Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tegnap eltettem télire a gépet!:)DE szerintem sajna már nem lex jó idő úgyhogy alvás lesz a kicsinek!:) :(
iimádom bárhol felmerül a téma egyből vitázás van :D
én elmondtam, hogy az R125 nagyon jó motor, én is azt vettem volna, ha egy picivel több pénzem lett volna.. mindkettőnek van előnye/hátránya. én imádtam azt a 3 percet amíg G barátom R125-ével mentem :P
Kár, hogy nincs tetszik gomb. 125 köbcentiben ne várjatok 2,5 másodperces gyorsulást, se 300 km/h-s végsebességet. Mindenki vegyen inkább Aprilia RS 125-öst, vagy Cagiva Mitot, vagy valami 2 üteműt. És akkor nekünk is jó. Meg nektek is.

Leírom. Nekem: 136 km/h - egyenes, plexi mögött
két személlyel 90-100 km/h simán tartható.
Igen. Két személlyel még lomhább.
Ha kevés a 125 4T akkor mér nem vesztek nagyobbat? Ahelyett hogy itt a szaros végsebességeken vitáztok?
azt a 120at úgy tartotta vígan h 9500 körül pörgött?
egyébként ezeknek a motornak mennyi km a "be járatása" illetve vannak e közben fojtások? és milyen szervíz igények vannak?
Mondjuk én most örölnék. Úgyis olyan unalmas mostanában ez a topic. Dobjuk fel. :DD
Még mindig eladó Yamaha YZF-R125 motorom, frissen szervízelve, rendszeresen karbantartva, vezetett szervízkönyvvel, törzskönyvvel, 2 gyári kulccsal, a motor minden papírjával. A szervíz a Yamaha City-nél lett végezve. Nagyon szép állapotban, gondos gazdától.7700 km-el,újszerű állapotban.Megtekinthető Vácon.Ár:730.000Ft Hitelezhető is, az ár fix, csere nem érdekel.
semmi 2t vs 4t vita nem volt, mindenki elmondta a véleményét...
Már megint félreértelmezed a dolgot:)Amúgy az SV topicba ezt próbáltam magyarázni az egyik tagnak hogy...áá inkább majd írj rám msnen,egyszerűbb
nekem 128 volt a max utassal ,teljesen bedőlve,autópályán,síkúton.A 122-125 közti sebességet viszont vígan tartotta utassal,persze emelkedőn nem...
hát annyi lenne a kérdésem hogy mit megy utassal illetve ha teljesen be dőlve ki húzatod?
Fogalmam sincs, hogy hogy teljesít sportrendszerrel. Valószínű, hogy ennél a motornál nem számottevő akülönbség, max 1-2 eltévedt kósza paci. Egyszer mentem Bódis R125-el, Kakucsringen. Királyul visszadurrogott. Mire vagy kíváncsi? Olvasd el a tesztem, minden le vagyon írva. Ha van egyéb kérdésed, 25 ezer kilométer tapasztalatom van amotorral, üssed.
hmmm hát érdekes amiket írtok igaz hogy a rossz tulaj az szopi nyali de én csak keveset futottban vagy újban gondolkozok és a szín se mind 2 nekem :D de mondjuk esetleg ha valaki meg mondaná hogy kinek mit a az r125 lehetne jobban gondolkodnom mert eddig ba***ak válaszolni páran nem tom miért nem vették észre v le szartak xD de ha vkinek ilyen mocija van gondolom nem nagy dolog pár számjegyet le írni egyébként arra lennék nagyon kíváncsi h az r125 hogy teljesít sport rendszerrel ha valaki tud valamit írja már nagyon meg köszönném :D
Amúgy meg. Ha annyira kihasználnák páran a futóművet, meg a féket, amennyire verik rá a makkukat, akkor nem érnék utol egy nagyobb motort sem Dodogókő-Esztergom között. Nemhogy R1-est. Jaa, tök mindegy mint mondok, az itteniek ezt úgysem látták. És ha valamit nem látnak, azt el sem hiszik. Páran ezért írják ki, hogy a nemük nő, mert a sörhastól a brét se látják. Faszok azok, akik vitáznak ezen a szar témán, még mindig. Az én kiskocsim jobb..de az én kiskocsim szebb. Fogok egy R6-ost, és mindenki beszopta. Ennyi...
na hát ebben aztán van igazad .Inkább ne is veszekedjetek feleslegesen ugy is védeni fogják a 2T nem mondom h szar de nekem nem kéne mert .Megveszed használtan ki tudja milyen embertől aztán ha szar akkor dugó gyürü stb..sttb.. jajjj csak a baj kosz pénz ..Persze aki ezt szereti meg van pénze akkor tegye meg .Ikább motorozni akarok mint szerelni meg tankolni !
Úúúúúúúúúúúristen. Basszátok meg, ugye kinőttétek már a 2T vs. 4T vitát. Nehogy már meg akarjátok magyarázni, hogy végülis a 4T drágább fenntartani, mint a 2T, mert mentem leszopom magam. Jövőre lófaszt hordom a Yamahához a motort, mivel lejár a garancia, úgyhogy leszarom. És szépen kiszámolom, hogy 6 ezer kilométerenként mennyibe kerül a motor. +35 km/h, és +3 másodperc gyorsulásért verik páran a farkukat. Eszméletlen milyen tévedések vannak. A gány tulaj meg a Gixxer ezernél is szopóka nyalóka, úgyhogy ez is be lett nézve, elég finoman. Na, lehet oltani. :DD
aprilia leonardo
a fék és a futómű is mind az olasz 2T páros javára borítja a mérleget,de azt már nem akartam bele venni.Városba? Honda CG 125
hiába a gyorsulás, azért nézd a fékeket, futóművet, stb. városba szaladgálni én 4T-t vennék, de teljesen elégedett vagyok a kis tésztazabálómmal és egy pillanatig sem bántam meg a vételét :)
Hát ja ha meg a 4tvel gubanc van Ja hát nem egy kategória a két gép...
4T = 0-100 = 13sec
2T = 0-100= 7sec...

ez a nem mindegy:D
ha előző tulaj gány volt a 4T is szopó lehet könnyedén...
többet eszik, de cserébe jobban is megy! mindkettőnek van előnye-hátránya, kinek-mi
6ezrenként a 125ösben is cserélsz olajat ,azt kihúzhatjuk.A 4T eszik 2,5 litert, ez 1225fttal kevesebb 100on,mintha 6lityót kéne tankolni,+nincs külön olaj.Telj ado kevesebb rá,meg a bizti ,de ha 11es papír van a 2Thez akkor ugyanannyi.2Tben 15ezrenként dugó ami még plussz van,és ha az előző tulaj gány volt akkor nagy szopás várható.
nem nézik,de Tyt gépével jól jársz,többet foglalkozott (zik) a géppel mint az asszonyával
Tuning!Nem a "Gomba" fej része a kurva bonyolult a bukógombába,hanem a tartókonzol milyensége.Nem csak felvan b@szva oda,mert ha így lenne,vagy egy sima csuszásnál is letörne,vagy egy durvábbnál is fent maradna és megcsavarná a vázat!Mindenki azt tesz a motorjára amit akar azon a szaros 10esen nem érdemes spórolni egy 800ezres motornál...