Bár ezzel szerencsém volt, mert nem kapkodnak érte, pedig ez még a válság előtt volt. Ja és minden kemény rajta, a váltó, a kuplung, stb. Szerintem a mérnökök meg akarták mutatni, ők is tudnak motort építeni, és egy nagyon racionális motorhoz vezetett, nincs benne semmi érzelem.
A hyossung pl. Szintén koreai suzuki sv 650!
Problémám lenne de nem emlékszem, hogy korábban valahol láttam-e hozzászólásban ilyesmit. Gyújtásra tettem a kis 250-esemet, kigyulladt a zöld üresjárati viszajelző majd elkezdett hunyorogni, majd kialudt és ezután sem világítás sem önindító, semmi meg sem moccant. A gyújtáskapcsolót kapcsolgattam ki be majd egyszer csak visszajött a zöld visszajelző ismét hunyorogva, inditottam , tekert rendesen de nem indult / mintha nem lett volna szikra de ez csak tipp / többször is próbáltam de ugyanezt művelte elaludt, semmi moccanás, visszajött csak tekert de nem indított.
Nos ha valakinek tippje van, szívesen látnám mert pont holnaputánra ígértem kölcsönbe két hétre.