nekem ezzel még nem volt gondom. Viszont sok más apróság nálam is jelentkezett már. Pl. a blokk csörgése, már így vettem, vittem szerelőhöz, azt mondta nem kell beszarni, ez ilyen. Nem is volt semmi baja se, de azért már érik egy vezérműlánc csere. Alattam nemigen viszi a gép a 180-at, jó ha csutkagázon 5-ben! kijön belőle a 160. Mondjuk lehet ez azért van mert kb 100 kg vagyok?
. Az első fékem eléggé siralmasan fog js és a fejidom is sérült, letört a egyik műanyag csészécske
természetesen kapni nem lehet...
Sajnos az XJR-ek oldaltelói eléggé gyengécskék...úgy olvastam, hogy a te géped még igencsak keveset futott, de úgy látszik, már ilyen korán is jelentkezhet ez a probléma
. Én az enyémet 42 ezer km-rel vettem és akkor már nem volt tuti a teló, de sajnos csak most jutottam el odáig, hogy lecseréljem
. Neked is ezt tudom ajánlani. Ha van egy kicsit több pénzed, vegyél újat, de lehet használtat is találni. Nekem is egy használt Koni van most benn, kicsit megemelte a gép seggát, hát mondhatom, ááááállat lett
Mostmár kb 800 mm az ülésmagasság
Már aszittem, hogy velünk nem foglalkozik senki
. szóval egy 400-asom van nekem is, mint a legtöbbeteknek és már lassan 3 éve nyúzom, úgyhogy eléggé benne vagyok a témában, nyugodtan kérdezzetek bármit, de persze nekem is lesz pár kérdésem
. Közeledem egyébként vele a 60-adik X-hez, mármint kilóméterben, de nagyon frankó a kicsike. Szeretem
2,5 év alatt bő 17000kilómétert raktam bele, köszönhetően egy balesetnek, ami miatt majdnem ki kellett hagyjam vele a teljes 2006-os szezont. Ezért ment bele csak ennyi....
Na látom azért élénkül a fórum
Elöl már cseréltem, nem vittem túlzásba és egy vaciúj Heidenaut küldtem fel (anyagi okokból), de ezzel is meg vagyok elégedve, kb hasonló keménységű lehet, mint a Macadam úgyhogy legalább annyira kell vigyázni a döntögetésnél, de a világból kimész vele.
Optimális kompromisszumként én mindenképpen a Conti Road-ot ajánlanám, én is egy ilyen párost szeretnék föltenni. Haversrácnak hátul a Z 750-én 10000-et futott, de még kettőt elment volna, mikor most a héten lecserélte. És egyedül hideg állapotban panaszkodott kicsit a dönthetőségre. Mondjuk ő olyan, hogy ha 2 km-et egyenesen kell menni akkor már minden baja van
Ja még annyit a szélesebb gumához, hogy elképzehető, hogy fogyasztásnövekedést is tapasztalsz majd, miivel nagyobb lehet a tapadófelület a 150-es gumihoz képest és a blokk nehezebben küzdi majd le az ellenállást. Ez a kocsiknál jól megfigyelhető, de nem tudom, hogy mekkora a különbség egy 160-as és egy 150-es között pontosan.
Na minden jót!