. Utána meg veretünk pár kört
.
.
még én nem találkoztam 4 lábúval, csak a tetemét láttam. Addig jó!
. Főleg ha megyed a tempót és egyszer csak ott áll vagy megy egy nagy állat. Sajnos az útvonalakot másutt is találkozni talán még nagyobb állatokkal. Még autóval is nehéz elviselni őket, pedig ott viszonylagos biztonságban van az ember
. Nem sokkal többet mentem egész szezon alatt
. Igaz ennek egy részét pályán, de ez nagyon szerény teljesítmény tőlem
.
.
. Minden elismerésem. Irigykedni azért nem fogok.
)
Csak visszaraktam a gyári idomokat
.
. De ez a sok doboz nem sokat javít a légellenálláson
.
.
Akkor kezdem a végéről: az a gép a Parádsasváriparkolóban ez enyém
R6-osal még nem mentem de GSXR-el igen. Hát ég és föld kényelemben. Az Ace nem pattog, kellemes a rugózása, vastagabb telós moci alig van! Az ülés mint egy fotel, gerincnek szerintem jobb hogy egy kicsit előre kell dönteni, 8-10 órát is simán lehet vele menni én csak a városban nem szeretek sokat menni vele. Az enyim még nem volt szétszedve , sőt még a lánc is az erdeti, de még semmi baja.
Ha visszaolvasol Zsákosjankának volt LSL kormánycsutkája az feljebb van mint a gyári, de már ahhoz is meg kellet görbiteni a fejidom konzolját. Csö kormányt csak átépitetten láttam (fejidom nélküli lett)
Gumi: én Pirelli diablon 10.000km-t mentem el(hátul), de ha visszaolvasol volt aki Contival 3.000km-t. Asszem hajtós motoros átlag 5-6 ekm-t tud menni egy hátsóval.
Motor: nekem még 2 személlyel is 5 l körül fogyaszt- van akinek 6,5l-t