{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5503349] 2018. 12. 08. 14:43
masteron1
Én úgy néztem,hogy ez egy 2kf 18 as hátsó keréknek a kerék agya.Azt hiszem ilyen 88 as évjárat.
[#5501942] 2018. 12. 02. 21:04
MEGAbor
Masteron1 lehet tudni milyen típusról származik a kerékagy? Köszönöm a választ előre is!
[#5501786] 2018. 12. 02. 14:27
MEGAbor
Ez jól hangzik! Hol találtad?
[#5501532] 2018. 12. 01. 11:36
ini
aki szettben akarná annak tudok adni egy 21est
igaz komplett kerék de nem túl szép
[#5501529] 2018. 12. 01. 11:30
masteron1
Eladó tárcsafékes kerékagy küllőkkel,lánckerékkel,együtt.18 as kerékhez volt.5000 ft
[#5501342] 2018. 11. 30. 10:51
MEGAbor
Köszi a tanácsokat! Eddig durván 50 km-t mentem vele. Szóval olajat még nem sokat cseréltem benne.
[#5501098] 2018. 11. 29. 0:24
dr_imi
Fura, hogy van rajta berúgókra, a japcsi belpiacon nem szokott lenni. Hátsó lábtartó se tűnik gyárinak. Így képről egybe van a kerekeket leszámítva. Átfog menni így műszakin?? Nekem azt mondta a műszakis csávó, hogy csak a "gyári" kerekekkel vigyem műszakira mert a kicsivel nem fog átmenni. Nem tudom milyen időközönként cseréltél eddig olajat, de mindenesetre ne nagyon legyen 3000Km felett ez a szám, sőt vadabb használat sűrűbb olaj csere! Ne 1L olajon múljon a kis TT élte.
[#5500892] 2018. 11. 27. 13:00
MEGAbor
Sajnos tolásban már nekem is volt részem vele :(. Amúgy egy 98-as open enduro model volt fénykorában...
[#5500771] 2018. 11. 26. 16:49
dr_imi
Király :) na akkor majd össze beszélhetünk :) Melyik fajta van neked?? (esetleg kép?) tegnap a lovak megvadultak és egy patkáról való lekerekezés közben eltépte a láncot :D szerencse esés nélkül megúsztam :) csak tolhattam haza egy darabon. Nem volt feszes a lánc.
[#5500652] 2018. 11. 26. 10:33
MEGAbor
Jól hangzik, én is Bp-en lakom. Viszont az én TTR-em még nagyon friss szerzet, szóval tavaszig el fog tartani míg gatyába rázom :)
[#5499818] 2018. 11. 22. 21:19
dr_imi
Most a "gyári" van benne :) így ha nem laksz túl messze Bp-től akkor valamikor össze beszélhetünk (legalább megvizsgálok egy másik TT-t is mert nem látni sokat :) ). 90-100km/h körüli utazóval használom. Nagyon könnyen bedől (mind 2 irányba) és emiatt az első pár km elég furcsa, meg a nagy kerékhez képest érzékenyebb minden mozdulatra, de ha viszont vissza rakom a "gyárit" akkor meg az furcsa pár km-t. A lóerő meg igen furcsa dolog, mert nekem a forgali szerint 15Kw (2004-es kék), de pár helyen én is néztem és ott is annyit írnak viszont volt olyan ahol meg 25-30 közt mozog (bár az inkább a fehér, japán belpiacos olajhűtős) ami lehet erősebb, de a dupláját kicsit sokkalom. Mondjuk a leömlőből már kivágta valaki a folytást és miután lerohadt (4 évszakos használat hátránya) a gyári kipufogó így kapott egy alu dobot. DR350-esem volt előtte ami 20Kw volt forgalmiba és azt erősebbnek is éreztem, így én 20pacinak veszem mindig mert szerintem annyi tuti van :) bár közel 60eKm után lehet 1-2 paci hiányzik már :D
[#5499665] 2018. 11. 22. 10:26
MEGAbor
Köszi a lehetőséget!, de 17"-os kerekeken volt szerencsém már kipróbálni, csak gyári magasságban nem. Mi számít amúgy nagy sebességnek, ahol bizonytalan? Én olyan 100-körül nem éreztem bizonytalannak egyáltalán. Amúgy nem 25-30 lóerő közötti a teljesítmény gyárilag?
