Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja igen, a gyertyák sem egyformák. Az első hengernél szép barna, a hátsónál korom fekete és kormos. Na már most, az írás azt mondja, hogy a levegő csavart, ha teljesen betekerjük majd 2,5-et tekerünk rajta akkor lesz jó a keverék arány így is van beállítva mind a két karburátornál, de a hátsó gyertya fekete.
Tisztelt Kaczkó István,
a nem egyforma henger töltötség mit jelent, nem igazán tudom. Fars levegő szívás, kopott karburátor, hogyan tudnám ezeket leellenőrizni, A motorban nincs sok kilométer (28 ezer kili van benne), sokat állt inkább.
tisztelt haresz

nem egy forma henger tőltőtség fars levegő szivás kopot karburátor
Szia! Az ülést hol szerezted, nagyon király.
Üdv Mindenkinek!
Van egy XV-750-esem (1995 évjárat), a motor dadog, nincs ereje, durrog. Egy karburátor szinkronizálást csináltam, de mikor sikerül beállítani hogy egyformán szívjon a két henger egy nagyobb gáznál elmászik egyből és kezdhetem előröl, így nem igazán értem el semmit. Valaki járt már így? Mi lehet a baj?
Elnézést, az lemaradt, hogy 125-ös!!
Sziasztok!
Eladóvá vált a gépem, nagyobbra váltás miatt!
-13782 km ami valós, és ügyfélkapun leinformálható!
-Két gyári kulcs, szervízkönyv
-Gyári háttámla
-Full króm
Rendszeresen karbantartott, ápolt motor, két bontatlan kormánycsapágy és a képen látható villatáska jár hozzá! Villatáskából igény szerint tudok adni mégegyet, ez sem jár plusz költséggel!
Bármi kérdés,bővebb infó esetén állok rendelkezésre, leginkább telefonon!
Az irányár 520.000 ami ésszerű keretek között a motor mellett alkuképes, bármikor megtekinthető, vételár felmutatásával kipróbálható!
Frissen műszakizott- Műszaki érvényesség: 2021/5
érd: 0620/995-0303
Köszönöm!
motorradbay.de
Sziasztok!Ki honnan szokott rendelni/venni xv400/535 höz karbi felujito szettet és szívó torkot?Itthon elég borsos az áruk ezeknek...tudtok esetleg valami netes oldalt ahol tudok venni?Köszönöm
Így mukodik: az alsó tank tetején van egy szenzor. Ha a benzin magasabb ettől akkor a szenzor működteti a pumpát. Ha ettől alacsonyabb akkor a res (reserve) kapcsolóval aktiválod a pumpát.
Yamahánál a pumpa aktiválódik kb 5 másodpercig a gyújtás ráadás után.
Van egy csap a bal hátsó lábtartó mögött, amit kézzel lehet működtetni, ennek jobbra tekerve függőleges állásba kell lenni. De ha ez zárva lenne, valószínűleg el sem indulna a motor.
Ugyan nekem ejtőtartályos 750-es Viragom van, de elég jól ismerem az 535-öst is. Szóval először is ellenőrizd, hogy egyáltalán működik e a tartalékra állítás! A benzinpumpa az alsó 8,5 literes tartályból nyomja fel a benzint a karburátorokba. Akár teletanknál is ellenőrizheted, ha gyújtáson, nem járó motornál átkapcsolod Res.-re. Hallanod kell a működést! Ha semmilyen zümmögés nincs, vélhetően nem áll át tartalékra. olyan meg nincs, hogy mikor kell Res.-re kapcsolni. Lehet állandóan azon az álláson, csak akkor ha kifogy akkor megállsz és nincs tovább amíg nem öntesz bele benzint. Vélhetően nálad nem működik a Res, ha nem tudtad úgy elindítani. persze, ha kifogyott a karbikból a benzin, várni kell kicsit, hogy újra feltöltődjön a rendszer! Talán 2-2,5 liter van a tankban amikor normál állásban már nem tud szívni. Tehát elvileg 40, nagyon óvatosan max. 60 kilométert el kéne menni Res. álláson is!
Sziasztok,
teljesen kezdő motoros, 1997-es xv 535 Virago tulajdonos vagyok. A tartalék tankkal kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogyan működik pontosan? Akkor kell RES-re kapcsolnom ha már tudom hogy következő indulásnál alapból már nem érem el a kutat?
Ma leállt a motor menet közben. RES-re kapcsolva sem tudtam beindítani. Köszi a segítséget.
1988 - 2003 ig ugyanaz a fesszabályzó..
XV 535 Egyben vagy bontva eladó.A motor több éve áll,garázsban,amúgy sérülésmentes.
Km:10800,kopó alkatrészei ennek megfelelő állapotúak.Smst,üzenetet nem figyelem.
TEL:70-3179083.
Képek:
Sziasztok,

vettem egy ülést, igazából azért hogy átalakítsam magamnak, de mivel hibátlan állapotban van, nem akarom szétbarmolni.
Ha valakinek van egy jó állapotú(nem szakadt) XV 750/1100-ra való gyári ülése, akkor elcserélném vele erre.
Alacsony lovasoknak és csajoknak ajánlom elsősorban, mert kb 5 cm-el lejjebb ülsz a motoron, mint a gyári üléssel (cserébe jóval keményebb az ülés, de nem kényelmetlen).
sziasztok egy kérdésem lenne volna nekem egy xv 535 os motorom 1997 es. Szeretném kicserélni a feszultségszabályozot (regulator) de csak 1987-1996 ig valot tudok beszerezni gyorsan kullemre nincs kulombség vagy legalábbis ahogy én látom szerintetek jo lessz bele. Van valami kulombség a két szabályzo kozott. Bocs a rémes helyesírásért.
Jobb oldalt meg Sz. Attila, a mesterszakácsunk.
Középen Dénes, na!
Bal oldalt CO (Sztancsev Balázs), jobb oldalt meg Dénes. Az orfűi bulin én is találkoztam velük.
Jah, h itt nem lehet torolni... Hat akkor bocsi XD Mindegy a foton tobben vannak. :)) Akikrol szo van nyilvan felismerik magukat. :D Vagy akik tudjak kikrol van szo. :)
Emlekeztek meg a ket Harleys csavora akik velunk jottek egyszer regen? A nevukre nem emlekszem mar. De egyszer egy youtube vidiben rajuk akadtam. (Befotoztam. Ezt a kommentem par nap mulva torlom, mert nem akarok roluk igy kepet fent hagyni.) Szoval oket keresnem meg. Facebookon jeloljetek be pls. Elozo kommentemben ott az elerhetosegem. (Azt a kommentem is torlom par nap mulva) Debreczi messengeren majd tajekoztat a gurulasokrol. (Kulon koszi!! :))
Sziasztok sracok! :)) Reg beszeltunk/talalkoztunk. :Ddd Szivesen csatlakoznek hozzatok a Teca kocsma gurulashoz. :)) Viszont itt forumon kb evente egyszer vagyok. Gábor Zoltán Zolo a facebookom. Jeloljetek be vagy irjatok ram! Amugy is szeretnek veletek beszelni valamirol!