{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5324795] 2017. 01. 20. 0:02
Vanya
Neked nem 3 csavar fogja az állórészt? Mert úgy emlékszek hogy az fix,de már rég volt előttem.
[#5323805] 2017. 01. 15. 17:50
Krimin
Sziasztok nincs valakinek esetleg elfekvőben yamaha yz 250 1993 évjáratú motorhoz egy lendkereke wr is jó válaszotok előre is köszi.
[#5323566] 2017. 01. 14. 19:07
imi100
sziasztok eladó yz250/450f idomszett+üléshuzat.
Tartalmaz: hűtőidomok oldalidomok első hátsó sárvédő rajtszámtábla és üléshuzat.
Nem törött nincs javítva üléshuzat nincs kiszakadva.
Ár:30.000
[#5321698] 2017. 01. 07. 9:49
gury12
Sziasztok lenne pár eladó cuccom ha valakit esetleg érdekelne!
Alloymx fekete28-as nadrág 10 ezer!
Fox 180 Yamaha kék 30-as nadrág 13 ezer ft!
Továbbá vannak márkás 22 és 28,6 kormányaim:Renthal Fatbar,Protaper (Az egyik Yamahás!) Reikon!
Új még csomagolásban lévő Sunline kuplungkar és dekompresszor egybe konzollal együtt! 6 ezer ft!
[#5321522] 2017. 01. 06. 18:46
imi100
Hali
Első fékre egy árat dobnál.
Köszönöm.
[#5319440] 2016. 12. 28. 20:14
imi100
Belsővel nem volt gond úgy tűnik az előző tulaj is odafigyelt rá szép tiszta olaj volt benne nem volt tele lerakódással csúszópersely sincs szétkopva benne lapkák is rendben voltak krómszár sincs agyon kopva karcolva. így csak olajat cseréltem benne. Az elsővel már más volt azt telibe fel kellett újítani összes csúszóperselyt o-gyűrűket porvédőt mindent.
Hát igen így ahogy leírtad részletesen tényleg fillérekből megvan sajnos nem ismerek olyan hidraulikával foglalkozó céget ahol mind ez beszerezhető. De valószínűleg Debrecenbe biztos találok ha szükség lesz rá.
[#5319392] 2016. 12. 28. 14:06
B.Péter
Szia. Én az árat csak egy kopó alkatrész + olaj cserére írtam, az 20e Ft. A felújító szett az lehúzás a köbön, azért írtam, hogy hidraulikával foglalkozó céget keress meg a gátlóval kapcsolatban. Én ott vettem meg a gátlóhoz a cuccokat ('98-as yz250, Kayaba gátló):
-tömítés (nem szimering): LSH6 16x36x5, 1514 Ft
-csapágypersely: PCM 16x18x15, 445 Ft
-porvédő: L16x28/31x6,3/10, 660 Ft
-o-gyűrűk: pár száz ft
-a felső csúszógyűrű jó állapotban volt azt nem cseréltem

Így jön ki az olajjal a 10e Ft körüli anyagár, de mint mondtam szerintem így sem éri meg. Egyébként szét szedted a gátlót, megnézted milyen állapotban vannak a csúszóperselyek? Nem szerencsés elódázni a felújítását (mint ahogy azt a motortulajdonosok nagy százaléka szokott), különben tényleg újra kell krómozni a szárat vagy egy másikat venni stb.
[#5319351] 2016. 12. 28. 11:57
imi100
De igazad van most találtam már 8400ft ért is szimering és o-gyűrűszettet hozzá. de szerencsére nem volt vele gond csak olajat kellett cserélni.
Összeraktam ezzel az olajjal így már teljesen más. Köszönöm a segítséget.
[#5319322] 2016. 12. 28. 9:31
imi100
Szia.
Nem újítom fel csak olajat cserélek benne. Egy felújítószett amúgy 36 ezre hozzá. A szakival is beszéltem ő 40 et mondott plusz oda vissza posta szóval 45 ezret a felújításra mondjuk ebben az árban benne van a szár krómozása szelepelés újra eloxálja az egész házat szóval minden.
A 10w-s olaj se megy kárba jó lesz az elsőtelóba ha olajat cserélek benne
Ma megjön az olaj szerencsére 5200-ért sikerült szerezni 2 cserére biztosan elég lesz aztán kiderül azzal hogy dolgozik.
[#5319244] 2016. 12. 27. 19:07
B.Péter
Szia. Igen, eltérnek némileg. Olajszakit vagy teló specialistát kéne megkérdezned a részletekért. Amit írtál olaj vagy gyári Kayaba gátló olaj való bele. (shock oil-t keress, ne fork oil-t)

Tanács1: hidraulika boltban talán kicsit olcsóbb mint motorboltban (pl germalex), de így is elég drága

