Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarlak elkeseríteni, de pl az aprilia rs 125 is 22 kw-os, az már más dolog hogy a forgalmidba bele van írva hogy 11 kw-t.
Hali!

Örülök, hogy Nektek is tetszik a CBf, én már nagyon oda vagyok érte... de hát azt a 780 pengőt is össze kellene valahogyan szednem... Jah, és ma is bementem a Hondába, persze csak a CBF miatt Sajna Apum elkezdett papolni hogy ezt így nem lehet, mert ez akkor is250es, meg kezdésnek nem kell csak robogó...stb. Mindig azzal jön, hogy a 4 kerék akkor is 4 marad... ez így van persze, de akkor nem lenne motorostársadalom és nem lennénk mi sem!

A jogsi-kategóriákat illetően pedig rendesen megbeszéltétek, Propuls ténylegesen leírta a dolgokat úgy ahogy azok vannak!

Továbbra is baleset- és kékfénymentes gurulást Nektek!
köszi, mostmár összeállt pontosan
Bővebben...
A 125-ös rész:
ha csak 15 LE-s 125-öket lehetne vezetni, rég kipaterolták volna az RS-t, MITO-t, TZR-t és az összes többi régebbi erős 125-ös motort, pedig ezek vannak vagy 22kw-osak!!!!
Két dúrva példa: ha van egy 125-ös géped, és te kihoztál belőlle 40kw-ot, akkor is vezetheted mert 125-ös!!

Ugyan így a kw-nál is!
Ha van egy 1000-es géped, és szegény olyan gyenge, vagy gyengére folytod, hogy csak 10kw, akkor is vezetheted atto, hogy 1000-es, mert az A1 max. 11kw teljesítményig terjedő motort enged vezetni!

NAAAAAAA!!!!

Értitek már???????
krasy10
Hidd el így van, ahogy most leírom!!!!!!
A1 vezetői engedéllyel max 125ccm-es motorkerékpárt VAGY max. 11kw teljesítményű motorkerékpár vezethető!
Figyeled ott a VAGY szó, ez a nem mindeggy!
Csak a nép úgy mondja: 50-es jogsi, 125 jogsi, 250-es jogsi, nagymoci jogsi!


ennyi!
urva jól néz ki a nagy enger és kipuff, és igazi hondás stílusban gömbölyödnek az idomok szélei, tényleg szép a nakedek között
de egyébként a teljesítmény korlát mellett a hengerűrtartalom is korlátozva van, és elvileg A1-el 125ccm-es, max 11kwos gépet lehet vezetni, vagy pedig úgy van h vagy max 11 kw vagy 125ccm ezt sose tudom pontosan!asszem a 250es topikban írták h egy srác az ő cbf-jéből 130at tudott maxra kihozni, de tutia kényelmes lehet, és az érzés is, hogy egy honda, szép hang, stb. (ha mr2t nincs itt akkor a 4t-sérzés is... )
Köszi!

És remélem, hogy neked is összejön!

Amúgy nagyon szép kis moci ez a honda
Köszi Propuls!
Legalább nem leszek egyedül ...
Remélem, a szalonban is haverként kezelnek majd kicsit...jó lenne a saját érdekemben!
Mindenesetre Neked is sok sikert!

Üdv!
Ha megtudod oldani, hogy a forgalmijában 11 kw-nál ne legyen több beírva, akkor nyugodtan vezetheted 250-esként A1-es jogsival, én is 9kw-os papírral fogok venni egy 400-ast és A1-el fogom vezetni!
Szeva Krasy!

Igen, az XR125L-ről beszéltem, de úgy néz ki, lassan beleőrülök a motorok körüli gondolkozásba... ma voltam Honda szalonban, itt Győrben és találtam egy 250es CBF típusú Hondát, ami sztem igencsak megéri az árát: 780 000 Ft, jah és 2004.12. havi, szalonállapotú a gép! Nemtom, mennyire tudjátok a dolgokat, de le lehet vizsgáztatni 125ösre, igaz???

Itt van néhány kép, ha van időtök, vessetek rá pár pillantást...


az ugye nem a varadero, hanem az enduro-ja a hondának?jah, az tuti mert a varadero az 1,3millió!Na szóval, van egy gyerek a városunkban, akinek egy piros xl-je van, és hát nem igen megy 110-120 fölé...a hangja fasza, de semmi olyat nem tud ami miatt többet érne...olyan mint a kis cbr...az is kurva olcsó, és nem is ér töbebt az áránál...635ből levonsz 100at és lenne egy szinte új, fasza állapotú TZR-ed, ami nem azért hogy védjem, de igencsak szebb...és élvezhetőbb...persze attől függ mire kell,de egy csaj egy piros sportmoci után hamarabbfordul mint egy enduro után
Sziasztok!

