Ez a nicasil dolog is kétélű,mindenki mástmond ki hol milyen minőségben dolgozik és mennyiért?Hál istennek nincsen nicazilos motorom engem nemérint a dolog
, sajnos nincs most idöm vele bíbelődni. Valaki rakott fel már üzemóraméröt? ha igen akkor help!
, meg jött a dekorszettem is meg az üzemóraméröm! Már csak fel kell raknom
Akkor gép köny,felnyálaz,és te magad cserélsz olajat,olyat amiet ír,és annyit amennyit ír!Ha nincs gépkönyv,akkor valamelyik szerviz felhív
,és ott tuti megmondják.
), sokkal könnyebb, fordulékonyabb, levegőben jobban irányítható, bár pattogósabb és a nyomvájúkat frankón el kell találni, mert kimászhat belőle pályán, de nagyon bele lehet jönni... Előnye még, hogy könnyen szervízelhető, olcsóbb az alkatrésze, mint egy 4T-nek (és tartósabb, mint egy 125ös).
... hát nemtom... bár én most szopok a gépemmel, mert a 3dik seb meghajtófogaskerekéből kitört egy fog, aztán arra várok
Más.
Az én gépem is hüvelyes öreg sárkány.Nem én hüvelyeztettem,hanem egy diáktól került hozzám,aki nem kicsit lakta le.DE!Miután felfurattam,és ahhoz a mérethez lett rendelve a Pinkmotors-nál dugattyú neki,(Wössner)Hál istennek nincs baja.Mondjuk az igaz,hogy nem vagyok sem versenyző,és nem repkedek 6-8 métereket mint ti,de ez nem kopog,és nem is eszi a gyürüket sem!Nekem bevállt.Viszont!Az is tény hogy amikor szét lett kapva,lehetett látni hogy megnyalta a gyereknek egyszer a dugattyút.Nállam soha ilyen baj nem volt,de remélem nem is lesz.Mondjuk az is igaz,hogy nem tudom "kimotorzni"a 250 2T erejét,de az festi magát aki azt mondja hogy igen.
Szerintem