Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!Hello pohi!Csüllög Krisztiánnak hivják a srácot.Jól ismerem!Sajnálom az Ace-t!Viszont gratulálok az R1 hez!!! Gondolom k...a jól szól az akrapovic!Meghalgatnám.A tesztel kapcs meg izlések és po.....Én megláttam és megszerettem.
Pohi mi lett az Aceval? Bontó? vagy helyreállitották? Mi sérült : váz, villa? vagy csak a müanyagok?
Szegény Thunderace!

Viszont ez az R1 nagyon ott van a szeren! 1.45 millát nagyon megért!
Komolyan irígyellek, nagyon jó vétel.
Bocs ez!
Most ez van
Ilyen lett !
Ilyen volt !
Az Ace is szép és nem kell annyit mozgatni a csuklódat
hát sztem meg kifejezetten szép!!

De a Thundercat szebb!!
jah, énis olvastam
a formája meg elmegy
Szia zsakosjanka!

Én 2004. novemberben vettem egy piros-fehér 1996-os Thunderace-t Sárisápról. A srác nevét már elfelejtettem sajnos. A mocit meg összetörtem, mégsajnosabb . Most R1 tulaj lettem . Az e havi Superbike-ban volt "veterán" tesztje a Thunderace-nek, ha érdekel valakit, én megvettem. Kicsit lefikázták a formáját a cikkben, de egyébként jókat írtak. Akárki akármit mond nekem a formája is tetszett .
Hahó!
Én új vagyok itt, csak néhány napja olvasgatok! Ha már T-mánál vagyunk, akkor szeretném megkérdezni, hogy az Ace motorja miben különbözik az Fzr-től. Említve volt hogy továbbfejlesztett. De ez mit takar? Esetleg tudtok valami webcímet ahol utánna tudnék ennek járni? Igazából azért érdekel, mert nekem Fzr-em van, és a tipikus hibái sjanos megvannak, főként olajfogyasztás, és mi lenne ha ilyen motorblokkot keresnék bele, és azt tenném az én motoromba. Nem sokkal drágább egy ilyen blokk, mint a mostanit komplett felújítani !!
Üdv.: Thommyy
Ok.BP-től 40km-re.Sárisáp.a10es-en Pilisvörösvár,Dorog,stb.
Ok persze hogy kell a vizsgára, majd május első felében. megbizniszeljük OK?
Merre vagy? Én Bp-n
Hellotok!2004 nyarán vettem egy 2002-es bordó-ezüst Ace-t.Vagy nagyon elfogult vagyok,vagy tényleg ennyire jó a gép!Kényelem,,szélvédelem,erö minden ok!Van egy kis olajfogyasztás,de nem zavar.Én csinálam rá kipuffott,de megvan a gyári is.Kölcsön tudom adni vizsgára ha kell még.
Hi mindenki. Édesapám 2002-ben vett újan egy thunderace-t (állítólag ez volt az utolsó ezüst-fekete színű). Most kb. 32000 km van benne és természetesen tökéletes . Az állítólagos olajfogyasztásról: Csak ásványi vagy maximum félszintetikus olajat szabad beletenni, akármennyire ütöd-vágod. Az egyik leghosszabbéletű blokk van bennük, ha rendesen szervizelve van. Kicsit zavaró lehet, hogy hangos az exup szelep működése, bizonyos fordulaton néha csörög-zörög picit, ez normális. Ami negatívum: rettenet szar helyen vannak az utaslábtartók, még az R6-omon is kényelmesebben elvan egy utas. A gyári macadam gumikat el kell felejteni, tökéletes gumi rá a dunlop D207RR vagy D208RR. a hátsó 12000 az első 16000 !!! kilómétert bír ki és tapadással soha sem lesz gond még esőben sem. Egyébként gyorsulásban is ottvan, a kb 240 kilós súlynak és a hosszú egyes fokozatnak köszönhetően, simán lerajtol egy mai sportmotort is.
Én ismerősön keresztül vizsgáztattam, volt egy elsőfék vizsgálat oszt annyi.
Úgy tudom pár hónapja beszigorítottak a vizsgán, nem nagyon lehet mahinálni mert kameráznak mindent.
Nem tudom van-e decibel mérőjük mindenesetre, a Cat-em villanyaka környékén fel van tüntetve a megengedett zajérték. 5250-es fordulaton valami 90dB. Na a Yoshimurám biztos túlharsogja ezt, ezért raktam vissza a gyárit.
Volt olyan hogy cimbi gpz600-asát gyári kipuffal nem akarták átengedni, mert a vizsgáztatónak szubjektív hangos volt.

Thundercat a Thunderace kistesója. Az Ace-ben továbbfejlesztett Fzr1000-es, a Cat-ben továbbfejlesztett fzr600-as moci van. Korrekt kis motor a Cat, Yamahákhoz szokatlan 0 olajfogyasztás, bársonyos motorjárás, kényelmes, gyors ha kell. A váltó első 2 fokozata kicsit csattogós, de nem vészes.
Ace-ről sokat nem tudok, amit hallottam, hogy a jó motorú gépek is fogyasztják az olajat egy kicsit, de ez nem hiba.
Az eredetit nem kaptam hozzá.Az érem másik oldala hogy érdeklődtem több (tuning)kipufogosnál,gyártónál forgalmazónál és egyik se szabványos kipufogo!.(még van egy pár akit meg akarok kérdezni)
Ezek szerint csak én majrézok, hiszen külömben nem tudnák a dobjaikat eladni.
Egyébként meg szerintem csak annyira hangos mint másoké.
Az egyik azt monta rajta keresztül nem probléma a vizsga.
A Thundercat mennyiben tér el az acetól.(ccm-n kivül)? Még nem láttam a kettőt egymás melett.
egyébként nekem "csak" Thundercat-em van
Hát ha nagyon szól akkor biztos gázos. Gondolj bele mit szól, ha bent a vizsgáztató helységben odalövöd neki. Nem adtak hozzá gyári csövet?
Én mindenesetre gyári kipuffal vittem, az enyémet.

Ha nem túl indiszkrét, megmondanád mennyiért vetted?
A gépemen egy tuning Giannelli kipuff van és félek hogy a müszaki vizsgán bele fognak kötni. Szerintetek jogos az aggodalmam ?
Ha van valakinek eredeti- mert én azt nem kaptam meg hozzá- kölcsönkérném, vagy elcserélném.
bolt-on tipusu 3 csavaros
Sajnos még nem nagyon tudok nyilatkozni, hogy milyen talán ha jó 100km-t mentem azt is csak módjával ebben a téli időben. Az állapota viszont tényleg jó, első tulajtól vettem.
Azért vettem meg, mert ujra sajnáltam volna a pénzt és mondjuk egy R1-nél nehéz igazán megkiméltet venni, hiszen senki nem azért veszi hogy agyon kimélje. A másik hogy én még nagyon kezdő vagyok (1,5 éves a jogsim) és a kényelem egy kicsit fontossabb mint a sportosság. Minden esetre ez a 147 paci borzasztóan sok nekem.De majd tavasszal eldöl. Remélem a motor nem
Szia Oldpiet
Én is nézegettem a thunderace-et amikor még keresgéltem. Bár ellene szólt hogy már nem gyártják és csak használtat vehettem volna de nagyon tetszet.Milyen a gép
Szinte minden tipushoz van már egy topic, csak ehhez nincs. Sajna ebből nincs olyan sok mint az R1-ből és már nem is gyártják. éppen ezért fontos hogy összegyüjtsük egymás tapasztalatait.
Egy kép az én gépemről