Szivatóval csak 3 henger melegszik

Sziasztok! Lenne egy Honda cb600f hornetem 2005ös. És olyan kérdésem lenne mivel most vettem a motort hogy normális e ezeknél a típusoknál hogy ha ráhúzom a szivatót akkor csak 3 henger melegszik. Ezt onnan tudtam meg hogy megfogtam a leömlőket és csak 3 melegedett de amint leveszem a szivatót utána furcsán csattog a 4. Henger majd ez kisimúl és megy mind a 4. De ezt csak szivatóval csinálja. Amúgy nagyon szépen húz nincs jele annak hogy 3 hengerezne. Ez probléma vagy ezek ilyenek szivatóval?
Cb600f 2023. november 26.
Minden hengernek mennie kellene szivatoval es anelkul egyarant.
És szerinted mi lehet a probléma? Gondoltam cserélek egy gyertyát és ha nem javúl akkor szétszedem a karbit. Vagy még valami tipp esetleg?
Nem hülyeség, bár ha a szivatót becsukva van gyújtás a negyedik hengerben, esélyesebb a dúsító fúvóka dugulása.

A Horneten Keihin karbi van. A szívató igazából inkább "dúsító" - egy dugattyú extra levegőt és extra üzemanyagot ad, nyilván a normál alapjárati keveréknél dúsabb arányban. A dugattyút láthatod a karbi jobb oldalán, ahogy a szívatót ráhúzod, egy fémlemez kihúz egy réz pöcköt egy műanyag kupakból. Na, az a dugattyú vége.

A dúsító dugattyúja ha ki van húzva kinyit egy nagy keresztmetszetű levegőlyukat, ami a membrán alatt van. Ha a karbi tetejét leveszed és kiveszed a tolattyút membránostól, látni fogod a lyukat és azon keresztül a szívató réz dugattyúját. Innen kap levegőt. A dugattyún van egy tűszerű hegy, az egy kisebb furatot nyit-zár - onnan jön az üzemanyag.

Ha kinyitod az alján az úszóházat, két kiszerelhető és egy nem kiszedhető fúvókát fogsz találni. A nem kiszedhető (amin nincs csavarhúzónak nút) a dúsítóé. Na, ha az el van dugulva, akkor a szívató meghúzásakor extra levegőt kap, de az extra üzemanyag kapufa, konkrétan a hideg motor számára eleve szegény keveréket tovább szegényíted és a henger nem gyújt.

Én itt tapogatóznék. Vedd ki az úszót és nézd meg, van-e a dúsító fúvóka tövében egy lyuk az alumínium öntvényben! Nem emlékszem, hogy konkrétan a Hornet karbiban van-e, de ha van, annak is tisztának kell lennie! A komplett járatot fújd át magas nyomással (spré, kompresszor) a fúvókától a dugattyúig, vékony damillal matathatsz is benne, de huzalt ne használj, ha nem muszáj.
Nagyon szépen köszönöm a részletes választ. Mindenképpen megnézem akkor a karbit és kitisztítom mind a 4 karbit mert ha már leszedem akkor azzal rosszat nem csinálok. Köszönöm szépen :)
Ha mindent oda teszel vissza, ahonnan kivetted, nem lehet baj. Az uszo full plasztik es nem allithato, veletlenul nem tudod elnyomni a szint beallitast, ugyanakkor ovatosan banj vele, el ne torjon. Sok sikert!