Nálad a pont Tibus
!
! És ha asszonka nem ülne itt mellettem akkor azt is írnám hogy ezek gyorsabbak is
, de úgy ilyet nem íro...au..áá
!
Max a kis xjr-et beteszem a nagyszobában a vitrinbe nézegetni, a full idomossal meg járok túrázni
!
! Azért mert be vannak idomozva attól még nem lesznek seggrakéták. Esőben kifejezetten jó lehet az az oldalidom, az első kerék nem veri a vizet a lábamra, legalábbis bízom benne
! Mindegyik 100 paci körül mozog, de nem ez a fontos, nem akarok én 250-nel ámokfutni. Ma is hogy jöttem vissza a 81-esen győrbe, megint ez a hülye banga szél fújt szemből, most annyiból jó volt hogy a hátmelegítő
nem volt velem, szal rá tudtam feküdni a tankra, szal tudtam 120-akat jönni, de ha nem feküdtem rá akkor max 90, mert tépett a szél
!
! Csak tudod az a gond, hogy nekem hétközben nem nagyon van időm mocizni, főleg hétvégén, de akkor meg úgy, hogy pl szombat reggel felébredek, gondolok egyet és le akarok ugrani győrből aggtelekre a barlangba járni egyet. Ez a dolog egy olyan mocival simán megoldható amivel pályán lehet simán lehet 130-140-et menni, a kis xjr motorikusan bírná, csak az én csuklóim és vállaim mennek benne tropára. Ez a 750 km-es túra is olyan volt, hogy már a negyedénél azt lestem mikor érünk már oda. Ez nem motorozás, hanem kínzás sajna
! Ez az első komoly nagy mocim, annó még nem tudtam hogy hogyan fogom használni, aztán ahogy a stílusom kezdet formát ölteni, úgy egyre kényelmetlenebb lett szegényke
!
! Ezekel a metzeler gumikkal meg úgy veszi a kanyarokat mintha sinen húznák, lehet dönteni mint egy supermoto-t
!
!
! Aszondja ilyen idős motorra ők már nem vállalnak garanciát, rendbetenni meg nem éri meg nekik. Itt jegyezném meg, hogy a hátsógátlókon kívűl kutya-baja!
!
Ő pakolta,úgy ahogy bírta.lökte a feketét rendesenn,én meg ilyen 5ezernél elválttogattam,és végig mellete mentem. Mi voltunk az elsők a következő lámpánál,és ugyanaz volt a szitu mint az előzőnél,azzal a különbséggel hogy mostmár énis kiforgattam az xjr-t. És persze csúnyán elhagytam
! Annyi esélye volt mint 3 lábú sünnek a 6 sávos autópályán
! Az első 3 fokozatban kiforgattam 100-ig, ott a toyotából már csak egykis pöty látszott a tükörben, szal 100-nál elégedetten 3.ból felgangoltam egyből 6.ba
, aztán nyugisan gurultam tovább
! Ha 2-esbe indúltam volna se lett volna esélye
!
!
!
!
! Olaj hőfokmérő! Ezzel vettem, de nem mügszik, menet közben összevissza leng benne a mutató. Az előző tulajnál se működött, azért nincs levéve, mert ennek a mérőrésze az olaj leengedő csavar! Engem nem zavar, elfér
!
Szerintem egy gsx750f-ben már van elég tartalék bármely útszakaszon