Yamaha Virago

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi rendeltem kínait,o gyűrűt meg veszek és addig rápróbálok vele tisztítással,amíg meghozzák a kínait.De ha nem enged,marad a tisztított verzió. 🙂
Ha csavart ÉS gyűrűt cserélnél, van megoldás. Ott a kínai, ott a gyári, Keyster is gyárt (Keyster YT-24A, a motorradbay.de-n kapható). Van megoldás.
De jó eséllyel a csavar kúpos hegyét megpucolod, kicseréled a gumit, esetleg kitörlöd vagy kompresszorral kifújod a koszt a furatából és elmúlik a baj.
blackiex köszi szépen az infókat. Kesegéltem ebayon,de már fejfájásom van olyan szinten nem találtam megoldást.De hála Neked,közel kerültem a megoldáshoz. Itt mindig kapok segítséget,köszönöm!
https://www.aliexpress.com/ite...

Hogy ki tudod-e tekerni összeszerelt állapotában, az nehéz kérdés. Úgy sejtem, nem lehetetlen helyben kivenni, ha a csavarhúzóval eléred. Kihajtod, a vége táján aláteszed az ujjad és visszafelé kb. ugyanez, ujjal támogatva visszahajtod. Az új o-gyűrűt zsírozd meg előtte.
Lehet, meg a sargak is aruljak. Ugyanakkor meglehet, hogy csak a leereszto csavar nyakan levo o-gyuru van elrehulve. Kihajtod a csavart es kiderul. O-gyurut pedig meret utan (viton anyagut, ha egy mod van ra) vehetsz hozza es kb. szaz forintbol rendben lesz.
Sziasztok,segítséget kérnék-megint-a karbi leeresztő csavar 535-ön könnyezik,a csonknál pedig enyhén szivárog. Az lenne a kérdés,hogy a karbit ki kell venni,vagy anélkül is lehet cserélni? Illetve merre felé keresgéljek oda való csavart? Pont a hengerre pöttyen és nem szeretném ha meggyulladna a moci menet közben az alsó fertályamról nem beszélve. Létezik-e még hozzá csavar? Köszönettel.
Köszönöm, igyekszik az ember.
Bele-beleolvasgatva a tanácsaidba, meg kell, hogy emeljem a kalapomat előtted.
Maximális elismerésem, és tiszteletem. Bezsíroztam, összeraktam, öröm és boldogság. Jó volt a megérzésem, és az ötleted. Erre nélküled nem gondoltam volna. Várom az új súbert és a légszűrőt. Kösz a segítséget.
A leggyakoribb oka - még mielőtt nagyon költenél, én mindenesetre megpróbálnám - hogy a vákuum elszivárog. Szív a motor, kihúzza a levegőt a súberen át a membrán feletti térből, de a membrán nem tömít és így nem elég erős a vákuum, képtelen koppig felhúzni a tolattyút.

A gumi külső peremét zsírral tapaszd a helyére (a porlasztó öntvényében levő horonyba), a tolattyú oldalán, tehát ahol a membrán a tolattyúra van rögzítve, ott dobj egy vékony o-gyűrűt a plasztik gyűrű és a gumimembrán közé, hogy tömítse a közepét.

Ha megjön az ereje, akkor hajthatod így egy ideig természetesen, de vehetsz egy újat. Csak így tudod, mi okozza.
Inkább egy picit magas. Szerintem a suber nem megy teljesen fel, de nem tudom miért. Kap egy új légszűrőt is hátha porózus és nem ad elég folytást.
Benzinszint is kóser az úszóházban? Ha túl alacsony, minden "sáv" elszegényedik de a fullgáznak fáj a legjobban.
Kösz a választ. Feljebb emelem a tűt, megjön az új membrán és majd meglátom. Remélem tavaszra kész lesz. Mégegyszer köszi a segítséget.
110 a gyari fofuvoka, de ha 112-vel is azt tapasztalod, hogy nem kap eleget, akkor lehet a tu vagy a suber a ludas.

Ha a gazt fulig huzva nem huz, de ha haromnegyedig visszaereszted es megindul, ennek a tunete is lehet. A pillango elvesz egy kis levegot es olyankor felgyorsul a legaram a tus fuvoka felett, ettol bedusul es 'eszhez ter'.
Kimostam, megszárítottam. A gyertyakép, mintha keveset kapna, nem őzbarna. Arra gondoltam, hogy a súber nem megy teljesen fel. Már rendeltem, várom. Érdekes, hogy csak ötödikben nem pörög ki. Ha teljesen ráhuzom a gázt, majd visszaveszem akkor jobban húz. Mindkét hengerben jó a kompresszió. A főfuvóka 112-es. Nem tudom ez gyári méret? Tavaly is csinálta, de nem ennyire. Akkor nem foglalkoztam vele.
Légszűrő nem kapott nedvességet? Volt cserélve?
A gyertyakép mire utal?
Nem. Idén tavasszal kezdődött a gond.
Nem fojtott a bicikli veletlenul?
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy 80-90 /félgáz/ után hiába húzom a gázt nem gyorsul a motor. Mi lehet a gond? Karburátor kitisztítva nincs dugulás. Volt valakinek ilyen problémája? xv 250. Előre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Ma jobban megnéztem azt a jobb o. kormánykapcsolót ... A kapcsoló mechanika teljesen jó, de a házzal lesz egy kis barkácsmunka, mert az üa. tartalék átkapcsolót rá kell applikálni az alsófelére. Gondoltam átrakom a belét a kínaiba (arra már korábban rábarkácsoltam a tartalék átkapcsolót, és egész jó lett) de csak külsőleg és méretben azonos a japánnal, a belseje teljesen más. Minden elismerésem a kínai mérnököké. Mindent leegyszerűsítenek, de ezzel tönkre is vágnak. Hülyébbek nint én. 🙂
Jaj, ne sajnáljátok már tőle ... én remélem ízlett neki. 🙂 Volt egy jó napja. Bár jobban örültem volna én is, ha Gyulának lesz jó napja, de majd legközelebb. Egyébként igen az volt a két ok a kipufogó barkácshoz. A bukókeretre ma már nem volt energiám. Talán holnap. A jobb oldali kormánykapcsolót is ki kell cserélnem. A kínai mégsem jött be (nem röhög! 😛) mert a motor stop kapcsoló vacakolt. A Viragóét drágállottam, a Majesty 250-esé 3500-ért teljesen jó lesz, legalábbis a bele ugyan az.
Hogy szülessen kisöccse az elkövetőnek és ő legyen az apa is...
🙂 🙂 🙂 Köszi....
Amúgy is beszélnem kell vele....
Hozott nekem egy kiscsatos HP-t, letette a moci alá, de mire olvastam az üzenetet, és lementem, valaki lenyúlta... 🙁
Hogy rohadjon meg az összes befőttje! 😂 😂
Két oka volt: nem tetszett neki az íve és nem fért el a bukócső a leömlőtől.
Ha volt harmadik, azt majd ő hozzáfűzi, ez a kettő van meg :D
Gratula, nagyon jól néz ki!
csak én már elvesztettem az alsó szálat, hogy miért kellett újat készíteni...