Köszi, hogy ennyire foglalkoztok velem, de sajna az utóübbi időben alig kerültem a gép elé...
A matricázásért én sem adnék + 100E-t, de sima kékben sztem is írtó klassz moci, qrva jól néz ki és a csajok szempontjából sem utolsó! Az a legnagyobb gondom a TZR-rel, hogy én már decemberben 16 leszek és most is 187cm magas vagyok...nem tudom, meddig lenne hű társam... nem szeretném fikázni a számunkra oly kedves TZR-t, de kezdek a HONDA XR125L felé kacsingatni, mivel az méretre jóval előnyösebb nameg 125ös létére 639 000 Ft.!!! Persze ez nem azt jelenti, hogy nem kell már e Yamaha, csak meg fogom gondolni.
Mindenkinek baleset- és kékfénymentes gurulást kívánok!

Üdv!
hát igen...utolag rjöttem, 50est csak használtba éri meg...pár éveset, ami lebuka a 100ezet :( egyébként télleg nagy motoros...valóban messziről intenek és valóban tetszik a csajoknak is, ez igazi 14-16éves gyereknek való fiatalos vagyány csajozós motor
Szerintem is hülyeség 100-zal többet kiadni érte! Bár én még a 700-at is sajnálnám!!!
Szevasz freemark! Van egy 2004-es TZR-em! Nem szivesen válok meg tőle, mert nagyon bejön az az érzés, amikor azt mondják, hogy nééééz máááá, ott jönn Rossi
De a legjobb az, hogy a nagymotorosok már messziről intenek! Bezzeg amikor a 100-as Malagutimmal církálok, akkor meg le sem bagóznak!
Igaz, hogy egy TZR-en nem kell kapaszkodni annyira, de a látványa lenyűgöző! (na meg a csajok is olvadoznak )
AKI MÁST MOND AZ HAZUDIK
nem tom h láttam e, de sztem nem éri meg plussz 100at kiadni a rossi matrica maitt,én kék TZR-re télleg 5ezerből meg tudnám csinálni...meg semmivel se ér töbebt a moci vele....
Szeva! Nekem is van egy eladó TZR-em 550-ért!!! Lehet, hogy azt láttad! Valakit esetleg érdekel? 70/526-22-26
freemark..még mindig tudok...fél milla körül...nem 2002es...2004es...555.000, meg tod nézni a képet, de lehet h az ár se fix...gondold meg, és kérdezz ha netán érdekelne...
Hy!
Nem tudtok olcsóbb és újabb (2002-től) eladó TZR-t a neten? Fél milla körül, de persze a határ lefelé jobb lenne, ha menne... Mert költözés miatt nem lesz pénzem újat venni, de max. tavasszal szeretnék motorozni!

Mindenkinek baleset- és kékfénymentes gurulást kívánok!

Üdv!
hát! attól függ!
mert mint mindenki tudja a tuning drága dolog.én is akartam a kdx-emet csak kawamen lebeszélt róla!
igaza van!
sztem csak sufnitunigosan érdemes mert ráköltesz 70-80ezreket egy puffrendszerre
és aztán eladod mert kinövöd! 1-2év alatt!
hiába írod be a hirdetésbe hogy akra-rendszered vagy dobod van..
többet ér így de az árát biztos nem kapod vissza!!
sztem igazából csak nagy gépet érdemes tuningolni!!
600-at 750es vagy 1000-est vagy nagyobbat!
azon már megérzed a +lóerőket!
apám az 1200es banditot tuningolta!
200ezer körül költött rá azóta nagyon vadbarom a moci!
kb ennyit fogsz te is rákölteni ha mindenből a jobbikat veszed meg!
ennyi
Sziasztok !
Remélem sikreül megvennem a TZR 50-est csak attol felek hogy kiadnak valami ujj TZR 50-est nem hallottatok rola? Mert en meg nem csak nem akarok meglepodni :)
Jah és szeritnetetek megéri tuningolni (természetesen nem a haláláig) a TZR 50-est?
A 41-es hozzá szólásban mindent megtalálsz a mociról, fényképek is vannak. Az ottani ár nem fix ,de 230000 körül gondoltam az árát.
hát nem tudom. mennyiért adnád? mikori évjárat? hány km van benne? képet nem tudnál róla mutatni? jól megy? ha válaszoltál föl hívom a haveromat vagy majd az osztályba jövő héten elmondom neki és ha érdekli szolok.
Nem igaz már megint hamarabb irtam mint hogy gondolkodtam volna .