A Honda mérnökei majd 45 lóerő teljesítményt sajtoltak ki a kis kéthengeresből. Formaterve szinte egy az egyben megegyezik a CBR500R-el, így a kis 400-as ergonómiája is a nagytesóra hajaz. Ennek köszönhetően sokoldalú a mindennapokban, de ha kell, kanyarokban, szerpentineken is megállja a helyét.

2020-ban-400-as-hondak-japan-belpiacra-25896
Sportos megjelenés, kedvező ár és biztosítás – Japánban sikerre ítélt a sorkettes CBR

Külön érdekesség, hogy a 400-as modell 399 cm3-es erőforrásból majdnem 45 lóerőt hoztak ki, míg az eredeti CBR500R is csupán 48 lovas az A2-szabályok miatt.

2020-ban-400-as-hondak-japan-belpiacra-25895
A CB400X tökéletes választás lehet a nagyvárosoktól távol élő fiataloknak – Japánban -, akik burkolatlan vagy változatos minőségű utakon motoroznak nap mint nap

Nem a CBR400R az egyetlen új, csak japán belpiacra készített motor. A Honda ugyanis frissítette népszerű, belépőszintű kalandmotorjainak választékát, és nemrég piacra dobta a CB400X-et is. A kis sorkettes ugyanazzal az erőforrással készül, mint a CBR, megjelenésén viszont finomítottak pár apróságot a CB500X-hez képest, például elegáns piros csík jelent meg a tankon, ezzel utalva rá, hogy a négykilós változat áll előttünk. Köztudott, hogy a rendkívül szigorú szabályok és extrém magas biztosítási díjak miatt készítenek Japánban 400-as változatokat az ismert modellekből, ugyanis az ennél nagyobb hengerűrtartalmú - vagy összlökettérfogatú - gépek közterhei lényegesen magasabbak a szigetországban.