Aprilia SR70 feszültség szabályozó

70-es henger, fesz szabályzó csere után nem ad elég áramot az izzónak, gáz adásra leveszi a fényt minimálisra mintha helyzet jelző lenne. Mit lenne érdemes megnézni cserélni?
Köszönöm
Srp 2023. július 10.
Elsőként indifferens információ, hogy 70-es a henger. Ettől nem függ semmi a töltőrendszerben.

1. A feszültség szabályozó cseréje előtt volt-e töltőfeszültség, mekkora?
2. Mi alapján lett az a döntés, hogy a feszültség szabályozó hibás és cserélni kell? Megfelelőre lett cserélve? Jól van bekötve?
3. A generátor tekercsek ellenőrizve lettek-e és milyen eredmény született?
4. A feszültség szabályozó nem ad áramot semminek és a nevében is benne van, hogy feszültség szabályozó.
5. A 12.3V elégnek kellene legyen egy izzónak, hogy megfelelően világítson.

Akkumulátor állapota.
Generátor tekercsek állapota, mérése. Test/zárlat és üzem közben feszültségre. (Figyelem, váltakozó feszültség.) Ha rendben, akkor...
Vezetékek, csatlakozások állapota minősége. Feszültség szabályozó a motorhoz való-e, jól van-e bekötve és nem egy olcsó kínai szhar....
Szia!
Köszönöm szépen a válaszodat, valószínűleg utángyártott kínai a fesz szabályzó semmi felirat nincs rajt csere azèrt kellett mert túl töltött 15,1 volt a legmagassabb mèrès .De most legalább tudom hol kezdjem el keresni a hibát🙏
15.1 V nem túl sok. Kérdés, hogy milyen (minőségű, pontosságú) műszerrel mérted.
Ha sima gagyi ólom-savas akkud van, az már annyira nem szereti, de ha Ca-s vagy valami gél akku, akkor a 15.1 V nem okoz problémát.