Az enyém meg egykedvűen duruzsolt ahogy szokott. 20prc után egy kicsit nehezen vette az 1est, de ennyi és kész. A v2-k simán bírták. A Max szintén durrogott. Jó kis konstrukció ez a levegő olajos.
Azóta nincs probléma. Egyébként ma reggel 15 fok sem volt, ha hiszed ha nem ilyen időben 8-9 perc után a bordák még csak épp melegek, az olaj meg egyenesen langyos. Léghűtéses motor, bőségesen méretezett bordákkal. Ez ilyen. 15 fokban kell a motornak 20 perc ilyen városi poroszkálás mire beáll az üzemi hőmérséklet. Érezni mindenen... az alapjáraton, a váltón, a kuplungon, meg a motor hangján.
, mert a többi az "ki"nyírja.
A hengerfejek a legjobban melegedő része a jólméretezett hűtőbordáknak tudhatóan nagyon szélsőséges esetben érné el a 80 c fok feletti értéket kívül mérve. Menetszél visszahűti 40-50 fokra, álló helyben 70-hez közeledve leállítom. A hőmérőm szenzorja a hátsó henger hátsó szélvédettebb bordarészébe van befúrva. Az olajhőmérőm a leeresztő csavarban van rögzítve, még 65-66 foknál melegebbet nem mutatott kánikulában sem. Az alapjáratom Kb. 600-700 RPM. Régebben leírtam már, hogy állítom-fullasztom le szívatóval estére, és hogyan indulok minden hajnalban.