Tanács2: ha jól sejtem gátló felújítást csináltál, egy komplett felújtás szerelőnél kb 20e ft, ha te magadnak csinálod olajjal, csúszóperselyekkel, o-gyűrűkkel, porvédővel, tömítéssel együtt anyagárban 10-15e Ft + a ráfordított időd, szóval nem éri meg annyira szerintem, pláne hogy most a 10w-s olajat is engedheted le. Ráadásul ha szakihoz viszed, a tömegedhez hozzá tudja állítani a lemezelést.
[#5319161] 2016. 12. 27. 10:26
imi100
szia. Igen ugyan azt amit az elsőtelóba is használok. Na akkor ezek szerinte az ebbe nem jó?
Akkor ezt kéne a hátsóba használnom?: MOTUL Shock Oil Factory Line VI 400 villaolaj.
Köszönöm a segítséget.
[#5319056] 2016. 12. 26. 19:58
B.Péter
Szia. Szerintem teleszkóp olajat tettél bele, nem gátló olajat. VI400 a gátló olaj, 2,5W-s a viszkozitása. Ameddig kísérletezel a beállítással, lemezeléssel akár, addig jó bele a levegő, de hosszútávon vagy verseny körülmények között nem ajánlott a levegő.
[#5318986] 2016. 12. 26. 11:43
imi100
Szia köszönöm a választ. Hát így nem akarnék belenyúlni magába a teleszkóp felépítésébe, maximum az olajjal szeretnék variálni.
Azt gondoltam hogy a súlyomhoz kell ez a vastagabb olaj de akkor lehet elég lett volna egy 5w is.
Majd tavasszal kiderül ha nem lesz jó akkor kap finomabb olajat. csak ez a nitrogénnel való töltögetés a macerás.
Ha simán levegővel töltöm fel nagyon sokat fog változni a beállítás a hőmérséklet változásra?
[#5318979] 2016. 12. 26. 11:19
csorbaz
Szia. Szerintem sok az a 10 es. Amikor finoman kellene mozognia ,akkor is lomha . Ezért túl merev érzete van. A Gyári olajok. kayaba, showa is kb 2,5 w -s. Ha úgy érzed inkább tegyetek bele vastagabb, lamellát. PL. Ha a 0,2 es lamellát kicseréled 0,3 vastagra, az már 2x erősebb lemez.
[#5318717] 2016. 12. 24. 14:55
imi100
sziasztok
Hátsótelóba hány w-s olajat szoktatok használni?
Én most 10w-st raktam bele és 11bárra nitrogénnel feltöltve.
Felöltözve olyan 100kg vagyok.
Olajcsere után most sokkal erősebben csillapít. Nem tudom hogy a hideg miatt az olaj besűrűsödött volna vagy elég lett volna a 5 vagy 7.5w-s olaj is.
Köszönöm.
Kellemes ünnepeket!
Üdv.
[#5318061] 2016. 12. 20. 20:22
Novi19
Helló érdekelne hogy esetleg nincs e valakinek yz 125 blokk vagy eladó alkatrésze 91 es 3xj
[#5317899] 2016. 12. 19. 23:32
F.Levi
Tolnán van egy bowden készítő, az eredetit le tudják másolni. Vagy legrosszabb esetben bicikli boltban veszel méterre bowdent és házat illetve kos csavaros pöcköt a végére, nagyjábol 250forint egy olyan pocok, bowden ossesen 700korul metere. De ha bowdeneshez viszed ott adsz egy ezrest pluszba és megcsinálják par oran belul.
[#5317894] 2016. 12. 19. 22:47
Csanaki
Szia, sajnos a prox nem az igazi, pedig árát és a nevét tekintve jónak kéne lennie.. Nekem hosszú volt, végül egy kis barkács megoldotta. Venhill, Tmv ilyesmik jók lehetnek.
[#5315575] 2016. 12. 09. 9:29
sicc
Sziasztok!

Gázbowdent cserélnék egy YZ450F 2006-os krosszon. Egy Prox bowdent rendeltem, de nem tudom vele úgy összerakni hogy ne szoruljon. Cikkszámok alapján stimmelnie kellene. Hosszakat lemértem, azokban nincs különbség. Maga ugyan a bowden hosszabb, de a köpenyenkívüli hosszak stimmelnek. Járt már valaki így? Mert azért egy bowdent kicserélni nem egy agysebészet.
[#5315408] 2016. 12. 08. 13:15
Bobos
Hali Mindenki!
Keresek YZ 426 F motoromba Kross kerék szettet!
mobilcentrum2001@gmail.com
20-5-636-213
viber és messenger is van!
[#5313606] 2016. 12. 01. 1:18
mabence
Üdv. YZ 250 2000/2001-hez keresek ülést, és jó állapotú idomszettet.
Köszi!
[#5311491] 2016. 11. 22. 20:55
imi100
Sziasztok yz250f 2006 hoz esetleg nincs valakinek vezérműlánc vezetője?
[#5311068] 2016. 11. 21. 12:18
perfect
Valahogy megoldható e 250 es yzf re első wrf lámpával a világitást (tekercs csere nelkül) ?
[#5310975] 2016. 11. 20. 21:36
.VEGA.
Eladó pár cucc. Gyári első hátsó ráf. Első fék.
[#5310925] 2016. 11. 20. 20:11
Stevy
Szia!

Nekem van egy eladó váltó hibával.
Ha érdekel csörögj rám: 06húsz 77kettő 1482