Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Mol olaj helyett inkább Castrol R2-t használj, szerintem ez a legjobb! Árban 1 kicsitt magasabb mint a Mol, de szerintem megéri!
Szevasztok
Ujdonsült tulajdonosa vagyok egy Yamaha TDR 125 ösnek.1997 es.Kegyetlenül megy nekem még nem volt 2T 125 ös gépem,azért számomra nagyon megy.Csak még megkell szoknom h kiniyssam és elzárjam a benzincsapot Ma is kb másfél perc után leált és csodálkoztam h miért

Kell valamit tudni erröl a gépről?
Én most MOL 2T olajat rakokbe 3500 volt,aztmonta azér rakjak ilyet bele mert nelesz lerakodás vagy valami ilyesmi ami zavarná a powert.
Üdv
Ja, bocs...
Ha totálkáros a teló, akkor ezzel most nem kell foglalkoznod...
Újra kell krómoztatni. Anno én is megcsináltattam a Gilerámnál.
HI!Miskolcon vagy környékén nincs eladó TZR125-s????Ugyanis vennék egyet 150eft-ért! Ha van akkor irja máá meg nekem:bubu25@citromail.hu---ra! Kinézete nem annyira fontos...de azért egybe legyen és guruljon..
illetve "pánik balra"
Bár ne sikerült volna tegnap összerakni
Most totálkáros a teló
Olyat taknyoltam a Nagykőrösin, hogy nem kell füvetnyírni a szallagkorlát mellett egy hónapig.
Belső sávban téptem előlre, kocsi hirtelen mellém...én pánik jobbra...kavics...padka...
És most fáj a csuklóm, amint dagad a gipszben
Meg fáj a mocim

Vigyázattok magatokra, ha már én nem tettem!
Kaptam szimeringet, sikerült összedobni, és hibátlan.
Köszönet a tanácsokért, anélkül nem ment volna
Viszont egy számottevő karcolást találtam az egyik becsúszószáron, ami miatt lehet, hogy rövid életű lessz az új szimering is. Van rá gyakorlat, hogy kijavítják?
Mert nekem eddig az jutott eszembe, hogy van egy spéci massza, amivel az öntőformákat, meg a sajtólóbélyegeket(!!!) javítják, mikor már lekopik a szélük, vagy megkarcolódnak. Azzal csak ki lehetne kenni, de honnan szerzek olyat...
nem adod el a tzr 250-edet esetleg?:D:D
köszönöm
TZR 250 viszapill 4cm-csavarközéptöl-csavarközepéig
Hali na az a szitu hogy hasonló dolog volt az én NSR-emmel is ez is 92-es.
Én bevittem a szervizbe, és össze volt karcolódva a henger.
Az a lényeg hogy 2-lehetőséged van:
Az egyik hogy szerzel egy bontott, vagy új hengert, és meggyűsűzteted+akkor
új dugó sem árt. (a baki a bontott hengerrel hogy az is zsákbamacska ki tudja jó-e)
de ha e kettő kötül választasz egyik sem olcsó muri.
A másik hogy megperselyezteted igy tuti jó lessz!!! de ez sem olcsó dolog kb 70-80e Cakk Pakk
A Dugó azt tudom hogy 20e körűl zajlik.
Amúgy az enyém még a szervízben van remélem nemsoká hozhatom ki. Mert már remegek
hogy motorra ülhessek.
hali.
valaki megtudná adni nekem a 250 tzr visszapillnek a kétfelfogato csavar közötti távolságot
nagyon sokat segitene vele. elöre is köszönöm.
üdv: gábor
Felülröl.
Köszi a tippeket, megvan a méret, és már tudok hozzá rendelni szimeringet.
(mocim vázszáma "2RJ...." és ebbe ez a méret való: 33x45x11)
Olajat közepeset vettem bele.(Motul)
Amúgy a szervízben mondták: ha nem jön ki mert szépen kérem, akkor kicsit melegítsem meg a teló végét, így kitágul az aluminium, és felpuhul a szimering. Ezután tényleg egy határozottabb mozdulatra kicuppant a helyéről...
Remélem jó lessz, ha összerakom.
Már csak azt nem tudom, hogy töltöm bele vissza az olajat. Felül kell? Vagy öntesem be alulra és majd felszívja?
Hy
Nem tud vki eladó tzr 125-öst 50-es papírokkal, jó állapotban megbízható motorral(220 e-ig), Borsodban vagy a közelében?
Köszi előre is
Odáig összejött, hogy porvédő le, a zéger is könnyen kijött, de a szimeringet feszegetve attól félek, hogy eltöröm az öreg Króm-Vanádium csavarhúzókészletének lebecsesebb darabját, miközben meg se mozdul...
Inkább fogom a külsőszárat,
becsavarom egy rongyba,
beteszem a hátizsákba,
és azzal megyek holnap a boltba,
vegyék ki ők ha kell nekik a minta.

