végén unoka bátyó azért ott van
főleg az áttétel, 13-53,kicsit kapkodja az elejét, még 3.ban is
csak én vok a fax, 15 méternél több nem megy 1 keréken
). lesz egy kuplungcsere is, egy EBC szettet kap, ami állítólag 15%-al keményebb mint a gyári.
ma méricskéltem egy kicsit és a lámpafoglalatba 9V vagy 9 valamennyi megy helyzetjelzőbe tompítottba reflektorba is, és mégis kiégeti az izzókat! már az elejétől fogva elég fehéresen világít.
a másik érdekesség hogy alapjáraton magasabb a fesz és erősebb a fény is mintha kicsit megpörgetem. ez mitől lehetséges?
az eddig motorok amiket használtam az mind pont fordítva volt alapjáraton szinte semmi fény feljebb meg erősebb.
illetve van még egy olyan kérdés hogy jön fel a generátorból egy kék színű vezeték(nekem csak úgy magába, nem a kötegbe) az mi célt szolgál? mert természetesen az sincs bekötve.
gondoltam én üresjelzőre de a műszer nem mutatott változást amikor beraktam sebességbe vagy kivettem belőle.
na kicsit hosszú lett
köszi a válaszokat
hello!