hát az hogy hogy lett megcsináltatva az egy hadititok
... na szall... fater elvitte műanyagoshoz... aztán azt a hosszú egyenes részét levágták... csak egy nagyon pici rész lett belőle hagyva... aztán úgy lett felfogatva... tudom most ezt így kicsit nehéz elmagyarázni mert nem voltam ott mikor csinálták
de talán a közeli képen valamennyire láccik... majd csinálok olyan képet amikor alulról fényképezem le...na csáóka
végre itt vok... most egy kicsit pihen a kicsi R1 mert buktam motorral...hál istennek nem sajáttal... faterével
..robesz.. nem lett semmi baja... nekem meg 6 hetet mondtak benn a korházba
most volt a 3. hetem csütörtökön...de már motorozok itthon az egyenesbe
legalább addig is megy bele a km
... Z3..nemvágom h neked hogy lett meg a bukógomba ingyé... mi mikor vettük a motort... akkor még aztmondták benn h nincs forgalomba... és kb. 30-ért lehet majd kapni... raktam fel képeket az uj rendszámtáblatartómról.. nagyonütős lett..
mert nemtudom mert mi nem hiteleztünk
A ragadásról nem mondtál még semmit sem, pedig azt kérdeztem. Nem érdekel mit mondott a tulaj, meg hogy cserélve volt e a dugó vagy sem. Mik voltak a ragadás körülményei? Elég sok múlik a vezetési stíluson (no motorfék, öblögetés, stb), a jó olajon, a MEGFELELŐ KARBURÁLÁSON, és még sok mindenen. Egy kiválóan beállított tökéletes 2t motort is tönkre tud tenni egy hozzánemértő 5perc alatt!
Csak azért vagyok ennyire szájbarágós, mert kezd kicsit elegem lenni abból hogy jönnek a fiatal srácok, hogy megragadt az RS, mekkora szar, közben meg semmit nem tudnak az egész hátteréről, stb. Közben meg ha jól be van állítva, jó olajjal, megfelelő alkatrészekkel, megfelelő vezetéssel, gyk. a szervizintervallumokat leszámítva örökéletű egy ilyen vas. Persze vannak még balszerencsés esetek, de minden ilyet le lehet szinte nullára redukálni. És azért mondom el ezeket, mert én voltam a legjobban felháborodva amikor egymás után kétszer ragadt meg az RS, csak épp nem láttam a hátterét, hogy miért is... Szidtam szegény motort, közben meg egy balfaszovics szerelő baszta el a beállítását, és ezért akadt meg...
CSak nem szeretném ha tovább romlana az RS híre az ilyenek miatt! Kiváló motor, nem kell leírni. Kategóriában meg No1.
OFF és bocsi az YZFesektől, csak áruljátok el ki tanulóvezetősködik itt hmvhelyen egy piros fehér YZF125rel? Össze kéne röffenni, megcsodálnám a gépest.
üdv