. Amúgy mennyi zsetonban van a vezérműlánc?
Az igaz hogy 50 ezernél kell cserélni benne?
! Köszi!
!
+4,5 fok alatt indítószpré, szerintem!
!
Ez van, vki a kocsmába vagy a játékgépbe szórja, mi a masinára költjük! Ez van, vkinek a pap, vkinek a pap mocija
!
! A vicc fórumról: http://citrom.puruttya.hu/bypo... Legjobb öröm a káröröm
! Előre is köszönöm
!
) a hazai bontókban. Amit találtam az sokszor szarabb állapotban volt, mint amit le akartam cserélni. Ami nem modelspecifikus azt nem nehéz szerezni pl. féktárcsa. A műszerfal egyik mocihoz sem olcsó mulattság, pláne amelyik vasból viszonlyag kevés van. Az ebay-en szinte minden van, amit kerestek. Több cuccot én is ott vettem. A műszefalakat 300 EUR környékén ütik le, hiába van az aukciót zárása előtt akár 100 EUR alatt az ár! Van néhány címem (német bontók), ahonnan azonnal lehet vásároni, de általában drágábbak, mint az ebay. Viszont, ha nem akarjuk a fél szezont motor nékül tölteni, akkor sajnos ki kell fizetni a felárat. Ha van igény ilyen címekre, akkor elővadászom a linkeket.
! Én most egy gyári kormányra vadászok, de semmi siker, abban bízom hogy vmelyik suzuki vagy honda túra mocinak a kormányával kiválthatom a gyárit
!
-Hát mi neeeem, hát mi ilyet, dehogy iiis, neeem...
Vagy ki kell cserélni és onnantól 50 ezer míg nálam van, mi?
Nekem egy szerelő azt mondta, hogy menjek nyugodtan, aztán ha már nagyon csörög valami, akkor azt észreveszem. Mondjuk ez egy szakadt Ladánál még helytálló megállapítás lehet, de egy japán cuccnál furcsállom.
A csere is biztos szívás lehet. Ha nekem egy szimpla kuplung műtét miatt másfél hónapig állt a motor, akkor ez egy egész szezont ki fog tenni