Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tetszik a gépsárkányod.(irigy is vagyok) Fasza fiatal gép.A dekoron mit fogol igazitani?Stedel le esetleg,és més is kerül fel?Nem mellesleg emberes kidörrentő van rajta hallod!
Más.
Az én gépem is hüvelyes öreg sárkány.Nem én hüvelyeztettem,hanem egy diáktól került hozzám,aki nem kicsit lakta le.DE!Miután felfurattam,és ahhoz a mérethez lett rendelve a Pinkmotors-nál dugattyú neki,(Wössner)Hál istennek nincs baja.Mondjuk az igaz,hogy nem vagyok sem versenyző,és nem repkedek 6-8 métereket mint ti,de ez nem kopog,és nem is eszi a gyürüket sem!Nekem bevállt.Viszont!Az is tény hogy amikor szét lett kapva,lehetett látni hogy megnyalta a gyereknek egyszer a dugattyút.Nállam soha ilyen baj nem volt,de remélem nem is lesz.Mondjuk az is igaz,hogy nem tudom "kimotorzni"a 250 2T erejét,de az festi magát aki azt mondja hogy igen.
Szerintem
Az ígért képek, a dekoron majd még finomíttunk
Mi megyünk nikaszilosal is meg hüvelyes motorral is pályán, terepen de dugó még nem kenődött fel. Gyári persely kell nem valami vízvezetékszerelő által megcsinált szar, azt is meg lehet csinálni rendesen. De ez egy örök dilemma van aki esküszik rá van akinek meg akkor se kéne ha utánna dobják. Én 1 éve megyek ugyanazzal a dugóval minden hétvégén. Persze aki versenyezni akar arra nem való a persely.
Értem én Ez a nicasil dolog is kétélű,mindenki mástmond ki hol milyen minőségben dolgozik és mennyiért?Hál istennek nincsen nicazilos motorom engem nemérint a dolog
Valóban nagy dilemma,de egy ismerősöm emiatt biróságig vitte az ügyet,gondolom ez senkinek nem hiányzik!Amúgy a nikosil kb 200 euro,ezért perselyezik leginkább a hengert!::)))Én nem venném meg,mert nem tartom jó dolognak,sőt......nem sokan tudnak otthon a műhelyben százados pontossággal barkácsolni,a japo mérnök meglehet tud valamit?:D
Nem a levegő miatt keményedik a teló,de gondolom Te lágyítani szeretnéd a telót!:)Használj vékonyabb olajat és a mennyiség lehet a gyár által megadott minimum, sőt ha még mindig kemény akkor a lamellákból is vehetsz ki!(azonos méretűből amennyit akarsz,de 1 mindig maradjon!)Amúy ez egy külön "szakma",nagy"titkot"tudnak csinálni belőle,de kb 1000 megoldás és beállítás van,a 426-osban még egy helyen van az olaj,ha jól tudom,nem kell túl bonyolítani!A hátúljáról se feledkezz meg,ott is cserélni kell,ugyanolyan időnként(20 óra)mint elől!
Attol is függ ki és milyen nyagból csinálja,én csináltattam párat jó szakival jó anyagból,semmi baja.Ugyhogy ez 1örök nagy dillema lessz
NE VEDD MEG!A perselyes henger kb 5 óránként nyalja el a dugót és egy kókány megoldás!Tehetsz bele bármilyen olajat!A motor ereje is eltűnik és költhetsz rá egy valag lóvét mire összeáll a vas!
Hali! A perselyezett henger annyi, hogy ha a nikaszil lekopik a henger faláról akkor raknak bele egy vas hüvelyt ami olcsóbb mint a az ujranikaszilozás és kevésbé kényes. Jobban bírja a kopott dugó behintázását, nem olyan kényes az olajra de akkor se arol 2 -t kell keverni. Attól függ mire akarod használni a mocit. A persellyel elviekben semmi gond, ha jól megcsinálták. Nikaszilos hengerhez kapsz gyári százados túlméretes dugót mert azt ugye nem lehet fúrni. A perselyeshez túlméretes dugó kell ami 0,5 mm-en ként megy felfelé és 4-5 túlméret van mire elfogy a persely és cserélni kell. Hobbi célra tökéletesen megfelel 1 szezont vígan el lehet vele menni még többet is ha jó az olaj én nem minden napon hajtod a vasat. Ha nem az utolsó túlméret van benne és nem perselyezéssel kell kezdened sztem megveheted. (Wössnernek vagy wiseconak van gyári perselye is meg túlméretes dugó is) Ha más szerint szar a persely azt is írjátok!