Még rímmel is wazze!!!
Ott 1 porvédö vedd ki,alatta 1 zéger azt is ki, körkörösen csavarhuzoval szimmeringet ki (belsöfelét felfelé feszited körkörösen) .Olaj kb:3-4dl száranként
Csak a felsőt?
Ezt azért furcsállom kicsit mert nem látok a felső gumiszimeringen semmi sérülést, semmi kirolytosodást, és ha belenyomom a szárat, és befogom a teló alján a lyukat, akkor tökéletesen összenyomja a levegőt.(nem ereszt)
Viszont hallottam olyat, hogy akkor is ömlik az olaj, ha túl sokat raknak bele. (Én így vettem, hogy már ömlött belőle.) Szerintem volt bene jó 1,5-2dl olaj, ez nekem soknak tűnik.
Meg a másik gond, hogy azt a gumiszimeringet, egy belső zégergyűrű feszíti a külsőszár belsőfalára. Azzal se boldogulok, hogy kibányásszam ki onnét.

Asszem ebből szervíz lessz.($$$)
a külsöszárban(az alsoszár) a szimmering azt cseréld.Pl itt kapsz: rmc motor,vicc magaddal a régit mintának,kb 2.5eFt.
Akadt egy kis gondom a mocimmal: Folyik a telóból az olaj: Szimeringes a teló
A mociból kikaptam a telót, és itt majdhogynem megállt a tudomány.
A teló alján találtam egy csavart, edény felett kiszedtem, olaj kifolyik, és ki tudtam húzni a becsúszószárat. A becsúszószár alja a 2. képen látszik is.

És akkor egy rakat kérdés :
Az olaj a becsúszószár, és a külsőszár között jön felfelé. Ilyenkor az ott lévő olajlehúzógumi a hibás, vagy a becsúszószárat is szét kell szednem?
Ha szét kell szednem a becsúszószárat, akkor sz@rban vagyok, mert ahhoz legalább 3 kéz kéne. Le kéne nyomni a cső belselyében a rugót, és a cső belső falán lévő horonyból kipattintani egy zégergyűrűt, és akkor gondolom kijön felfelé a rugó meg a többi.(meg összerakni se egy álom...) De egyáltalán ott van a baj, vagy csak a külsőszárban lévő gumi a hibás?

Meg hol kapok ehhez valami javítószettet?(Meg kb. mennyiért lehet kapni?) Tud valaki valami tuti megbízható boltot, ahol nem kell 2 hetet várni rá és főleg nem kerül többe mint a motorom?

Az olaj szép része meg eleve el is folyt. Azt keverni kell bele? Meg milyen viszkozitású kell bele?(egy fél decit féretettem abból ami volt benne ha mérni kell a viszkozitását esetleg )

Röviden ennyi a probléma, ha valaki vágja a témát , az ne kíméljen!

Előre is köszi!
A mocim nem is "engedi" magát pörgetni amíg hideg. 5ezernél tovább nem lehet, mert leropizza magát, aztán ahogy kezd melegedni akkor már 7ezerig megy, és ha már majdnem hazaértem , akkor lehet 10ig

Nem tom hol javítják a hengert, de láttam egy simson blokkját, amibe belekercolt a zégergyűrű(2mm mélyen), és az kuka volt...
Hali mindenkinek!! Tudna valaki olyan címet mondani ahol NICASILOS hengert javítanak??? Eltört a dugón az egyik gyűrű és megkarcolta a hengerfalat !!! Sürgős lenne!!!!
Hali!Hát kb.igy van ahogy irod,kicsit bonyolultabb,de a lényeg ez. De hacsak nem vagy milliomos,akkor figyi oda rá,hogy hidegen nem pörgetünk MOCCOT,mert nem fog sokáig tartani!!!!!
Köszi a gyors választ, kezdek művelődni

De az a híres nevezetes powerszelep akkor végülis a kiömlőnyílást változtatja?
Ez tűnik logikusnak, mert ha kis fordulaton zárva van, akkor nem megy ki a nyomás a blokkból, és jó lessz a sűrítés, nagy fordulaton meg hadd pörögjön. De nálam inkább fokozatosan nyit a fordulatszám növekedésel, csak 6-7ezernél lehet érezni, hogy előjött még egy lehelletnyi nyomaték. Ha hideg akkor meg nem nyit, és nem pörög fel a gép.Gondolom mindezt én az előzőek alapján.
Bólogassatok vagy javítsatok ki
Az ábrán a 16 és a 29es számú két bowden jön be a szervókarról, és teker ott valami, számomra még kicsit misztikus "power szelepet".