csak olajat cseréltem (30000km), kb. 2 éve elvittem egy szerelőhöz, hogy nézze át, de azt mondta, hogy hibátlan és csak használni kell. Dafi köszi a lehetőséget, ha nincs itt a környéken valakinek akkor élek a lehetőséggel :)
[#5419142] 2018. 02. 02. 14:48
ini
nyitott gázzal kicsit több lesz az érték hiszen nem egy kis lyukon kell menni a levegőnek a hengerbe, szóval mindenképp a teligázos indítás a javasolt
8-9 bar felé már jó egy ilyen öreg lomnak
[#5419133] 2018. 02. 02. 13:03
rallymania
Üzemmeleg állapotban mérd meg. Teszteld le aztán ha megvan az eredmény már tudsz érdeklődni, hogy megfelelő e az érték vagy sem. A nyitott gáznak nem hiszem, hogy van értelme. Szerintem nem befolyásolja a végétéket.
[#5419090] 2018. 02. 02. 9:42
DAFI
A 10,3:1- hez sűrítési viszonyhoz elvileg 12 bar körüli végnyomásnak kéne tartoznia. Sűrítési viszonyból nem tudom, hogy lehet-e pontosan végnyomást számolni, de biztos meg van adva a normál végnyomás szervízkönyvbe vagy valahol. A nyomásmérésbe beleszólhat még az auto deko is - így megint teljesen más érték lesz az ideális.
Szerintem megtalálod (ha máshol nem) fórumokon, hogy mit kell tudnia végnyomásban.
[#5419082] 2018. 02. 02. 9:24
DAFI
Szia Imi!

Én melegen szoktam mérni, nyitott gázzal. Szerintem bőven 10 bar fölött illene lennie a végnyomásnak, de ezt biztos megtalálod valahol h. mi a normális. Kompresszíó mérőm van, ebben tudok segíteni!
[#5418890] 2018. 02. 01. 18:22
dr_imi
Üdv! Szeretnék a kis TT-n kompressziót mérni. 1000 dolgot halottam és olvastam. Esetleg ebbe tudna nekem segíteni valaki?? Hidegen vagy melegen? 10.3:1 ez azt jelenti, hogy 10bárnak kell lennie? Mennyi az ahol már érdemes elgondolkodni beavatkozáson? Csak 55eKm környékén járok és mikor láttok egy TTR 250-es fele ennyivel és már túl van egy generálon, ilyenkor elgondolkodok, hogy én vagyok hanyag tulaj vagy csak a többi TT van erősen használva.