[#5499202] 2018. 11. 20. 14:33
duci749
Eladó alkatrészek yamaha TT 600 - 59x, XT 600 elvileg 1984 évjárathoz. az első képen a kisatírozott alkatrészek már nincsenek meg. a fotókat nézd át vannak rossz állapotú alkatrészek is, mint pl: a hengerfej+ vez. tengely. a maradék alkatrészek olcsón eladók egyben 25 eft-ért vihetők személyes átvéttel !! 06 30 674 675 9 aszód
[#5499094] 2018. 11. 19. 21:03
dr_imi
Nincs mit :) Mind a kettőt használva van :) a 17"-osnál meredekebb a villa emiatt jobban fordul, de "nagy sebességnél" egyenesben érezhetően borzalmas, így csak a kanyargós útszakaszig szar elmenni, de ott meg igazán büntet :D igaz 20paci így világot nem váltja meg, de attól szerintem k*rva jó. Viszont így, hogy 2 kerék van hozzá az enduro szetten lehet bütykösebb (de még street legal) mert a bütykök búgnak mint az állat meg ráz is :D Ha ilyenen gondolkodsz, tavasszal vissza rakom a 17-est és kipróbálhatod, hogy milyen úgy.
[#5499083] 2018. 11. 19. 20:29
MEGAbor
Köszi, a választ!
[#5499080] 2018. 11. 19. 20:29
MEGAbor
Köszi a választ! Te melyik szettel használod, utcán érezhetően jobb a 17"-es szett?
[#5498350] 2018. 11. 16. 17:40
dr_imi
Hello, nekem sincs meg sajna az összes gyári kerék :( 4db kerekem van (21"-18" és 17"-17") az első (21"-os) talán a gyári, a hátsó (18"-os) egy KTM LC2 125ccm-es motorból van (de a TT600-as ami nem menesztő gumis is megegyezik és ha jól emlékszem 165mm a tárcsa és a lánckerék belső fala közt a távolság). A 17"-os kerekek meg igen vegyesek :D a hátsó valami régi Kawasaki agyra fűzött 17" ráf, de ez az agy nem a legfaszább bele mert túl keskenye és a lánckereket táv tartozni kellett, az első meg egy Suzuki DR350-es agyra van fűzve a 17"-os ráf.
[#5497322] 2018. 11. 12. 21:10
MEGAbor
Sziasztok, TTR 250 enduro kerékszettet keresek. Illetve érdeklődnék, hogy milyen más típusé kompatibilis. Előre is köszönöm a válaszokat!
[#5494947] 2018. 11. 03. 13:31
dongó
Henger ára mile??
[#5486797] 2018. 09. 25. 22:29
Lacko837
Üdv mindenkinek.
Yamaha XT 600-nál a henger és a hengerfej kompatibilis bármely másik XT 600 modellről? (Például "34K01" típusú hengerhez felszerelhető a "2KF" vagy a "34L" típusú hengerfej, vagy bármely másik?)
[#5485084] 2018. 09. 15. 20:30
dr_imi
TTR 250 betegség, hogy elbaszódik a szabadonfutó és megszorul, utána leégeti az önindítót (több külföldi fórumon olvastam), így ha szar tényleg, akkor már jobb ha most kiiktatod még működik az önindítód mert ha az leég akkor lehet bánni fogod azt, hogy nem vetted meg 70ért a szabadonfutót. Amúgy mielőtt bármit veszel nézd meg, hogy tuti az a baj mert lehet teljesen más, szed szét és nézd meg az a biztos.
[#5483796] 2018. 09. 10. 3:53
Viktor 94
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 2003-mas TTR-250-hez a gyàrin kívül milyen szabadonfutó(clutch starter one way assy azt hiszem)passzolhat?
Vagy létezik utàngyártott?
(Indításnál nagyon ronda hangot ad, de csak mikor öndítóval inditok, illetve leállításnál mikor már a motor leàll hallani hogy egy elég szar állapotban lévő csapágy még “pörög” vagy 30 másodpercig :D )
A szabadonfutóból a gyári kb 70.000Ft, ezèrt érdekelne hogy milyen opcióim vannak még.
A válaszolat előre is köszönöm.
[#5483149] 2018. 09. 06. 20:02
badee45
Sziasztok! Kivettem a vezérlánc spanolót a 350esemből. Még nem volt jól visszatéve, mikor nem direkt le lett nyomva a berugkar. Lehetséges! Hogy átugrott a vezérlés, mert azóta nem indul semmi képpen se.
[#5481981] 2018. 09. 02. 10:32
MuZ
Miért?
Ha jól van beállítva a fékpofa,kb semmivel sem rosszabb mint a tárcsa.
Elöl megérteném,de hátul semmi jelentősége!
A többit meg ini leírta!
[#5481979] 2018. 09. 02. 10:23
masteron1
Sziasztok!
Volna egy eladó Yamaha xt 600 as tárcsafékes 18 hátsó kerék agyam,küllőkkel és tengellyel és lánckerékkel menesztőkkel együttA ráf nem eladó.