Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A tesóm TT600-asához keresünk működőképes CDI-t reális áron. Ha van valakinek dobjon egy mailt legyen szives (kennex@mailbox.hu), de ha ide ír a fórumba, azt is megköszönöm! Sziasztok!
ja és 650-ért nem eladó senkinek.
750 a legeslegutolsó ára
elküldtem tegnap este a számot, nem tudom, hogy odaért-e.
A Fatbar kormány középső része vastagabb, a markolatnál meg mint egy normális, uh felmegy rá az eredeti gáz-kuplung-fékkar, markolatok.
köszi szépen
Hát nekem is volt hasonló, amikor megvettem a TT-t, egy elég bivaly kormány volt rajta, ami nagyon sokat bírt és a luk átmérője 20mm volt, mivel vettem bele egy kézvédőt, aztán egy eldobástól elferdült úgy, hogy vissza már nem akart, mert elég erős féle volt.
Aztán szereztem egy Renthal-t, hogy milyet nem tudom, de alapból minimálisan ferde, ami engem nem zavar és ez még jobban bírja a dolgokat, viszont a luk átmérője csak 14mm-es, ezért új kormányba való izé kell hozzá, de a kapcsolók, karok, minden simán rámegy, de szerintem a kormányok átmérője szinte mind ugyanaz.
Sziasztok!
Tegnap borultam 1 marha bagyot és elhajlott a kormányom:s
Minden hónapban kb veszek 1 kormányt és már beleuntam, hogy 1 nagy esés és új kormányt kell vennem.
A régo kormány 22 mm-es és rámegy minden kormánykapcsoló( kuplungkar fékkar stb...)
Kérdés: Ha veszek 1 vastag kormányt 8Rethal Fatbar)
megveszem hozzá az átalakítót és felteszem, akkor ezek a kormánykapcsolók fellférnek ráááá?
Itt elsősorban a gázkar érdekelne.
Válaszokat előre is köszi:)
Üdv.: Zeba
de megjött ez is, csak nem tudom, hogy a válasz is elment-e.
marci3.....
Akkor iwiw?
marci3@pannongsm.hu
csak ne freemailról irj, mert az nem jön meg.....általában
Marci3 érdekelne az a 600-as TT.Egy nevet vagy e-mail címet nem tudsz földobni?
Köszönöm szépen a válaszotokat
én valami fuchs 4t competitiont használok
Castrol Actevo GP 20W-50
Ezt az olajat nagyon szerti és még a szerelőm is ezt ajánlja:)(Ez itt a reklám helye!)
Köszi Marci3 a válaszodat!
szerintem ásványi 20w50
Köszi szépen,

Ezek is meglesznek, de a múltkor már megnézte a srác aki csinálja és mondta hogy a szelepekkel nincs gond.
Csak amit meg az előzőekben leírtam, de lehet a főtengelyt nem cserélem csak centíroztatom.
Szelephézagot is állítass, esetleg ha annyira kopott, akkor szelepüléket köszörülni, szelepeket köszörülni, és utána hézagolni, ezt a hengerfejes megmondja nyomáspróba után. Füstölés a kopott szelepszárszimering miatt is, azt sem árt cserélni!
Hello All!
Vki meg tudná nekem mondani h egy XT350-be milyen olaj kell bele?
Am a motor most lett felújítva teljesen!Esteleg van olyan olaj is ami "bejáratós"motornak van gyártva?
És mennyi km-ként kell cserélni olajat?
Válaszotokat előre is köszönöm!
t kezdődik az egész hoyg most lesz elkezdve a blokkfelújítás(dugó +gyűrő hajtókar főtengely) Karbi membrán mert amúgy füstöl és csapágyas:S de az ereje semmivel sem rosszabb
vagy csak 1 nagyon kicsivel. Kipufogó van rajta Valami Arrow, de kb olyan hangja mint 1 gyári DRz-é és már unom :D
Majd valamit kitalálok re de ez a felújítás kb 120 be fog kerülni így alahangon is
A kipufogó az szokta növelni valamennyire, lehet még karburátor, légszűrő, talán szelepek beállítása vagy felújítása ha már nagyon kész van, meg a szokásos lánckerekek, ha erősebbnek akarod, de lassabnak, akkor előre kicsi és hátra nagy, ha jól tudom.
KÖszi már a motorszerelés topikban megkaptam az érte járó oltást
És valószinű hogy bukó a dolog. De amúgy mivel lehet telesítményt növelni ebben a vasban azonkívül hogy a hegert felfuratom vagy cserélem nagyobbra?
Hát nem vagyok valami nagy szakértő, de szerintem teljesítménynővekedés nem várható, talán még nehezebben fog indulni vagy pont, hogy könnyebben, de nem tudom.
Yamaha WR fórumban kérdezz rá szerintem, ott van egy két szakértő, aki biztos tud bővebb felvilágosítást adni. :)
Polaris amúgy te az én kérdesemeb esetleg tudsz segíteni ?
Az lenne a móka, hogy mivan ha beleteszek a gyári gyujtselektronika helyett 1 wr vagy yzf 450 es gyujtást ?
Meglehet esetleg oldani és ha igen számíthatok 1 kis teljesítménynövekedésre?