Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Faja,nekem is cél egy kicsi zxr,de egy rvftől sem zárkóznék el. Miért nem bírod a nagy H-t?
De az kanyarba volt azt tegyük hozzá
Nekem zxr lessz. Vfr meg rvf meg már csak azért se mert honda
Ha már japánra kényszerülök, mivelhogy miller r-re nem ülhetek még akkor legyen kawa
Jah csak meérkeztem
Elég szar lehetett kívülről
de jót fog tenni mert 4t és a nyitot cső csak arra kell hogy hallják amokusok ha arra mész nehogy kiszaladjanak eléd azért elég félelmetes volt mikor gabival nyáron ültünk az út szélén te meg kiló hetvennel el olyan 40-50cmre
Milyen 4T? RVF van itthon?
Jah az igaz de majd a yoshi cső teljesen nyíltan a 400-ason az se fogjót tenni
Le esnek a mókusok a fáról a pilisbe
De attól még mi környezetbarátok leszünk jövőre 4t lessz mindkettőnknek az ,,nem szennyez"
Attila füstől mint az állat drogot is árulnak pedig nem tesznek jót
Akkor meg mért árulnak még mindíg apriliákat meg a sok szar 2t robeszt?
A billencses kamaz az szennyez! Az a kis olaj füst nehogymár kettébassza az anktartiszt
2007be se gyártottak már 2üteműt szennyezi a környezetet még a te csoda géped is bizony...
Inkább hoznák vissza a tzr-t 125 be is
nem nem a blokkjára gondoltam maúgy 50eshez képest igencsak jó amúgy igen emelgeti ha netán neki mész az útpatkának
6.ba még emelgeti az elejét? (nem sértésnek venni! )
TZRre is ezt mondanád?az is úgy nézz ki mintha szép lenne de nem hinnéd el mit tud... ezért döntöttem úgy hogy ha megengedik a lehetőségeim akkor yzf-r igen azé mert yamaha és egyszer már bejött
Nemá, forgatja ki a szavaidat a hóhér, én legalábbis biztosan nem, én aszittem beszélgetünk a világ folyásáról motoros szemszögből.:)
Teljesen igazad van, (mellesleg én is ezt írtam:) presztizs motor, ami drágábbra van árazva, mint amennyit a műszaki tartalma indokol, és azért kerül annyiba amennyibe, mert ennyiért is megveszik, a hiót meg nem vennék meg ennyiért, hiába jobb fajlagosan.
Kilehet forgatni a szavaim az jó sport,én is szoktam másokon űzni.
Akkor egyszerűen leíroma véleményem:presztizsmotor,egy dísz,a technikai színvonalhoz mérten magas áron.van 1 alap 4ütemű blokk ,emissziós szorongatások végett rajta egy befecskendezőrendszer.idáig tartott amit technikának lehet hívni.
Jajaj,rgv volt benne eleinte, ma is kb ugyan azzal megy, az már részletkérdés, hogy hol gyártódik.
Vasváz+2T blokk. Ez meg 4T, kicsit nehezebb.
Akkor ha alu váza lenne, még drágább volna.
Rendben. A válasz erre még egyszerűbb. Olcsóbb vasvázzal gyártani. Pár előregyártott vasdarab, meghajlítod megheggeszted "oszt hali". Alu vázat önteni meg kicsit nagyobb meló és nem kicsit drágább.
Piacilag nem fog megtérülni, főleg, hogy -gondolom- ez is jóval drágább lesz mint a konkurencia, a Y jó szokásához híven.
rg kijött vasvázzal is 96kgra, és az egy régi dolog volt azóta(85) elég sokat fejlődött az ipar, hogy tudjanak egy könnyű mégis szép mocit csinálni, nem tudom miért kell nehétznek lenni attól még hogy preztizs moci
senki nem mondta hogy vasvázzal kell csinálni.
Na jó, hát egy nagyobb,"motorosabb" motor fajlagosan nyilván olcsóbb, jobban "megéri", meghát a hugyozzunk, nem presztizsmotor, (bár én kedvelem) a yahama meg nagyonis presztizsmotor, arról nem is beszélve, hogy a yahama eleve a saját keresettel nem rendelkező tiniket célozza meg, a gt,meg kisebbpénzű, vagy kezdő felnötteknek szánt motor.

Hát nem tom, hogy kijön e 100 kilóból egy vasvázas 4t motor, esetleg magnézium kerekekkel:)