A képekkel meg váratlak , sajnos nincs most idöm vele bíbelődni. Valaki rakott fel már üzemóraméröt? ha igen akkor help!
Szevasztok tudnátok tanácsot adni hogyegy96 250 es Yamaha hengerje meg van persejezve hogy érdemes e megvenni és milyen az életartama és egyeltalán mit értünk persejezésnek válaszotokat előre is köszi.
összetolják a telót a bácsik öntnek bele olajt, és ha tesznek bele+ocskát akkor keményebb lessz az alsó tartományban,mert a levegőt is kell sűritenie, ezt szokták elmérni a az olaj szinttől a szár tetejéig
milyen légrésről beszélsz?Amúgy 0,5 L!:D
elviekben a lánc akkor jó,ha alul mikor felnyomod a láncot,(középen a koptatónál)pont ott feszűl meg,amúgy ha ráűlsz és semmi lógása,akkor lazíts rajta,mert ha teljesen lerúgózik akkor elszakadhat!
melegen tudod csak megnézni,hidegen talán nem is éri el a nívót!járasd kicsit,vársz egy percet és akkor nézd meg!hali
sziasztok,nem tudja valaki mennyi olaj kell egy 426-os első telójába száranként? és mekkora légréssel,hogy ne legyen kemény?
Képeket kedves barátom képeket!A matricáról azért mert kiváncsi vagyok,az üzemóra mérőről meg mert még csak nem is halottam rólla!PLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZ
Oks már meg volt, minden rendben , meg jött a dekorszettem is meg az üzemóraméröm! Már csak fel kell raknom
Szerintem miután kerültél vele egyett,hagyd egy picit hüllni hadd csorogjon mindenünnen össze az olaj vissza a blokkban.Oldalfal,kuplunglamellák......Elméletileg a nivó pálcán kellene lenni eghy mininmum,és egy maximum jelölésnek.Ez változó,de vagy vonal,vagy pötty a pálca alsó felén.Ha ez sincs,na az érdekes akkor. Akkor gép köny,felnyálaz,és te magad cserélsz olajat,olyat amiet ír,és annyit amennyit ír!Ha nincs gépkönyv,akkor valamelyik szerviz felhív ,és ott tuti megmondják.
üdv.:
most gondolkodok h vezsek egy yz 125-öt de nem tom h mennyire szervizigényes... nem pályán használnám csak gyenge terepezésre.. ha nem nyuznám mennyit birna ki egy felujjitás után?
és nicns valakienk 1 eladó gépe? 98 vagy attól fiatlabb gép érdekelne..
Sziasztok, el vittem a yamit szervízbe(olajcsere stb) és az olajpálca csak a vége olajos! Mennyi olaj kell bele, egyáltalán meddig kell olajosnak lenni a pálcának, hideg állapotban?
Bár ha meggondolom ülni nem túl kényelmes rajta, mert feltöri az ember seggét az ülés, de engem az nem különösen zavar, ha főleg úgyis állni kell a gépen
Ha vmit nem jól tok nyugodtan javítson ki
Háát... Előnyei sztem: nagyon erős és nagyon jó gép, nekem sokkal jobban tetszik, mint a volt 450esem (de hát kinek a pap kinek a lánya.... ), sokkal könnyebb, fordulékonyabb, levegőben jobban irányítható, bár pattogósabb és a nyomvájúkat frankón el kell találni, mert kimászhat belőle pályán, de nagyon bele lehet jönni... Előnye még, hogy könnyen szervízelhető, olcsóbb az alkatrésze, mint egy 4T-nek (és tartósabb, mint egy 125ös).
Hátránya ... hát nemtom... bár én most szopok a gépemmel, mert a 3dik seb meghajtófogaskerekéből kitört egy fog, aztán arra várok
Szevasztok tudnátok írni a Yamaha yz 250 97 es előnyeiről , hibáiról meg ijesmi. Válaszotokat előre is köszi.