Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv mindenkinek
Készítenek hozzá kipufogót azok a cégek akik foglalkoznak még 2T tunningal.
Gondolok itt pl. Arrow-ra v. Polini-re. Az árukat sajna nem tudom.
csá
a gépem 2005 juniusi. igen kipufogora gondoltam.egyébként csak folytás lett kiszedve meg ki lett belezve a kipugogo a nagy változás 1000km után lessz ami nem sokára benne lessz mert egésznap a városba logok a mocival ha rossz idö van ha nem.
Kipufogóra gondolsz?
Ciao!

Mostanság nem nagyon tudtam a gép közelébe jutni..
Ahogy olvastam akkor végre lettek hajtva a fontosabb változtatások a gépeden.
Amúgy mikori évjárat a masina?
nem tudna nekem valaki mondani valamilyen sport kp-t a tzr 50-re (ha lehet ugy mond ne gagyit mondjatok). ja és jó lenne ha árat is mondanátok hozzá ha tudtok
Ja kinai olyasmi mint a keeway. olcso 200 az új ára.. de mindegy

mit érdemesebb venni szerinteteksepiát vagy jogot?
én még az életbe nem. mért te igen?
Hallott már valaki JM márkájú robogóról?
egyébként tudtad hogy ha rossi replicás tzr-t akarsz venni akkor a matricázás +60-70ezer ft?
Szerintem TZR bár ez már inkább csak szubjektív döntés, mert az Aprilia is elég jó moci.. Techinkailag, vagyis inkább megbízhatóságban talán egy hajszálnyit jobb a TZR mert az japán az Aprilia meg mégiscsak olasz.........
csá

ki lett szedve a mocimbol szedve a folytás és huzz 6000-töl mint az állat, a végsebessége 80km/h de még nem szabad 6500-tol jobban pörgetnem mert még bejáratos egyébként még jobban fog menni a mocim mert még benn van egy folytás. de igy is megy mint egy vad állat, a gyorsulása az pedig most is elképesztö gyors (és milyen lessz ha már a másik folytás is ki lessz belöle véve.). szerinted az rs 50-es vagy a tzr50-es a jobb?
JA pontosítok: gyárilag csak 1,3 Kw... szóval ez nevetséges, mert kb 2 Lóerő lehet.
Viszonyításképp egy "90-es Simson S51-es 3,5 LE, szóval nagyot kell hoznia egy folytáskivételnek...
Szerintem - képek alapján - a 2005-ös TZR 50-es valami iszonyat jól néz ki! (Rossi replica)

Yamaha TZR 50

A megadott gyári 1,6Kw teljesítmény viszont olyannyira harmatgyenge, hogy az még egy 50-es Simson 3,5LE-s teljesítményét is jócskán alulmúlja, szóval tuti hogy valami barom állat folytást raknak bele... Kíváncsi leszek ha megszabadultál tőle mennyit és hogyan fog menni.. Majdhogynem 2-szer erősebbnek kell lennie!!
na most hétfön visszük a motorbol kivenni a folytást mert meg lett végre a jogsim is mopedre. pár nap mulva meg mondom hogy mennyivel is tudd menni az a nyanvatt motor(elsöre rögtön nem huzom neki mert igy is hamar szettük ki belöle a folytást), mert egyszerüen mindenki mást mond rola. valaki azt mondja hogy 75-nél többet nem megy valaki azt mondja megy 100km/h-val és akkor még sorolhatnám
Nem vagyok nagy szakértője a motoroknak, de egyszer próbából vissza kötöttük a gyári elektrónikáját és utána 50-nél megtorpant. Még egy kicsivel sem ment többet.
Nekem is tetszenek ezek az újak, viszont szerintem a régebbiek mint ha kissebb testüek lettek volna. Annak idején még nagyon szerettem volna egy TZM50-et. Ami lényegében ua., csak kis kerekekkel.
nem, nem , nem számít tuningnak.
hello

az nagyon jó ha megy mint a mérgezett egér . alig várom hogy kilegyen szedve az enyémböl a folytás, igy hogy csontva le van folytva nagyon hervadtul meggy, 50km/h-ra is alig tud fölgyorsulni . ha megnézed egyébként a 2005-ös modellt szerintem szép esztétikailag.
Azt mondták a nagy szakik, hogy ha nagyobb karbi kerülne bele, akkor még rá lehetne rakni egy lapáttal.
Iszonyúan szerettem.
Esztétikailag eléggé gány volt, de ment mint a mérgezett egér.
Szasz!

Én annyit tudok ehhez a támához hozzá fűzni, hogy nekem volt egy 94-es évjáratú. És volt benne egy Daytona gyújtás plussz egy JMCA kipufogó. És ha jól emlékszem 90-eket lehetett menni vele. Ráadásul már nem emlékszem, hogy mekkora, de az ajánlottnál jóval kissebb karbival.
Már régen volt!
az olyna mintha azt mondanád szóda szénsav nélkül!
ha kievszed a folytást az eleve egy ksi tuningnak számít
igen, folytás és tuning nélkül
folytás és tuning nélkül
akinek tzr 50ese van az írja meg nekem hogy mennyivel tud menni folytás nélkül és mindenféle tuning nélkül. kiváncsi vagyok a véleményetekre is a tzr-ről.

válaszaitokat elöre is köszönöm